Dubbele tand
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dubbele tand
Mijn zoontje zijn tandjes zijn allemaal al zo goed als door maar nu krijgt hij 1 tand dubbel, de tand die tussen de voor en hoektand zit, krijgt hij dus dubbel. Je merkt wel dat deze tand er niet hoort omdat er te weinig ruimte zit en de rest dus opzij schuift en zijn voortandje nu dus ook wat begint te schuiven.
Ik ben benieuwd of dit gevolgen heeft voor zijn "grote mensen gebit" (kom door de vermoeidheid even niet op het juiste begrip), of ze er iets mee doen en of hij er ook last van heeft.
Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Ik ben benieuwd of dit gevolgen heeft voor zijn "grote mensen gebit" (kom door de vermoeidheid even niet op het juiste begrip), of ze er iets mee doen en of hij er ook last van heeft.
Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Gast- Gast
Re: Dubbele tand
Ik zou het even aan de tandarts vragen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Wennes schreef:Ik zou het even aan de tandarts vragen.
+1
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Wennes schreef:Ik zou het even aan de tandarts vragen.
+1
Ja, ik ga morgen maar is even bellen. Dacht dat een van de moeders hier wellicht al is mee te maken had gehad zodat ik enigzins wat "voorkennis" heb voor als ze me wellicht gaat afschepen .
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Annie24 schreef:Wennes schreef:Ik zou het even aan de tandarts vragen.
+1
Ja, ik ga morgen maar is even bellen. Dacht dat een van de moeders hier wellicht al is mee te maken had gehad zodat ik enigzins wat "voorkennis" heb voor als ze me wellicht gaat afschepen .
Hij heeft al zijn tandjes al zeg je, dus ik denk dat hij al eens eerder bij de tandarts is geweest voor 'controle'?
Ze zullen je echt niet afschepen joh
Misschien geven ze aan er bij de volgende controle naar te kijken of misschien mag je eerder even langs komen.
Komt vast goed
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Mijn oudste heeft een dubbele tand. Maar hij heeft gewoon twee tanden aan elkaar vast zitten.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: