Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Theedoosje schreef:Heeej lieve meiden
Goedemorgen allemaal. Zo meteen ontbijten en dan boodschappen doen. En vanmiddag optocht kijken vanaf dakterras denk ik....niemand wil of kan mee Dus dan maar zo
is toch ook leuk?
Ik ben er vandoor, ben mn rode lippenstift kwijt.. en met carnaval moet ik rode lippenstift op = traditie:P en dan ben ik naar mn werk. de bewoners carnaval klaar maken:)
fijn weekend!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Rode lippenstift traditie?? Veel plezier vandaag!
haha ja, met carnaval moet ik van mezelf rode lippenstift op.. vind ik leuk.. maar normaal durf ik het niet. bang dat het te opvallend is ofzo
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Theedoosje schreef:Rode lippenstift traditie?? Veel plezier vandaag!
haha ja, met carnaval moet ik van mezelf rode lippenstift op.. vind ik leuk.. maar normaal durf ik het niet. bang dat het te opvallend is ofzo
Aah vandaar
Gast- Gast
Ik kom jullie even een fijne dag wensen!
We gaan helaas niet bowlen en wokken, maar gaan wat anders leuks doen dus ben benieuwd.
We gaan helaas niet bowlen en wokken, maar gaan wat anders leuks doen dus ben benieuwd.
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Mijn oog traant, en heb altijd een pakje zakdoekjes naast me op het tafeltje liggen, maar ik grijp nu mis. Was even vergeten dat dat pakje nu ónder het tv-meubel ligt, omdat ik 'm gisteren tegen het hoofd van Albert Verlinde wilde gooien. Was dus nog mis gegooid ook, lucky Albert. Dat wordt opstaan en een nieuw pakje pakken... Stom oog ook.
Ben nu even aan het ontbijten, straks wat opruimen en schoonmaken in huis, douchen en even wat boodschappen doen.
Mijn oog traant, en heb altijd een pakje zakdoekjes naast me op het tafeltje liggen, maar ik grijp nu mis. Was even vergeten dat dat pakje nu ónder het tv-meubel ligt, omdat ik 'm gisteren tegen het hoofd van Albert Verlinde wilde gooien. Was dus nog mis gegooid ook, lucky Albert. Dat wordt opstaan en een nieuw pakje pakken... Stom oog ook.
Ben nu even aan het ontbijten, straks wat opruimen en schoonmaken in huis, douchen en even wat boodschappen doen.
Gast- Gast
Te lang gewacht met reserveren?Anousch schreef:Ik kom jullie even een fijne dag wensen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
CC, klopt het dat ik nooit een pm terug heb gekregen van jou?
En verder... fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Dat kan kloppen ja Kreeg behoorlijk wat pm's. Van boven naar onder afwerken he Maar van sommige hoor ik uiteindelijk ook niets meer.Dolores schreef:CC, klopt het dat ik nooit een pm terug heb gekregen van jou?
Chocolate Cookie- Ratel
Nee maar dan weet ik dat gewoon, anders ben ik niet netjes als ik niet reageer, maar dan hoeft dat dus ook niet
Gast- Gast
Haha is goed hoor
Ik wacht sowieso even tot het wat warmer is. Dat lijkt me al beter. En volgende week (niet na dit weekend) start mijn nieuwe opleiding al. Moet ook even kijken hoe druk ik het daar weer mee ga krijgen. Als het goed is valt het mee. Maar ik kom er bij jou sowieso nog op terug hoor!
Ik wacht sowieso even tot het wat warmer is. Dat lijkt me al beter. En volgende week (niet na dit weekend) start mijn nieuwe opleiding al. Moet ook even kijken hoe druk ik het daar weer mee ga krijgen. Als het goed is valt het mee. Maar ik kom er bij jou sowieso nog op terug hoor!
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Te lang gewacht met reserveren?Anousch schreef:Ik kom jullie even een fijne dag wensen!
Nee
Gast- Gast
Is prima CC, zou ik leuk vinden.....
Anousch, je doet vreemd, wat is er aan de hand?
Anousch, je doet vreemd, wat is er aan de hand?
Gast- Gast
Het gaat om de manier waarop....
Als je niet wilt zeggen dat er iets speelt of waarom je niet uit gaat, prima.... maar ik krijg hiervan het gevoel dat we door moeten vragen en dat er iets is
Als je niet wilt zeggen dat er iets speelt of waarom je niet uit gaat, prima.... maar ik krijg hiervan het gevoel dat we door moeten vragen en dat er iets is
Gast- Gast
Fout gedacht.
Ik heb gister uitgebreid gesprek gehad met CC, en nu had ze een PM op het moment dat ik nee typte.
Ik heb gister uitgebreid gesprek gehad met CC, en nu had ze een PM op het moment dat ik nee typte.
Gast- Gast
Ik vind je toch nogal kortaf doen...
Maar goed, misschien vanwege meelezers ofzo..
Dan zal CC het wel begrijpen....
Maar goed, misschien vanwege meelezers ofzo..
Dan zal CC het wel begrijpen....
Gast- Gast
Heeej ik ben er weer. Boodschappen zijn binnen Even tijd om te forummen en dan wat huishoudelijke dingen.
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Straks verjaardag van mijn schoonmoeder, gaan er vanmiddag en vanavond heen.
Straks verjaardag van mijn schoonmoeder, gaan er vanmiddag en vanavond heen.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: