Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De hele dag trek/honger

+4
Kabouter
Beachgirl
Pien
Miss-Rose
8 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

De hele dag trek/honger - Pagina 3 Empty Re: De hele dag trek/honger

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 0:26

Hee Isabella!

De laatste dagen eet ik steeds een bakje oatmeal wat ik meegenomen heb uit Amerika. Dat is havermout, dus een soort Brinta. Dat hoef je alleen aan te maken met water, dus niet met melk. Het is echt heel erg lekker (ik ontbeet er altijd in Amerika ook mee). Het heeft allemaal smaakjes, met appel en kaneel enzo, of juist met lijnzaad. Misschien hebben ze tegenwoordig dit soort zakjes ook al in de AH? Waar je het niet met melk hoeft aan te maken, maar met water. En anders hebben ze het bij de Thomas Green wel, maar dat is wel een duur grapje misschien. Maar omdat ik net zo'n ramp ben met ontbijten als jij, wilde ik het even melden. Dit gaat heel erg goed, en is dus melk-vrij!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 21:07

Je kunt ook ricemilk proberen! (rijstmelk) verkopen ze ook bij de AH. Je hebt ook chocolade'melk' hiervan, hier maak ik wel eens pap mee, met brinta (ik drink geen koemelk)

En ik zou de ontbijtkoek lekker links laten liggen, dat doet namelijk helemaal niks voor je.
En inderdaad zoals Coco zei, (gekookte)eieren vullen ook goed. Ik ontbijt wel eens met 2 spiegeleieren, volkoren sesamzaadjes erover, op een plak kaas (ipv op brood) heerlijk! En heb een goed vol gevoel.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 2:50

Misschien ook iets meer vezelrijke producten eten? zuurdesembrood vult bijvoorbeeld meer en heb je langer wat aan. witbrood is zo weg. Of zorgen dat je worteltjes oid in de buurt hebt? Bij mij werkt dat namelijk altijd erg goed, worteltjes vullen wel goed en is niet ongezond. ontbijtkoek doet niets voor je behalve dat je er een enorme suikerboost van krijgt.

Maar ontbijten.. ja.. Als je dat echt niet kunt wordt het natuurlijk lastig. maar zoals als vaker gezegd is het inderdaad een vorm van gewenning. Misschien kun je beginnen met fruit en een half broodje en zo proberen wat meer te eten elke ochtend? Voor bij je geitenkaas, avocado is lekker, hummus, tomaat, komkommer, radijs, rucola, nootjes. Er kan toch van alles op? Dan vult het ook meteen beter!

Gast
Gast

Bericht  Lavendel vr 11 maa 2011 - 5:34

Je kan ook proberen een geroosterde boterham te eten, dat vind ik zoveel lekkerder dan gewoon brood. Misschien krijg je dat makkelijker weg..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 5:37

Ik probeer het al sinds mijn 15e, en eerst was het alleen drinken en nu fruit haha, meer lukt echt niet, en het is ook niet fijn om te ochtend te beginnen met boven de WC hangen, dus ontbijten is, helaas, (nog) geen optie. De andere tips, dankjewel! In het weekend kan ik die dingen ook wel eens gaan proberen of dat veel scheelt qua trek/honger.

Sowieso eet ik qua brood alleen heel donkerbruin Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: