Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

+3
SoGood
Jeanette
Feline
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Blond vr 4 maa 2011 - 5:56

Ik heb regelmatig i het bejaardentehuis waar ik werkte mensen een zoutloze maaltijd gegeven als het eten met zout op was, en ik geen zin had om naar beneden te hollen. Maar dat was meer onwil.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? - Pagina 2 Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 6:11

_Chance schreef:Ik heb regelmatig i het bejaardentehuis waar ik werkte mensen een zoutloze maaltijd gegeven als het eten met zout op was, en ik geen zin had om naar beneden te hollen. Maar dat was meer onwil.

Dat is wel lullig, gaf je ze wel een potje zout ?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 6:40

Ik heb weleens een vervangende auto geregeld voor iemand in het buitenland, en dan bleek die auto echt een paar 100 km verderop te staan, haha. Dat hebben we allemaal weleens gehad op mijn toenmalige werk.

Verder eigenlijk niks...Ik ben wel getuige geweest van 2 kapitale fouten van collega's...Zo had mijn collega het verkeerde telnr af laten drukken in een tijdschrift voor een bel & win actie...En een andere collega, manager was hij, had een document met daarin zijn ongezouten mening over overcomplete collega's tijdens de reorganisatie op de printer laten liggen. Hij is de volgende dag ontslagen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 6:43

Mama_van2 schreef:
_Chance schreef:Ik heb regelmatig i het bejaardentehuis waar ik werkte mensen een zoutloze maaltijd gegeven als het eten met zout op was, en ik geen zin had om naar beneden te hollen. Maar dat was meer onwil.

Dat is wel lullig, gaf je ze wel een potje zout ?

Maar is het zoveel moeite om dat te gaan halen dan? Want mijn oma zou niet zo happy zijn als zij geen normaal eten krijgt, omdat de persoon die het werk doet geen zin heeft om naar beneden te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 6:44

Grote fouten niet dat ik me kan herinneren, kleine fouten wel. Mensen in de verkeerde (luxere) kamer ingecheckt, de telefoon per ongeluk opgehangen ipv doorverbonden. Maar kleine dingen, allemaal in de eerste week Very Happy

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover vr 4 maa 2011 - 6:45

Bij een bijbaantje bij de Chinees heb ik een keer een glas cola in de nek van een man gegooid (per ongeluk uiteraard). Hij was woest. En een keer kwam er een donkere man (echt Afrikaans donker), dat is héél zeldzaam in deze uithoek en die bestelde zwarte nasi. Ik had nog nooit van zwarte nasi gehoord, het stond ook niet op de kaart en mijn bazin was er niet. Dus toen heb ik maar gewone nasi besteld, ik dacht, hij maakt vast een grapje... Echt heel fout angel

Niet heel erg dus, maar in de horeca en bij de hema kun je ook geen levensontwrichtende fouten maken laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Polly vr 4 maa 2011 - 7:11

Guattari schreef:Laatst had ik een dodelijk saaie meeting van de gehele afdeling, waarbij je braaf 7 uur moest luisteren naar collega's die resultaten gingen presenteren. Na een uur was ik zo ongeveer al in de kroeg met m'n gedachten en in de lunchpauze kon je me zo ongeveer wegdragen van slaperigheid. Ging dus even naar buiten om een sigaretje te roken en daar stond m'n rookbuddy ook. Een collega die ik altijd tref met roken en ik eigenlijk ook wel stiekem een leuke man vind, maar we kletsen doorgaans amper.

Opeens begon hij dus tegen me aan te kletsen hoe ik het tot dusver vond. Aangezien ik geen Powerpoint meer kon zien met allerlei ingewikkelde wiskundige formules (omdat ik amper weet hoeveel 1+1 is), zei ik dus: "Sorry hoor, maar degene die dit heeft gemaakt heeft het geloof ik niet geheel begrepen. Die slides staan veel te vol en het is too much informatie voor outsiders. Ik ben in gedachten iig al met m'n 10e wijntje bezig, want kan me niet langer concentreren." Hij begon te lachen, dus ik keek hem vragend aan. Zegt 'ie na een aantal seconden: "Die Powerpoints heb ik gemaakt en dat was heel veel werk." Dussss... proost dan maar.smile

Tsja, hij vroeg het toch? Very Happy

Ik kan me bij mezelf geen echt grote fouten herinneren, het eerste waar ik aan moet denken bij dit topic is dat mijn vriend ooit tickets heeft geboekt voor gasten naar de verkeerde Panama City. Blijkbaar is er ook een Panama City in Florida, en daar kwamen ze op het vliegveld pas achter. laughcry
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 7:27

Omdat ik instructeur ben en leerlingen onder me heb. Is het natuurlijk wel erg belangrijk dat je de goede informatie tijdens een les geeft. Dat deed ik dus even niet, want ik heb iets fout voorgedaan. Ow ik schaamde me dood toen ik erachter kwam. Heb mijn excuus aangeboden en dat konden de LL gelukkig wel accepteren. Maar aiiii een goed schaammoment voor mij want het kan natuurlijk niet zo zijn dat ik iemand iets fout aanleer Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: