Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Honger?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Honger? Empty Honger?

Bericht  catgirl85 zo 29 jan 2012 - 4:11

Ik geef sinds de geboorte van mijn dochter bv, maar ik merk dat ze nu te weinig heeft aan alleen mijn voeding. Ik ben dus begonnen met afbouwen en geef haar gedeeltelijk fv. Maar sinds anderhalve week wordt ze 's avonds en 's nachts weer wakker. Nu heb ik al rijstebloem geprobeerd omdat dit een meer verzadigd gevoel zou geven, maar dan wordt ze al na anderhalf tot 2 uur wakker. Dit is een flesje van 200cc. (met rijstebloem iets meer) Maar het kan toch niet dat ze dan weer honger heeft? Ik leg haar dan weer aan en dan drinkt ze dus wel weer. En nog best lang. We geven ook sinds kort brood en andere hapjes, zou ze daar misschien meer dorst ipv honger van krijgen en daardoor wakker worden?
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Honger? Empty Re: Honger?

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 4:13

Hoe weet je dan dat ze wakker wordt van de honger of dorst? Misschien wordt ze wel wakker van iets heel anders.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Honger? Empty Re: Honger?

Bericht  catgirl85 zo 29 jan 2012 - 4:21

Susan schreef:Hoe weet je dan dat ze wakker wordt van de honger of dorst? Misschien wordt ze wel wakker van iets heel anders.

Omdat ze blijft huilen als we haar proberen te troosten. En als ik haar even aanleg dan is ze stil en slaapt weer verder, vandaar.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Honger? Empty Re: Honger?

Bericht  Liadan zo 29 jan 2012 - 4:25

Hier wordt Kian 's nachts vaak wakker, hij is soms te troosten zonder voeding, maar vaak wil hij even drinken. Ik denk niet dat hij dan altijd echt honger heeft. Hij zoekt op die momenten denk ik gewoon mijn nabijheid. Kan dat bij jou ook niet zo zijn?
Hij is soms ook echt ontroostbaar en als ik hem dan aanleg is hij binnen 3 tellen weer vertrokken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Honger? Empty Re: Honger?

Bericht  catgirl85 zo 29 jan 2012 - 4:30

Liadan schreef:Hier wordt Kian 's nachts vaak wakker, hij is soms te troosten zonder voeding, maar vaak wil hij even drinken. Ik denk niet dat hij dan altijd echt honger heeft. Hij zoekt op die momenten denk ik gewoon mijn nabijheid. Kan dat bij jou ook niet zo zijn?
Hij is soms ook echt ontroostbaar en als ik hem dan aanleg is hij binnen 3 tellen weer vertrokken.

Dat zou misschien wel kunnen omdat ze nu natuurlijk minder live voedingen krijgt.
Hoe vaak wordt hij wakker? M. wordt vaak 1-2 keer wakker.

Ik vind het wel jammer dat mijn voedingen zo terug lopen, heb jij daar (nog) geen last van? Ik merk het vooral vanaf 1 week na mijn menstruatie totdat ik ongesteld ben geweest. Dus ongeveer nog maar 1 goede week qua productie, per maand.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Honger? Empty Re: Honger?

Bericht  Liadan zo 29 jan 2012 - 5:41

Kian komt op goede nachten 3 keer 's nachts, maar meestal zeker 5 keer en soms is hij ook gewoon een uur of langer klaarwakker. Niet zo'n goede slaper hier dus Wink .
Bij mij loopt de borstvoeding niet terug, maar Kian drinkt ook nog wel zeker 7 of 8 keer op een dag. Hoeveel voedingen krijgt jouw dochter? Hier is borstvoeding het enige drinken wat hij krijgt op een dag, ik geef hem geen water of sap of iets dergelijks ernaast.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Honger? Empty Re: Honger?

Bericht  catgirl85 zo 29 jan 2012 - 6:26

Liadan schreef:Kian komt op goede nachten 3 keer 's nachts, maar meestal zeker 5 keer en soms is hij ook gewoon een uur of langer klaarwakker. Niet zo'n goede slaper hier dus Wink .
Bij mij loopt de borstvoeding niet terug, maar Kian drinkt ook nog wel zeker 7 of 8 keer op een dag. Hoeveel voedingen krijgt jouw dochter? Hier is borstvoeding het enige drinken wat hij krijgt op een dag, ik geef hem geen water of sap of iets dergelijks ernaast.

Voorheen sliep ze dus lekker de hele nacht door. Ze drinkt 4 voedingen op een dag. Ik geef nu ook diksap er naast omdat ik anders bang ben dat ze te weinig vocht krijgt. Maar lijkt me wel zwaar hoor dat hij zo vaak wakker wordt. Hoeveel drinkt hij ongeveer qua cc? M. krijgt 400cc als ze naar het kdv en daarnaast dus 2 voedingen live. Maar geen idee hoeveel ze dan dus drinkt.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Honger? Empty Re: Honger?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:55

Waarom leg je haar dan niet 'gewoon' wat vaker aan als je denkt dat ze honger heeft? En dan op het KDV wat meer afgekolfde borstvoeding. Met borstvoeding kun je dat heel makkelijk doen, met FV niet. Onze dochter wordt ook nog iedere nacht meerdere keren wakker. Dit is niet vanwege de honger, maar omdat ze gewoon even wakker wordt. Vaak wil zij dan ook bij ons zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Honger? Empty Re: Honger?

Bericht  maiadebij zo 29 jan 2012 - 7:04

J is ook nog elke nacht wakker. Meestal wel een keer of 3. Echt honger heeft ze niet denk ik, wel vraagt ze meteen om "tietie" zodra ze wakker wordt. Vaak stort ze alweer in slaap voor er goed en wel een toeschietreflex is. Ik zou haar gewoon aanleggen, dat werkt hier het snelst. Binnen 5 minuten zijn we allemaal weer in dromenland Honger? 166342

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Honger? Empty Re: Honger?

Bericht  catgirl85 zo 29 jan 2012 - 7:29

Rejoy. schreef:Waarom leg je haar dan niet 'gewoon' wat vaker aan als je denkt dat ze honger heeft? En dan op het KDV wat meer afgekolfde borstvoeding. Met borstvoeding kun je dat heel makkelijk doen, met FV niet. Onze dochter wordt ook nog iedere nacht meerdere keren wakker. Dit is niet vanwege de honger, maar omdat ze gewoon even wakker wordt. Vaak wil zij dan ook bij ons zijn.

Ik heb het geprobeerd, maar ze drinkt alleen als ze het zelf wil. Als ik het aanbied en ze heeft geen trek dan weigert ze gewoon. Dan gaat ze met mijn borst spelen en dat is niet echt fijn als ze bijt. En mijn kolfproductie is ook niet zo geweldig. Jammer genoeg niet eens genoeg voor 1 voeding, dus daar baal ik wel van. 's nacht leg ik haar inderaad ook meteen aan, want als ik haar laat huilen, kom ik helemaal niet meer aan slapen toe en zij natuurlijk ook niet. Ik denk dat het er toch gewoon bij hoort en dat het toeval is omdat mijn productie wat lager is.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Honger? Empty Re: Honger?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum