Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Elin vr 4 maa 2011 - 7:05

May schreef:
Elin schreef:Aah, naar Thialf? Jaloers!!! Ik wil echt al jaren, maar het komt er nooit van! Ach, volgend jaar weer een kans Wink

Ja ga elk jaar minimaal één keer! Echt zo leuk! Echt een keer gaan hoor Very Happy

Het ziet er op tv altijd super uit haha, dus ik moet en zal nog een keer gaan! Veel plezier vast! Hopen op wat succes voor de Nederlanders Very Happy
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Elin vr 4 maa 2011 - 7:06

Kabouter schreef:
Isabella schreef:Ik heb een dag meegelopen op het hoofdkantoor. Met 2 collega's, die heel leuk zijn allebei en met wie ik een goede klik heb! We hebben dingen bekeken, besproken, mee gedacht, geholpen, alles rondom de e-commerce van het bedrijf. Erg leuk en interessant dat we overal bij betrokken worden.

Je klinkt stukken enthousiaster dan de vorige keer bij je werk..mag ik dat zeggen? Leuk in ieder geval!!

Precies wat ik ook dacht. Volgens mij zit je hier wel op je plek! smile
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:07

Ik ben m`n haar aan het verven, whah..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:07

Elin schreef:Aah, naar Thialf? Jaloers!!! Ik wil echt al jaren, maar het komt er nooit van! Ach, volgend jaar weer een kans Wink
Ik kom er iedere dag langs :P

Gast
Gast

Bericht  Elin vr 4 maa 2011 - 7:08

_Donnaa schreef:
Ik kom er iedere dag langs :P

Sst! :P
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:08

Elin schreef:
Kabouter schreef:
Isabella schreef:Ik heb een dag meegelopen op het hoofdkantoor. Met 2 collega's, die heel leuk zijn allebei en met wie ik een goede klik heb! We hebben dingen bekeken, besproken, mee gedacht, geholpen, alles rondom de e-commerce van het bedrijf. Erg leuk en interessant dat we overal bij betrokken worden.

Je klinkt stukken enthousiaster dan de vorige keer bij je werk..mag ik dat zeggen? Leuk in ieder geval!!

Dat klopt, dat komt ook door mijn collega's en het bedrijf waarvoor we, via een ander bedrijf, gaan werken. Die motiveren. Het werk is wel minder spannend, maar dat vind ik niet zo belangrijk, ik moet het fijn vinden om erheen te gaan & mijn werk te doen!

Gast
Gast

Bericht  Kabouter vr 4 maa 2011 - 7:11

Dat is inderdaad heel erg belangrijk Isabella! Anders houd je het ook niet vol om er naar toe te blijven gaan. Zo begin ik steeds meer te balen van mijn werk op zaterdag..ben er dus over aan het denken om weg te gaan. Het is dat ik het geld zo onwijs hard nodig heb omdat het zo'n beetje mijn enige inkomsten zijn...maar ik heb het er echt gehad.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elin vr 4 maa 2011 - 7:13

Isabella schreef:
Elin schreef:
Kabouter schreef:

Dat klopt, dat komt ook door mijn collega's en het bedrijf waarvoor we, via een ander bedrijf, gaan werken. Die motiveren. Het werk is wel minder spannend, maar dat vind ik niet zo belangrijk, ik moet het fijn vinden om erheen te gaan & mijn werk te doen!

Goed om te horen! En ik ben het ook helemaal met je eens.
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:14

En dat werkt ook totaal niet fijn, en dat motiveert ook totaal niet. Vervelend dat je het niet naar je zin hebt Kabouter, ga je wel op zoek naar iets anders, waar je wellicht meer plezier uit gaat halen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:15

Ik heb gisteren al een pannenset gekocht. Ik was vanmiddag naar spulletjes gaan kijken. Maar ik had het idee dat het nog te vroeg is om al te kopen. Welke spulletjes zou ik alvast moeten kopen als ik op kamers ga, denken jullie?

Gast
Gast

Bericht  Elin vr 4 maa 2011 - 7:18

Bitterkoek_ schreef:Ik heb gisteren al een pannenset gekocht. Ik was vanmiddag naar spulletjes gaan kijken. Maar ik had het idee dat het nog te vroeg is om al te kopen. Welke spulletjes zou ik alvast moeten kopen als ik op kamers ga, denken jullie?

Wanneer ga je op kamers? Ik ben gewoon begonnen met telkens wat dingetjes kopen, zoals handdoeken, servies enz. Hoef je niet alles in 1x te kopen én het is leuk!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:19

Bitterkoek_ schreef:Ik heb gisteren al een pannenset gekocht. Ik was vanmiddag naar spulletjes gaan kijken. Maar ik had het idee dat het nog te vroeg is om al te kopen. Welke spulletjes zou ik alvast moeten kopen als ik op kamers ga, denken jullie?

De basis kan je gewoon al kopen toch? Leuke decoratie dingen, glazen, bekers, bestek, servies, theedoeken/handdoeken etc. Die dingen ben ik ook allemaal gaan kopen toen ik wist dat ik hier ging wonen. Nu was dat wel een huis, en geen kamer (daar ging je naar kijken toch?) Dus hou er wel rekening mee dat het kan dat je niet zoveel opbergruimte hebt, dan is het minder handig Wink

Gast
Gast

Bericht  Kabouter vr 4 maa 2011 - 7:22

Isabella schreef:En dat werkt ook totaal niet fijn, en dat motiveert ook totaal niet. Vervelend dat je het niet naar je zin hebt Kabouter, ga je wel op zoek naar iets anders, waar je wellicht meer plezier uit gaat halen?

Ik wil opzich wel wat anders zoeken, maar het probleem is een beetje mijn leeftijd en mijn beperkingen in wat ik kan met mijn gewrichten. Gelukkig heb ik ook nog ander werk dus ik heb altijd wat, maar vindt het wel moeilijk nu. Helemaal omdat er een aantal mensen weg gaan en zijn gegaan waar ik veel mee om ging.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kabouter vr 4 maa 2011 - 7:25

Bitterkoek ik zou inderdaad ook vast wat basis dingen kopen zoals bestek, borden, bekers en dat soort dingen. En je kunt natuurlijk alvast denken over hoe je alles wil decoreren en misschien daar vast kleine dingen kopen die je tegen komt.

Tip: wandel een keer door het huis en schrijf alle dingen op die nodig hebt. Ik was van die stomme basis dingen vergeten zoals een kaasschaaf..nou weet ik natuurlijk niet wat er bij jou aan eventuele gezamenlijk dingen aanwezig zijn, maar het is ook maar een tip.

Hoe gaat het verder eigenlijk met je?
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:30

Kabouter schreef:
Isabella schreef:En dat werkt ook totaal niet fijn, en dat motiveert ook totaal niet. Vervelend dat je het niet naar je zin hebt Kabouter, ga je wel op zoek naar iets anders, waar je wellicht meer plezier uit gaat halen?

Ik wil opzich wel wat anders zoeken, maar het probleem is een beetje mijn leeftijd en mijn beperkingen in wat ik kan met mijn gewrichten. Gelukkig heb ik ook nog ander werk dus ik heb altijd wat, maar vindt het wel moeilijk nu. Helemaal omdat er een aantal mensen weg gaan en zijn gegaan waar ik veel mee om ging.

Hoe oud ben je dan, en wat heb je met je gewrichten dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:34

Nou inderdaad de basic dingen kan ik inderdaad alvast kopen. Ik had al wat bekers, glazen en mokken gezien. Kookgerei zat ik aan te denken om te kopen. Ik kan al veel van bij mij thuis meenemen. Kookgerei bijvoorbeeld. Maar ik denk dat ik zelf wat ga kopen. Bekers kan ik ook van hiero meenemen. Ik had bij de kijkshop een goedkoop magnetron gezien en een digitale wekker of klokje, want met die wijzers vind ik het maar irritant.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter vr 4 maa 2011 - 7:38

Isabella schreef:
Kabouter schreef:

Hoe oud ben je dan, en wat heb je met je gewrichten dan?

Ik ben 26..
Wat ik aan mijn gewrichten heb is niet precies duidelijk..alle banden rond mijn gewrichten zijn opgerekt en heb daarom snel wat gekneusd, maar ik kan bijvoorbeeld ook niet lang lopen, zitten, staan en dat soort dingen. Dan krijg ik heel veel last van mijn enkels, knieën, heupen en ga maar door (alle gewrichten eigenlijk ligt er maar net aan wat ik aan het doen ben). Het lijkt op reuma, maar dat is het niet. Het beperkt me in ieder geval heel erg in alles wat ik doe.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:39

Zo ik ben ook weer thuis. Heb eigenlijk niet zo veel nieuws te melden meer hahaha.

Isabella, erg fijn om te lezen dat je je zo voelt wat betreft je werk! Je komt inderdaad positief over!

Bitterkoek, natuurlijk is het niet te vroeg om al iets te kopen! Dat is alleen maar handig, dan hoef je straks niet in 1 x alles te kopen. Bovendien kan je dan nu als je eens iets leuks tegen komt het alvast kopen. Straks ga je tegen die tijd het halen en is het net uitverkocht ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:39

Kabouter schreef:Bitterkoek ik zou inderdaad ook vast wat basis dingen kopen zoals bestek, borden, bekers en dat soort dingen. En je kunt natuurlijk alvast denken over hoe je alles wil decoreren en misschien daar vast kleine dingen kopen die je tegen komt.

Tip: wandel een keer door het huis en schrijf alle dingen op die nodig hebt. Ik was van die stomme basis dingen vergeten zoals een kaasschaaf..nou weet ik natuurlijk niet wat er bij jou aan eventuele gezamenlijk dingen aanwezig zijn, maar het is ook maar een tip.

Hoe gaat het verder eigenlijk met je?

Ja een hele goeie! Dank je wel! Ik wil in ieder geval alvast een waterkoker meenemen, want ik drink geen koffie. En een thermoskan of een theekan of whatever. Daar ga ik de volgende keer naar kijken!

Met mij gaat het alweer iets beter. De hele situatie went inmiddels. Het gaat wel beter met ons en met mij. Dat we gewoon ons leven hebben opgepakt heeft bij ons iig goed gedaan. Het zijn echt de kleine dingetjes waarbij ik mn moeder mis. Zoals het goedemorgen kusje van mn moeder als ik vroeg in de ochtend in de badkamer stond. Zij kwam dan ook in de badkamer om naar de wc te gaan en dan gaf ze me een zoen op de wang. smile

Hoe is ie met jou?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:40

Ik begrijp wat je bedoeld, ik heb weke-delen reuma, om het zo maar te noemen, en pijn is gewoon klote en belemmert onwijs in het werken Sad Wel vervelend is dat qua werk vinden. Is het je enige werk, of studeer jij nog?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:41

Marin schreef:

Bitterkoek, natuurlijk is het niet te vroeg om al iets te kopen! Dat is alleen maar handig, dan hoef je straks niet in 1 x alles te kopen. Bovendien kan je dan nu als je eens iets leuks tegen komt het alvast kopen. Straks ga je tegen die tijd het halen en is het net uitverkocht ofzo.

Ja, ik had al heel wat leuke dingen gezien bij de V&D, Blokker en de Xenos, die ik in mn kamer wil hebben. smile Ik ga binnenkort maar eens op koopjes jacht. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 4 maa 2011 - 7:41

Goedenavond samen!
Ik ben bij Sparkling Eyes en we hebben net heerlijk patatjes gegeten!!! Heb me de hele dag nog een beetje weeig gevoeld, maar nu gaat het wel aardig. Ben alleen doodmoe door de slechte nacht Sad lekker vroeg naar bed!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:42

Dat is leuk, op koopjesjacht! Ik ben alle winkels afgegaan en heb heel veelzijdig dingen kunnen kopen. Wibra, Zeeman, Action, Big Bazaar, Xenos, HEMA, V&D... Overal was wel wat leuks Very Happy

Gast
Gast

Isabella schreef:Dat is leuk, op koopjesjacht! Ik ben alle winkels afgegaan en heb heel veelzijdig dingen kunnen kopen. Wibra, Zeeman, Action, Big Bazaar, Xenos, HEMA, V&D... Overal was wel wat leuks Very Happy

En de Action uiteraard.

Gast
Gast

Hoihoi!

Even online en dan zo douchen en make-uppen.
Lekker op stap!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: