Wintertenen en handen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wintertenen en handen
Hebben jullie tips tegen wintertenen en winterhanden?
Ik ga in ieder geval snowboots halen om in de auto aan te doen, zodat dan mijn voeten warm blijven. Op mijn werk doe ik dan gewone schoenen aan. Ik rij met handschoenen aan, maar alsnog blauwehanden en al beginnende kloofjes.
Ik ga in ieder geval snowboots halen om in de auto aan te doen, zodat dan mijn voeten warm blijven. Op mijn werk doe ik dan gewone schoenen aan. Ik rij met handschoenen aan, maar alsnog blauwehanden en al beginnende kloofjes.
Gast- Gast
Re: Wintertenen en handen
Ik gebruik voor mijn handen palmer's cacao butter formula geconcentreerde creme. Dit helpt heel goed tegen de kloofjes. Verder als ik ga fietsen twee paar handschoenen aan, eerst een paar leren handschoenen en daaroverheen veel te grote wanten (skiwanten zijn het fijnst).
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
2 emmers, 1 met ijskoud water en 1 met lekker warm water, dit 4x afwisselen om de 5-10 min. Vorig jaar gedaan, en nu helemaal geen last meer van de wintertenen!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Meen je dat nou echt Silver???
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mida4you schreef:Meen je dat nou echt Silver???
Ja, dat meen ik echt. Ik werd er gek van heb gegoogeld en toen kwam die tip naar voren. Geprobeerd en tot heden geen last meer gehad.
Silver- Ratel
Mijn vader gebruikt al jaren Uienzalf. Maar volgens mij is dat niet tegen winterhanden e.d., maar tegen de verzachting ervan...
Gast- Gast
Silver schreef:Mida4you schreef:Meen je dat nou echt Silver???
Ja, dat meen ik echt. Ik werd er gek van heb gegoogeld en toen kwam die tip naar voren. Geprobeerd en tot heden geen last meer gehad.
En als je nog last heb kun je het ook vaker herhalen. Ik heb daar ook wel eens van gehoord!
Het is eigenlijk gewoon een ontzettend slechte doorbloeding. En met warm/koud stimuleer je je doorbloeding.
Gast- Gast
Gister tijgerbalsem op mijn zere teen gedaan, lijkt nu minder pijnlijk!
Gast- Gast
Maura schreef:Mijn vader gebruikt al jaren Uienzalf. Maar volgens mij is dat niet tegen winterhanden e.d., maar tegen de verzachting ervan...
Je bedoelt uieRzalf, denk ik? Dat gebruikt mijn moeder ook en is inderdaad gewoon om je handen zacht te krijgen
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Punk'd schreef:Silver schreef:Mida4you schreef:Meen je dat nou echt Silver???
En als je nog last heb kun je het ook vaker herhalen. Ik heb daar ook wel eens van gehoord!
Het is eigenlijk gewoon een ontzettend slechte doorbloeding. En met warm/koud stimuleer je je doorbloeding.
Klopt helemaal.
Silver- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: