Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Anousch schreef:Jordana schreef:Heb je lekker gegeten Anousch?
Jawel hoor! ik had pizzabroodje
Hoe gaat 't met jou nu?
Buiten dat ik deze week goed ziek ben geweet en nou wat suf ben van de codeine gaat het wel.
Situatie met vriend. Ja daar kan ik nog geen antwoord op geven omdat ik nog niet weet wat ik ga doen.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Goedenavond dames! Hoe gaat het met jullie?
Ik kom toch nog even (lees 20 minuten) mijn verslaving bijspekken voor ik morgen richting carnaval ga Zometeen naar een optreden van mijn vriend en dan is het morgen echt zover
Ik kom toch nog even (lees 20 minuten) mijn verslaving bijspekken voor ik morgen richting carnaval ga Zometeen naar een optreden van mijn vriend en dan is het morgen echt zover
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik heb zo'n leuke dag gehad vandaag! Ben wel kapot en dood, maar het was wel de moeite waard haha. Heb nu lekker zalm + aardappelwafeltjes in de oven zitten, dus kan zo lekker eten, met de laptop op schoot, want ik ben toch alleen
Gast- Gast
Alex167 schreef:Hoi Merai! Waar ga je carnaval vieren?
Den Bosch Daar kom ik oorspronkelijk vandaan!
Merai- Ratel
Merai schreef:Alex167 schreef:Hoi Merai! Waar ga je carnaval vieren?
Den Bosch Daar kom ik oorspronkelijk vandaan!
Oeteldonk, toch?
Veel plezier!
Gast- Gast
Haha yep, oeteldonk it is Heb er echt zo superveel zin in, voel me net een klein kind dat bijna jarig is
Merai- Ratel
Ik ben een avondje alleen thuis. Mijn vriend moet muziek maken voor de carnaval en ik heb geen zin om mee te gaan. Ga lekker ff forummen nu en dan straks X Factor kijken.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Hoi allemaal!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Wat leuk Isabella! Wat heb je gedaan vandaag?
Mijn pizza is op, dus ik ga zo maar eens naar huis toe. Lekker op de bank daar ploffen en X Factor kijken. Tot straks (home is just a tram ride away haha)
Mijn pizza is op, dus ik ga zo maar eens naar huis toe. Lekker op de bank daar ploffen en X Factor kijken. Tot straks (home is just a tram ride away haha)
Gast- Gast
Oeh, mijn pizza is ook net op . Tot straks Marin!
Elin- Fluisteraar
En ook mijn eten is op. Zo alleen mijn toetje nog!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dat is ook wel eens lekker Kabouter! Ik ga jullie alweer verlaten Fijne avond allemaal!
Merai- Ratel
Pfft, nog even geen toetje voor mij... Zit vol!
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? (behalve carnaval vieren dan haha)
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? (behalve carnaval vieren dan haha)
Elin- Fluisteraar
Daag Merai! Feest ze!
Elin- Fluisteraar
Ik moet morgen werken, en rij daarna door naar mijn ouders. En zondag ga ik naar Thialf toe, schaatsen kijken
Fijne avond Merai!
Fijne avond Merai!
May- Ratel
Is inderdaad lekker kan ik doen waar ik zin in heb! Jij veel plezier met carnavallen..
Ik ga dit weekend niet zo heel veel doen. Morgen moet ik werken (om 7.30) en de rest van het weekend ga ik nog wat werken voor mijn andere bijbaantje en verder niet zo veel. Mijn vriend is veel weg voor carnaval en daar heb ik nu echt geen zin in. Wordt dus een verwen weekend voor mezelf denk ik. Al weet ik nog niet hoe dat eruit gaat zien.
Ik ga dit weekend niet zo heel veel doen. Morgen moet ik werken (om 7.30) en de rest van het weekend ga ik nog wat werken voor mijn andere bijbaantje en verder niet zo veel. Mijn vriend is veel weg voor carnaval en daar heb ik nu echt geen zin in. Wordt dus een verwen weekend voor mezelf denk ik. Al weet ik nog niet hoe dat eruit gaat zien.
Kabouter- Kletskop
Aah, naar Thialf? Jaloers!!! Ik wil echt al jaren, maar het komt er nooit van! Ach, volgend jaar weer een kans
Elin- Fluisteraar
Ik heb een dag meegelopen op het hoofdkantoor. Met 2 collega's, die heel leuk zijn allebei en met wie ik een goede klik heb! We hebben dingen bekeken, besproken, mee gedacht, geholpen, alles rondom de e-commerce van het bedrijf. Erg leuk en interessant dat we overal bij betrokken worden.
Gast- Gast
Mijn zusje gaat er ook heen..en die houdt niet eens van sport!
Kabouter- Kletskop
Klinkt goed Kabouter, even wat tijd voor jezelf nemen is fijn
Elin- Fluisteraar
Elin schreef:Aah, naar Thialf? Jaloers!!! Ik wil echt al jaren, maar het komt er nooit van! Ach, volgend jaar weer een kans
Ja ga elk jaar minimaal één keer! Echt zo leuk! Echt een keer gaan hoor
May- Ratel
Isabella schreef:Ik heb een dag meegelopen op het hoofdkantoor. Met 2 collega's, die heel leuk zijn allebei en met wie ik een goede klik heb! We hebben dingen bekeken, besproken, mee gedacht, geholpen, alles rondom de e-commerce van het bedrijf. Erg leuk en interessant dat we overal bij betrokken worden.
Je klinkt stukken enthousiaster dan de vorige keer bij je werk..mag ik dat zeggen? Leuk in ieder geval!!
Kabouter- Kletskop
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: