Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

+3
SoGood
Jeanette
Feline
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Feline vr 4 maa 2011 - 0:12

Op je werk bijvoorbeeld.. Ik heb net niet zo'n slimme actie gehad maar als 't goed is loopt het met een sisser af.. Maar jeetje, voel me echt heel erg stom! Wat een naar gevoel..

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 0:15

Wat is er gebeurd?

In het begin heb ik weleens iemand naar een afspraak in Amsterdam gestuurd, maar het was in Utrecht. Stond die man daar helemaal voor niks, dat was ook niet erg handig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Feline vr 4 maa 2011 - 0:17

Vertel er liever niets over.. maar heeft met vertrouwelijkheid te maken.. Alleen vergeet ik soms dat dingen misschien vertrouwelijk zijn en vertel ik 't vrolijk door. En in mijn vak is dat heel erg stom.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 0:17

Wij hebben een systeem om facturen te maken, maar dat is alleen voor het binnenland.

Naar buitenlandse klanten gebruiken we gewoon een document (waar dan een oude factuur in opgeslagen staat). Dat had ik netjes allemaal aanpast met alle juiste gegevens. Was ik alleen vergeten het eind bedrag aan te passen.

Op de factuur stond dus een 4x hoger bedrag dan wat die klant moest betalen. En het was al zo`n zure vent..
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 0:18

Hahaha, Donnaa :P Oeps!

Ik kan me niet herinneren dat ik een hele grote fout heb gemaakt op mijn werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 0:22

Ja, dat was wel 1 om van te leren. Ik check nu alles echt 3x ofzo..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 0:29

Werkgerelateerd 1 x, tijdens mijn eerste werkdag bij mijn allereerste echte baan, in de reiswereld. Vreselijk was dat. Ik had een boeking per ongeluk geannuleerd, ipv gewijzigd. Die mensen zouden de volgende dag al vertrekken. En herstellen leek eerst niet mogelijk, alles zat opeens vol ofzo. Ik heb me nog nooit zo rot gevoelt.

Verder heb ik wel meer grote fouten gemaakt, maar ach, daar leer je ( hopelijk ) van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Jeanette vr 4 maa 2011 - 0:39

Dat is weleens gebeurd. Kan zo even niet op iets specifieks komen, maar het komt wel voor.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  SoGood vr 4 maa 2011 - 0:40

Ja, medicatie van persoon A aan persoon B meegegeven.

Heb me heel rot gevoeld.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 0:54

Sogood schreef:Ja, medicatie van persoon A aan persoon B meegegeven.

Heb me heel rot gevoeld.

Hier ook zoiets. Ik had medicijnen verzameld bij een andere bewoner om die weg te gooien. Pakt mijn collega die en geeft die aan de bewoner waar we op dat moment waren. Schrok echt heel erg. Was dan wel niet direct mijn fout, maar toch voel je je verantwoordelijk. Waren ook meerdere medicijnen voor meerdere tijdstippen, dus echt en coctailtje. Heb meteen de arts gebeld, gelukkig is het goed afgelopen toen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 1:01

Feline schreef:Vertel er liever niets over.. maar heeft met vertrouwelijkheid te maken.. Alleen vergeet ik soms dat dingen misschien vertrouwelijk zijn en vertel ik 't vrolijk door. En in mijn vak is dat heel erg stom.

Ai dat is niet zo best inderdaad... Ik moet ook dingen vertrouwelijk behandelen, dat is wel echt een pré. Heeft het nog consequenties of valt dat mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Feline vr 4 maa 2011 - 1:11

Nou, zolang de persoon die ik in vertrouwen heb genomen zijn mond houdt is er niets aan de hand. Hij zegt dat ie er niets mee gaat doen.. Dus ik probeer daarmee maar gerustgesteld te zijn.

Die van die medicatie is ook wel erg om mee te maken. Dan voel je je ook naar.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 1:16

Nou, echt grote fouten niet, maar het is wel eens voorgekomen ja..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 1:19

Sogood schreef:Ja, medicatie van persoon A aan persoon B meegegeven.

Heb me heel rot gevoeld.

Same story, alleen zou ik de medicijnen van mn broer meenemen en had ik het verkeerde tasje meegenomen naar huis. Kwam die patient het dus ook nog ophalen dezelfde dag, dus mijn collega's maar zoeken naar die medicijnen... Ik was toen nog stagaire dus voelde me heel erg lullig.
Heb daarna nog wel eens verkeerde medicijnen meegegeven aan iemand maar daar altijd optijd achter gekomen (of de patient zelf).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 1:28

Ik werkte net bij mijn huidige werkgever toen ik de lastigste klant ooit had. Hij was van een bedrijf en ons bedrijf en hij hadden conflicten. Ik moest hem per direct doorverbinden naar de directie en die man was al helemaal over de zeik....dreigde echt met de media en alles. Toen drukte ik hem perongeluk weg omdat ik nog niet precies wist hoe die telefoon werkte. Heb daar echt voor op m'n flikker gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Toet vr 4 maa 2011 - 2:43

Een grote fout niet, maar kleine foutjes regelmatig. Als bijbaantje werk ik in een cafetaria daar gaat nog al regelmatig iets mis.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:23

Laatst had ik een dodelijk saaie meeting van de gehele afdeling, waarbij je braaf 7 uur moest luisteren naar collega's die resultaten gingen presenteren. Na een uur was ik zo ongeveer al in de kroeg met m'n gedachten en in de lunchpauze kon je me zo ongeveer wegdragen van slaperigheid. Ging dus even naar buiten om een sigaretje te roken en daar stond m'n rookbuddy ook. Een collega die ik altijd tref met roken en ik eigenlijk ook wel stiekem een leuke man vind, maar we kletsen doorgaans amper.

Opeens begon hij dus tegen me aan te kletsen hoe ik het tot dusver vond. Aangezien ik geen Powerpoint meer kon zien met allerlei ingewikkelde wiskundige formules (omdat ik amper weet hoeveel 1+1 is), zei ik dus: "Sorry hoor, maar degene die dit heeft gemaakt heeft het geloof ik niet geheel begrepen. Die slides staan veel te vol en het is too much informatie voor outsiders. Ik ben in gedachten iig al met m'n 10e wijntje bezig, want kan me niet langer concentreren." Hij begon te lachen, dus ik keek hem vragend aan. Zegt 'ie na een aantal seconden: "Die Powerpoints heb ik gemaakt en dat was heel veel werk." Dussss... proost dan maar.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:25

GUATARRI! Oh my, wat erg!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:27

_Donnaa schreef:GUATARRI! Oh my, wat erg!!
Ja, dat was weer zo'n momentje dat ik zou vertalen met "Hmm, jammer zeg!"

Ik heb me er nog best netjes uit weten te kletsen door de focus te leggen op andere belangen dan de economische die alleen maar werden besproken. Godzijdank interesseerde dat hem ook en zo kwam er met m'n leuke (en oh zo getrouwde, oude) collega een gesprek tot stand.;-) Sindsdien kletsen we wel vaker, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:30

Waar zo`n blunder al dan niet goed voor kan zijn, haha..

Zo kwam bij ons een keer een stagair op z`n eerste dag met de opmerking; van wie is die plastic Porsche op de parkeerplaats?

laughcry
Het was direct z`n laatste dag, whahaha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:32

Haha guattari, was het toch nog ergens goed voor.

Ik heb nooit echt een enorme blunder gemaakt, maar wel een keer iets waar mijn baas niet zo blij mee was. Was vergeten 2 auto's aan te melden voor het parkeren, hadden ze dus allebei een boete die wij mochten gaan dokken. Maar dat was eigenlijk wel het ergste denk ik? of heb ik de rest verdrongen? Haha, *klopt af*.

mijn collega had overigens een tijdje geleden hetzelfde maar die auto's hadden allebei een wielklem, dat is nog zuurder en duurder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:33

_Donnaa schreef:Waar zo`n blunder al dan niet goed voor kan zijn, haha..

Zo kwam bij ons een keer een stagair op z`n eerste dag met de opmerking; van wie is die plastic Porsche op de parkeerplaats?

laughcry
Het was direct z`n laatste dag, whahaha..
meen je dat nou serieus? wat enorm kinderachtig van de eigenaar van die plastic porsche.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:33

_Donnaa schreef:Waar zo`n blunder al dan niet goed voor kan zijn, haha..

Zo kwam bij ons een keer een stagair op z`n eerste dag met de opmerking; van wie is die plastic Porsche op de parkeerplaats?

laughcry
Het was direct z`n laatste dag, whahaha..

Haha, ik heb nu nog de minst schaamtevolle verteld en daar laat ik het ook maar bij.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:36

Powerbabe schreef:
_Donnaa schreef:Waar zo`n blunder al dan niet goed voor kan zijn, haha..

Zo kwam bij ons een keer een stagair op z`n eerste dag met de opmerking; van wie is die plastic Porsche op de parkeerplaats?

laughcry
Het was direct z`n laatste dag, whahaha..
meen je dat nou serieus? wat enorm kinderachtig van de eigenaar van die plastic porsche.
Hij zat de hele dag al te zeiken (wat heb jij een pauper telefoon, wie heeft hier zo`n sneue jas aan?, kan ik ook een muis krijgen zonder draadje? de koffie smaakt anders dan thuis etc.).. Zo`n opgeschoten gozertje van 17.. Bepaalde dingen kan je gewoon beter niet zeggen dan.. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:39

hahaaa oke, dan heb ik niets gezegd. Dat is enorm irritant inderdaad. Maar als hij alleen een "grapje" over een auto had gemaakt dan had ik wel even een wenkbrauw opgetrokken;).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens grote fouten gemaakt? Empty Re: Heb je wel eens grote fouten gemaakt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum