Dagcafé 2011
+23
FireButterfly
M_as
Zwerver
Qiara
IndianRose
Serena
Lejow
Elin
Kabouter
Merai
Lynn_
CaptainSpectacular
Caro
Lavendel
Cheesegirl
Chocolate Cookie
Lotus
VeryCherry
Burn
Suus
May
Jordana
aniet
27 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Marin: Jou onderschrift ben ik het wel mee eens. Ik vind het wel mooi omschreven.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ja is van dat liedje van de Vodafone reclame nu. (Oud nummer van Don Fardon uit de jaren 60). Ik kreeg elke keer tranen in m'n ogen als ik die reclame zie vanwege dat nummer, dus tja dan maar in m'n onderschrift zetten he, als herinnering aan de mooie dingen.
Gast- Gast
Gast- Gast
Mooie herinneringen moet je altijd bewaren en vast houden.
Jordana- Ratel
Hoelang moet je ongeveer wortels koken? Even een snel tussendoorvraagje
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Gast- Gast
+1Marin schreef:Hahaha! Wat een heerlijk kind zeg. Ik wil haar (en jou) echt nog graag een keer zien, maar komende tijd zal er ook niet echt snel van komen.
Gast- Gast
Dolores schreef:Smakelijk alvast VC
Ik moet wennen aan de afkorting VC ...dat zijn mijn afkortingsletters van mijn doopnamen
Gast- Gast
Smikkell schreef:+1Marin schreef:Hahaha! Wat een heerlijk kind zeg. Ik wil haar (en jou) echt nog graag een keer zien, maar komende tijd zal er ook niet echt snel van komen.
Welk stukje?
Laatst aangepast door Alex167 op vr 4 maa 2011 - 5:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja gek is dat he Smikkell. Zoiets heeft toch echt onwijs veel impact op je lichaam, meer dan je doorhebt denk ik. Ik was van te voren niet eens echt nerveus (niet misselijk in elk geval) maar ik ben de hele dag nu echt zo vreselijk moe. Ik probeer nu niet te gaan slapen, zodat ik vanavond een beetje op tijd kan en zo weer in een ritme kom.
Ik had het verhaal vandaag hier al eerder in 't topic gezet maar dat is zelfs al weer verdwenen, veel geschreven vandaag. Maar het staat nog ergens anders dus kan 't wel even kopieren voor je. Uiteraard niet quoten.
Ik kom net bij de arbo vandaan.
Poe nou. Dat viel wel mee haha. Eerst mn verhaal gedaan natuurlijk en het klonk heel herkenbaar zei ze, wat ze van mn collega had gehoord. Moet binnenkort toch ook nog naar de echte arbo arts (dit was deskundige) en ze zei dat ik voorlopig maar niet moest werken. Misschien keertje koffie drinken met collega's ofzo haha. En dan er voor streven om mij rustig te laten reïntegreren, voor 50% bijvoorbeeld tot 1 aug zodat ik intussen op zoek kan naar wat anders. Dus klinkt wel ok. Ben echt doodop nu haha.
En het was heel bizar. Ik wist niet hoe laat ik er moest zijn want dat hadden we nog niet afgesproken, dus ik had gisteren voicemail ingesproken. En vanochtend sliep ik nog, geen wekker gezet en telefoon stond op stil. En toen had zij blijkbaar gebeld. En nog geen vijf minuten later, tikt mitzi mij wakker met haar pootje, echt zo aantikken! Dat doet ze nooit! Echt net alsof ze wilde dat ik wakker werd. Bizar.
Nou ja en ik was dus echt doodsbang om collega's op de gang tegen 't lijf te lopen. Liep helemaal schuchter snel naar het kantoortje. Dus misschien eerst een keertje koffie drinken is wel een goede eerste stap.
Ik had het verhaal vandaag hier al eerder in 't topic gezet maar dat is zelfs al weer verdwenen, veel geschreven vandaag. Maar het staat nog ergens anders dus kan 't wel even kopieren voor je. Uiteraard niet quoten.
Ik kom net bij de arbo vandaan.
Poe nou. Dat viel wel mee haha. Eerst mn verhaal gedaan natuurlijk en het klonk heel herkenbaar zei ze, wat ze van mn collega had gehoord. Moet binnenkort toch ook nog naar de echte arbo arts (dit was deskundige) en ze zei dat ik voorlopig maar niet moest werken. Misschien keertje koffie drinken met collega's ofzo haha. En dan er voor streven om mij rustig te laten reïntegreren, voor 50% bijvoorbeeld tot 1 aug zodat ik intussen op zoek kan naar wat anders. Dus klinkt wel ok. Ben echt doodop nu haha.
En het was heel bizar. Ik wist niet hoe laat ik er moest zijn want dat hadden we nog niet afgesproken, dus ik had gisteren voicemail ingesproken. En vanochtend sliep ik nog, geen wekker gezet en telefoon stond op stil. En toen had zij blijkbaar gebeld. En nog geen vijf minuten later, tikt mitzi mij wakker met haar pootje, echt zo aantikken! Dat doet ze nooit! Echt net alsof ze wilde dat ik wakker werd. Bizar.
Nou ja en ik was dus echt doodsbang om collega's op de gang tegen 't lijf te lopen. Liep helemaal schuchter snel naar het kantoortje. Dus misschien eerst een keertje koffie drinken is wel een goede eerste stap.
Gast- Gast
Nou, bijna het hele deel...Alex167 schreef:Smikkell schreef:+1Marin schreef:Hahaha! Wat een heerlijk kind zeg. Ik wil haar (en jou) echt nog graag een keer zien, maar komende tijd zal er ook niet echt snel van komen.
Welk stukje?
-Heerlijk kind
-Ik wil jou graag een keer zien
-Ik wil A. wel een zien
-Komende tijd zal dat er niet snel van komen
Zijn er nog delen over?
Gast- Gast
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, bijna het hele deel...Alex167 schreef:Smikkell schreef:+1Marin schreef:Hahaha! Wat een heerlijk kind zeg. Ik wil haar (en jou) echt nog graag een keer zien, maar komende tijd zal er ook niet echt snel van komen.
Welk stukje?
-Heerlijk kind
-Ik wil jou graag een keer zien
-Ik wil A. wel een zien
-Komende tijd zal dat er niet snel van komen
Zijn er nog delen over?
Ooh wat lief had niet verwacht dat je mij weleens zou willen zien. Doen we wel een keer als je je weer wat beter voelt.
Gast- Gast
Dat vind ik nou weer jammer.. je lijkt me juist een heel leuk persoon! En ik ben ook een heel leuk persoon (als ik wat beter in mijn vel zin).Alex167 schreef:Ooh wat lief had niet verwacht dat je mij weleens zou willen zien. Doen we wel een keer als je je weer wat beter voelt.
Gast- Gast
Hallo allemaal! Ik heb een week vakantie, heerlijk! Ben nu mijn nagels aan het lakken (roze) voor carnaval :-). Hier nog carnaval vierders?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Hoe ga je verkleerd Lynn_?
Ik ben een halve ik kijk alleen de optocht en dan vind het wel goed geweest.
Ik ben een halve ik kijk alleen de optocht en dan vind het wel goed geweest.
Jordana- Ratel
Vanavond helemaal in het roze. Verder nog als soldaat en aardbei denk ik.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb carnaval op mijn werk gevierd vanmddag en maandag ook nog en dinsdag wrs ook nog wel. Maar verder alleen hier de optocht kijken denk ik. Verder niks.
Gast- Gast
Smikkie, jij lijkt mij ook leuk! Ik ben ook leuk als ik beter in mijn vel zit, dus als we samen weer lekker in ons vel zitten gaan we daten, oké?
Gast- Gast
Heb je lekker gegeten Anousch?
Jordana- Ratel
ja ik herken het echt precies. Ik was ook zo bang dat ik mensen tegen zou komen met wie ik dan een zogenaamd aardig praatje zou moeten maken. Daar ben ik nu gewoon nog niet aan toe. Een collega belde me ook steeds elke dag op. Heel lief, maar ik wilde juist even afstand nemen. Gelukkig was dit de ene locatie..Als ik op de andere had moeten zijn (waar ik vaker ben), dan was ik zo allerlei leerlingen en collega's tegen gekomen, dat had niet anders gekund. Dus dit was op zich wel even prima.
Ik heb trouwens de telefoon van m'n oom en tante gevonden! Hij lag in een achteraf kamertje (blijkbaar staat de lader daar?!) en ik had het nummer van m'n oma in de agenda van m'n tante gevonden. We hebben afgesproken om morgen te gaan lunchen. Ik heb er vandaag niet echt puf meer voor. Ook is m'n tweede was intussen opgehangen. Dus ik mag weer trots zijn op mezelf vandaag, heb alles bereikt wat ik wilde. Pizza zit nu in de oven en daarna ga ik gauw naar huis. X Factor kijken, en dan slapen zzzzzzz
Ik heb trouwens de telefoon van m'n oom en tante gevonden! Hij lag in een achteraf kamertje (blijkbaar staat de lader daar?!) en ik had het nummer van m'n oma in de agenda van m'n tante gevonden. We hebben afgesproken om morgen te gaan lunchen. Ik heb er vandaag niet echt puf meer voor. Ook is m'n tweede was intussen opgehangen. Dus ik mag weer trots zijn op mezelf vandaag, heb alles bereikt wat ik wilde. Pizza zit nu in de oven en daarna ga ik gauw naar huis. X Factor kijken, en dan slapen zzzzzzz
Gast- Gast
Jordana schreef:Heb je lekker gegeten Anousch?
Jawel hoor! ik had pizzabroodje
Hoe gaat 't met jou nu?
Gast- Gast
Goedenavond allemaal! Ik zou ook eens eten moeten gaan maken, maar ik voel me al de hele week niet lekker. Denk dat ik nu toch echt ziek ga worden
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: