Van je fouten leren
+6
Ella
Caresses
Vanilla Queen
Novalee
Siem
LDJ
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Van je fouten leren
Hmmz, ben geneigd om 'nee' te zeggen. Maar dat is niet helemaal waar. Ik leer in sommige gevallen van mijn fouten. En in sommige gevallen zou ik ze zo weer maken.
Gast- Gast
Ja, meestal leer ik wel van mijn fouten.
Soms moet ik eerst inzien dat ik iets fout doe, voordat ik het door heb.
Zo leer ik er het beste van.
Soms moet ik eerst inzien dat ik iets fout doe, voordat ik het door heb.
Zo leer ik er het beste van.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ja uiteindelijk wel. Al duurt het soms wel wat langer en moet ik een fout nog een keer maken
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Soms, maar ik ben wel hardleers.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Wat Zusje zegt. Ja, ik leer van mijn fouten, maar soms heb ik meerdere 'leermomenten' nodig.
Gast- Gast
Ja, daarom maak ik er ook zo veel.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Als ik zelf inzie dat het fouten zijn wel. Al betekent dat niet automatisch dat ik diezelfde fout nooit meer zal maken.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, na een fout denk ik er bewust over na. Wat ging fout? Waarom? Al wil het niet zeggen dat het de volgende keer in een keer goed gaat.
Gast- Gast
Ja ik leer van mijn fouten maar moet wel zelf tot de conclusie komen dat het fout is anders neem ik het niet aan
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Ja maar niet altijd in 1 keer
Hier ook. Soms moet iets meerdere keren gebeuren voordat het bij mij binnenkomt.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Dat ligt aan de fout. Op mijn werk wel, dan focus ik me er, onbewust, gigantisch op. Privé meestal wel, als ik ergens op word aangesproken let ik er wel op in ieder geval, en gaat het daarna meestal goed
Gast- Gast
Ja. Soms duurt het even, maar uiteindelijk leer ik ervan en word ik er alleen maar sterker van. De fouten die ik heb gemaakt in mijn leven, voor zover je het fouten kan noemen, hebben me gemaakt tot de persoon wie ik nu ben.
Gast- Gast
Ja, als ik mijn keuzes/beslissingen/acties als "had je beter niet kunnen doen" zie, of zelfs spijt en schuldgevoelens heb, dan heb ik al geleerd dat ik in zo'n geval beter twee keer na kan denken voordat ik weer zoiets doe. Het maakt je wel een stukje wijzer dus in dat opzicht leer ik wel als ik een fout maak.
Helaas heb ik nogal de neiging om er aan te blijven denken en te wensen dat ik het anders had gedaan, in plaats van te accepteren dat ik een domme koe was en gewoon verder gaan met de wetenschap dat ik dat in ieder geval niet meer zo aan zal pakken.
Helaas heb ik nogal de neiging om er aan te blijven denken en te wensen dat ik het anders had gedaan, in plaats van te accepteren dat ik een domme koe was en gewoon verder gaan met de wetenschap dat ik dat in ieder geval niet meer zo aan zal pakken.
Gast- Gast
Ja, ik leer zeker wel van m'n fouten al duurt het soms even voordat ik het doorheb.
Soms blijf ik bewust iets fout doen, omdat ik er op dat moment nog niet aan toe ben om het te veranderen, of om dat het veranderproces te lang duurt.
Soms blijf ik bewust iets fout doen, omdat ik er op dat moment nog niet aan toe ben om het te veranderen, of om dat het veranderproces te lang duurt.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ja ik leer zeker van mijn fouten, al gaat er soms wel wat tijd overheen
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Ja. Maar ik kan ook erg hardleers en eigenwijs zijn
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Soortgelijke onderwerpen
» Als je ouders maar niet leren van hun fouten...
» Mag jij van jezelf fouten maken?
» Heb je wel eens grote fouten gemaakt?
» Leren slofjes
» Wat wil jij leren koken?
» Mag jij van jezelf fouten maken?
» Heb je wel eens grote fouten gemaakt?
» Leren slofjes
» Wat wil jij leren koken?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: