Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand al eens hartige cupcakes gemaakt?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand al eens hartige cupcakes gemaakt? Empty Iemand al eens hartige cupcakes gemaakt?

Bericht  Mida4you di 14 feb 2012 - 23:59

A.s. zondag organiseer ik een High tea en wil ook hartige cupcakes maken. Nu vindt ik wel wat recepten op internet maar ik ben benieuwd naar jullie reactie. Welke jullie eens hebben gehad, welke je hebt gemaakt?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens hartige cupcakes gemaakt? Empty Re: Iemand al eens hartige cupcakes gemaakt?

Bericht  Gast wo 15 feb 2012 - 0:17

Nope, maar ben wel benieuwd. Heb er ook een aantal in mn boekje staan; pesto, pindakaas, kaas/mosterd. Weet niet wat ik er van moet vinden, misschien is het heel lekker, maar het klinkt vies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens hartige cupcakes gemaakt? Empty Re: Iemand al eens hartige cupcakes gemaakt?

Bericht  Rovine wo 15 feb 2012 - 0:20

Ik heb er weleens eentje op met een bitterbal erin en mosterd bovenop. Niet zelfgemaakt, door iemand anders.

Ik vond het heel erg raar, moest er zodanig aan wennen dat ik er niet echt van genoten heb. De mannen vonden het wel lekker "net een ragoutbroodje".
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens hartige cupcakes gemaakt? Empty Re: Iemand al eens hartige cupcakes gemaakt?

Bericht  Zora wo 15 feb 2012 - 0:40

Ja, best lekker hoor smile Ik maak het wel eens bij gewoon een salade, of bij groente en vlees. Bijvoorbeeld met ham en kaas, of zongedroogde tomaat, mozzarella en pesto.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens hartige cupcakes gemaakt? Empty Re: Iemand al eens hartige cupcakes gemaakt?

Bericht  Minx wo 15 feb 2012 - 2:47

Rovine schreef:Ik heb er weleens eentje op met een bitterbal erin en mosterd bovenop. Niet zelfgemaakt, door iemand anders.

Ik vond het heel erg raar, moest er zodanig aan wennen dat ik er niet echt van genoten heb. De mannen vonden het wel lekker "net een ragoutbroodje".

die wil ik ook nog een keer gaan maken :p

Verder zelf nog nooit gemaakt. Maar je moet er wel aan wennen denk ik
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens hartige cupcakes gemaakt? Empty Re: Iemand al eens hartige cupcakes gemaakt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum