Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Zo eindelijk klaar met sporten. Ik werd onderbroken door een telefoontje. Maar goed nu tijd voor de bank en all you need is love
Gast- Gast
Haha ja vrij ernstig, I know. Maar ik heb geen wasmachine, dus ik moet het bij m'n oom en tante doen. En de afgelopen maanden was het er een beetje bij ingeschoten door m'n gemoedsrust
En ja, ik heb dus zo veel kleren dat dat kan hahaha
Gast- Gast
Jade> super gedaan meid! Ik vind dat ook zo heerlijk als alles weer netjes schoon is en zo fris ruikt
Gast- Gast
Haha, ja, datzelfde heb ik nu ook. Met een vroege dienst gaat m'n wekker om 5:15 al, sta ik 5:45 naast mn bed om dan om 7:00 op de fiets naar mn werk te zitten (ik kan 's morgens echt niet opschieten, ik sta gerust een halfuur onder de douche...), het liefst zou ik dan de avond daarvoor om uiterlijk 21:00 al in bed liggen, maar dat vind ik ergens gewoon veel te vroeg en zo zonde van m'n avond. Maar aan de andere kant, nu doe ik 's avonds ook niet veel meer dan forummen en tv kijken.Marin schreef:Oooh Maple pas dan goed op jezelf!
Je weet m'n aanbod nog he, je kan altijd bij me aankloppen als je even wilt kletsen.
En luister naar je lichaam. Als dat aangeeft dat je moe bent, en wilt slapen, doe dat dan ook. Misschien heb je wel wat meer slaap nodig per nacht. Ik ging op een gegeven moment gerust om 7 of 8 uur al naar bed. Tja, kut dat je dan niks aan je avond hebt waar ik onwijs van baalde, maar m'n lichaam had het echt zo hard nodig (vooral omdat m'n wekker al om 4.30 ging).
Nu heb ik overigens een opleving en gaat het wel weer. En juist tijdens die oplevingen denk ik weer dat ik eigenlijk maar wat zit te jammeren en te zeuren.
Dank je voor je aanbod, ik hou 'm zeker in gedachten. Denk inderdaad dat ik je binnenkort even een PM ga sturen, al was het gewoon maar even voor de gezelligheid
Gast- Gast
Hier staat ned 3 aan najib amhali.
TD: Lkker gesport.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
haha Marin.. dan valt 8 machines vol weer mee Ik heb dat denk k elke 2 weken.. maar ik verschoon mn bed elke of om de dag.. en handdoeken.. en dat neemt ook wel veel ruimte in beslag..
Maar zoveel kleding ik heb niet zoveel haha
Maar zoveel kleding ik heb niet zoveel haha
Gast- Gast
Jordana schreef:Hier staat ned 3 aan najib amhali.
Ja op zich wel lekker gesport, alleen irritant dat telefoontje dat ik dan wel op nam omdat het van mijn broer was die anders vrjwel nooit belt.
Gast- Gast
Lijkt me goed plan!
En inderdaad, dat is zo irritant dat je dan net zit en dan alweer naar bed moet zo vroeg. Ik was dan meestal rond half 7 thuis, gauw koken en eten, en dan om half 9 ofzo weer naar bed. Oh wat had ik daar een vreselijke hekel aan. Zeker omdat ik me op m'n werk totaal niet mezelf kon zijn en de hele dag gespannen rond liep, had ik dus maar 2 uurtjes per dag waarop ik even kon ontspannen. Ik haatte het echt. En een paar jaar geleden zei ik nog altijd 'I don't hate, hate is such a strong word' hahaha. Ouwe hippie die ik was
En inderdaad, dat is zo irritant dat je dan net zit en dan alweer naar bed moet zo vroeg. Ik was dan meestal rond half 7 thuis, gauw koken en eten, en dan om half 9 ofzo weer naar bed. Oh wat had ik daar een vreselijke hekel aan. Zeker omdat ik me op m'n werk totaal niet mezelf kon zijn en de hele dag gespannen rond liep, had ik dus maar 2 uurtjes per dag waarop ik even kon ontspannen. Ik haatte het echt. En een paar jaar geleden zei ik nog altijd 'I don't hate, hate is such a strong word' hahaha. Ouwe hippie die ik was
Gast- Gast
Ik merk als ik ochtenddienst heb ga bij mij om 05.45 de wekker. Maar de laatste tijd voordat ik slaap 00.00 is en ik hier in huis soms ook eentje heb ik mij wakker houdt.
En het wilt nog wel is voorkomen dat ik dan in de middag op bank ga liggen en dan in slaap val. Of ik kruip onder de zonnebank voor wat te slapen.
En het wilt nog wel is voorkomen dat ik dan in de middag op bank ga liggen en dan in slaap val. Of ik kruip onder de zonnebank voor wat te slapen.
Jordana- Ratel
Oeh zonnebank! Wat heerlijk! Daar kon ik altijd precies lang genoeg een dutje in doen. Maar het is zo slecht voor je huid.
Gast- Gast
ik stond altijd om 6.00 op als k naar school moest, 7.00 met de bus.. 2 jaar lang ofzo.. en ga meestal dan rond 22.30/23.00 uur naar bed. Maar ik ben ook heel vaak moe, ga dan gewoon wanneer k moe ben.
Gast- Gast
Ja ik weet het maar is soms zo ontspannend en het voordeel is dat ik er boven gewoon eentje heb staan dus er onder kan gaan wanneer ik zin heb.
Marin: Hoe is het met mitzi?
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Hier staat ned 3 aan najib amhali.
Hey dat heb ik ook aan staan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Jordana schreef:Hier staat ned 3 aan najib amhali.
Hey dat heb ik ook aan staan.
Hoe vind jij hem?
Jordana- Ratel
Hier staat Najib ook aan
Vind m wel leuk haha!
Vind m wel leuk haha!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Jordana schreef:
Ja goed! Ze komt heel veel knuffelen en kletst heel wat af met me. En ze slaapt ook nog altijd bovenop me of naast me. Ze waakt echt over me en ze is echt een grote steun voor me nu. Het is zo gezellig met haar! Hou echt zo veel van dat beessie.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=4901
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: