Honger..
+2
Willem
claudiaveronique
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Honger..
Ik weet niet precies in welke pijler ik dit moet zetten maar ik heb echt de hele dag honger. Ik heb geen idee waar het vandaan komt en het gaat ook niet perse om snoepen of vette snacks maar gewoon de hele dag honger. Heeft iemand dit ook wel eens gehad en zo ja wat heb je hiermee gedaan? Moet ik hiermee naar mijn huisarts?
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Honger..
Hoe is je eetpatroon op dit moment? Is er verder iets veranderd in je dagelijkse activiteiten of loop je tegen een menstruatie aan?
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Nee er is eigenlijk niks veranderd maar ben wel aangekomen de laatste tijd terwijl ik daar normaal niet naar om hoefde te kijken. Als ik mijn buik uitzet is hij ook echt bol. Ik geef natuurlijk niet constant toe aan het willen eten maar soms is het wel echt moeilijk. En ik vind het zo debiel klinken zo in mijn topic van ik heb constant honger maar ik vraag mij af of ik niet naar mijn huisarts moet. Ik ben overigens niet zwanger
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Lintworm misschien?
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Drink je wel genoeg? Soms kan het ook voelen alsof je honger hebt, terwijl je eigenlijk dorst hebt. Ik heb ook wel eens een hongergevoel, maar dan drink ik een glas water en dan is het gevoel weg.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Voel je je wel verzadigd gelijk na een maaltijd? Of blijf je ook dan echt honger houden?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik herken het heel erg, maar heb helaas geen tips voor je Heb hier al een paar jaar last van.
Ben er destijds wel mee naar de dokter geweest, ook omdat ik ondanks het vele eten maar niet aankwam, maar er is helemaal niks gevonden.
Ben er destijds wel mee naar de dokter geweest, ook omdat ik ondanks het vele eten maar niet aankwam, maar er is helemaal niks gevonden.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik zou het gewoon even voorleggen bij de huisarts. Misschien is je schildklier wat van sllag.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Honger Honger Hooooonggeeerrr
» Constant honger
» Honger?
» Snel weer honger
» De hele dag trek/honger
» Constant honger
» Honger?
» Snel weer honger
» De hele dag trek/honger
Pagina 1 van 1