Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dubbele stuitbevalling

+4
bella
Fiwen
Parisienne
Teddyaapje
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dubbele stuitbevalling - Pagina 2 Empty Re: Dubbele stuitbevalling

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 23:33

Arden schreef:Ok. Ben benieuwd!
Over een week of 20 lees je het wel Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dubbele stuitbevalling - Pagina 2 Empty Re: Dubbele stuitbevalling

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 23:57

Ik weet de kosten niet precies hoor, maar had er ooit eens over gelezen, dat het nogal duur schijnt te zijn. Eerst dacht ik dat het met een bloedtest al mogelijk was om te zien, maar dat schijnt dus iets meer werk te zijn.

Ik heb 2 placenta's, en had een tussenschot van meerdere lagen, maar dat is nu heel dun. Maar ga er wel vanuit dat het 2 eiig is hoor.

Ik denk juist altijd dat het een jongen en een meisje zijn, of 2 jongens. 2 meisjes zit niet in mn systeem, maar dat kan natuurlijk net zo goed! Al dacht ik met de 20 weken echo in ieder geval 1 piemeltje te zien, maar ik heb daar natuurlijk ook geen verstand van.

Hier is het iedere keer weer omzeilen met de echo's, ze vragen iedere keer of ik het al weet, en gaan er dan vlug langs, zodat het niet zichtbaar is voor mij. Ik vind het echt heel spannend, en ben super nieuwsgierig nu!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dubbele stuitbevalling - Pagina 2 Empty Re: Dubbele stuitbevalling

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 0:01

Dit heb ik even snel gevonden, of het een betrouwbare site is weet ik dus niet, maar wilde even de prijzen bekijken. Valt op zich toch nog mee.
http://www.dnasolum.nl/Prijzen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dubbele stuitbevalling - Pagina 2 Empty Re: Dubbele stuitbevalling

Bericht  missmarm ma 7 maa 2011 - 23:30

mamarosa--> een kennis is vorige week bevallen van een 2ling de 1e lag goed is normaal geboren nr 2 lag in stuit en dat lukte uiteindelijk niet dus keizersnede. Echter waren dit haar eerste kindjes.

Gewoon proberen en dan als het niet lukt komt het ook met een keizersnede wel goed. De oudste kan al veel zelf toch? Ikzelf krijg misschien ook een keizersnede als de grootte boven de 7 pond is en heb er dus ook 1 van bijna 2 en 1 van bijna 4. Met hulp komt het vast goed ga ik vanuit. Na 2 weken hoop ik meer te kunnen en aangezien de oudste 2 al kunnen lopen verwacht ik geen problemen. Anders kan ik altijd een vriendin/ familie om hulp vragen.


missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dubbele stuitbevalling - Pagina 2 Empty Re: Dubbele stuitbevalling

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 5:21

missmarm schreef:mamarosa--> een kennis is vorige week bevallen van een 2ling de 1e lag goed is normaal geboren nr 2 lag in stuit en dat lukte uiteindelijk niet dus keizersnede. Echter waren dit haar eerste kindjes.

Gewoon proberen en dan als het niet lukt komt het ook met een keizersnede wel goed. De oudste kan al veel zelf toch? Ikzelf krijg misschien ook een keizersnede als de grootte boven de 7 pond is en heb er dus ook 1 van bijna 2 en 1 van bijna 4. Met hulp komt het vast goed ga ik vanuit. Na 2 weken hoop ik meer te kunnen en aangezien de oudste 2 al kunnen lopen verwacht ik geen problemen. Anders kan ik altijd een vriendin/ familie om hulp vragen.


Ze kan best veel, maar ze kan zich nog niet helemaal alleen aankleden enz, en dat is toch wel lastig. En als ik nou 1 baby zou krijgen zou ik het niet zo'n probleem vinden, maar we krijgen er dus 2, plus dat ik die heel graag bv wil geven. Vandaar mijn 'problemen'.
Mijn man krijgt dan sowieso zorgverlof, hebben we al nagevraagd. En ik heb recht op gezinshulp, ook bij een normale bevalling, daar moet ik deze week even achteraan, even kijken of dat wat voor ons is. Zit daar niet zo om te springen, maar goed, als het nodig is dan moet dat maar.

Heb hier ook niet echt hulp in de buurt helaas verder, van familie/vrienden. Mijn schoonmoeder wil wel komen, maar die woont een uur verder weg, dus dat is ook niet altijd te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dubbele stuitbevalling - Pagina 2 Empty Re: Dubbele stuitbevalling

Bericht  sheila123 di 8 maa 2011 - 5:33

Spannend MamaRosa,ik kan je verder niet echt helpen maar ben erg benieuwd welke beslissing je gaat nemen! Succes ermee! lastig hoor! Maar jullie komen er wel vast uit! hug
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dubbele stuitbevalling - Pagina 2 Empty Re: Dubbele stuitbevalling

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 5:48

Op mijn echo van gisteren lagen die van mij ook allebei in stuit, moest gelijk aan je denken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dubbele stuitbevalling - Pagina 2 Empty Re: Dubbele stuitbevalling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum