Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog steeds verdriet!

+15
Shopaholic
Lady Starstruck
Surya
Carmen_
Bazinga
Weetjewel
Ragazza
Kenya
Maple
xxjojootjexx
Reva
SoGood
Marin
Rush
Caribbeanlover
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Lady Starstruck ma 26 aug 2013 - 8:50

Caribbeanlover schreef:
Lady Starstruck schreef:Oh CBL dat is normaal. Maar ik herken je gedachte. Vorige week is 1 van mijn beste vrienden overleden. En ik wil nu al geen verdriet meer hebben. Is niet echt leuk maar het hoort erbij vermoed ik. Om mijn ene oma had ik trouwens ook niet zoveel verdriet zij is 86 geworden en al 21 jaar dement. Ik kende haar niet anders. Het ligt er ook aan wat voor een band je met iemand hebt.
Oh wat erg zeg en zo jong. Wat is er gebeurd? Mijn oma was gewoon op, oud, maar is nooit ziek geweest. Ze had een beroerte gehad waardoor haar linkerkant verlamd was, maar verder was ze nog koppie koppie. Weet wel dat het beter is zo, het ging gewoon echt niet meer.
Ik heb bij haar mijn 1e verjaardag gevierd omdat mijn ouders 6 weken op reis waren en ik bij haar logeerde.
Ik heb nu eigenlijk spijt dat ik helemaal niet zo vaak langs ben gegaan ook toen ze gewoon nog fit was en ze woonde vroeger pal achter ons zowat in 2 verschillende huizen (eerst in een rijtjeshuis en later verhuisde ze nog dichterbij ons naar een flat). Daarna naar een aanleunwoning en dat was ook dichtbij sinds ik op mezelf woon. Krijg nu zelfs een beetje tranen van die spijt!Cry
Ja hij was 31 jaar. Hij had een ziekte (Huntington). Hij ging bij hem tien keer zo snel als een "normale" patient. We wisten wel dat hij niet oud zou worden. Maar je duwt het van je af. En nu mis ik hem Sad En dat doet best pijn. Wat een drama.


Laatst aangepast door Lady Starstruck op ma 26 aug 2013 - 8:53; in totaal 1 keer bewerkt
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Nyx ma 26 aug 2013 - 8:51

Mijn oma mis ik al achttien jaar. Ik had zoveel van haar kunnen leren en ik heb nog steeds het idee dat we haar te vroeg zijn verloren. Dat gemis blijft misschien wel mijn hele leven en dat vind ik niet vreemd of raar. Want is het zo vreemd om iemand in je leven te missen? Ik vind het eigenlijk erger als je dat gevoel helemaal niet zou hebben.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  _Lacey_ ma 26 aug 2013 - 8:51

Ik heb ook nog regelmatig verdriet om mijn overleden oma (juni vorig jaar).
Vooral als ik weer op reis ga. Mijn oma was vroeger heel reislustig en iedere keer als ik haar vertelde dat ik weer de hort op ging en waarheen reageerde ze zo enthousiast, wilde ze altijd mee. Lichamelijk kon ze dat bij lange na al niet meer aan, maar haar geest wilde het maar al te graag. Stuurde haar altijd een kaartje en de eerste keer dat dat niet meer hoefde was zo raar!
Iedere keer als ik nu wegga, denk ik: "Wat zou oma hiervan gevonden hebben?"

Geef het de tijd. En als je moet huilen, lekker die tranen laten lopen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 9:01

Lady Starstruck schreef:
Caribbeanlover schreef:
Lady Starstruck schreef:Oh CBL dat is normaal. Maar ik herken je gedachte. Vorige week is 1 van mijn beste vrienden overleden. En ik wil nu al geen verdriet meer hebben. Is niet echt leuk maar het hoort erbij vermoed ik. Om mijn ene oma had ik trouwens ook niet zoveel verdriet zij is 86 geworden en al 21 jaar dement. Ik kende haar niet anders. Het ligt er ook aan wat voor een band je met iemand hebt.
Oh wat erg zeg en zo jong. Wat is er gebeurd? Mijn oma was gewoon op, oud, maar is nooit ziek geweest. Ze had een beroerte gehad waardoor haar linkerkant verlamd was, maar verder was ze nog koppie koppie. Weet wel dat het beter is zo, het ging gewoon echt niet meer.
Ik heb bij haar mijn 1e verjaardag gevierd omdat mijn ouders 6 weken op reis waren en ik bij haar logeerde.
Ik heb nu eigenlijk spijt dat ik helemaal niet zo vaak langs ben gegaan ook toen ze gewoon nog fit was en ze woonde vroeger pal achter ons zowat in 2 verschillende huizen (eerst in een rijtjeshuis en later verhuisde ze nog dichterbij ons naar een flat). Daarna naar een aanleunwoning en dat was ook dichtbij sinds ik op mezelf woon. Krijg nu zelfs een beetje tranen van die spijt!Cry
Ja hij was 31 jaar. Hij had een ziekte (Huntington). Hij ging bij hem tien keer zo snel als een "normale" patient. We wisten wel dat hij niet oud zou worden. Maar je duwt het van je af. En nu mis ik hem Sad En dat doet best pijn. Wat een drama.
Wat erg moet dat zijn voor iedereen..............sterkte ermee.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 9:01

Nyx schreef:Mijn oma mis ik al achttien jaar. Ik had zoveel van haar kunnen leren en ik heb nog steeds het idee dat we haar te vroeg zijn verloren. Dat gemis blijft misschien wel mijn hele leven en dat vind ik niet vreemd of raar. Want is het zo vreemd om iemand in je leven te missen? Ik vind het eigenlijk erger als je dat gevoel helemaal niet zou hebben.
Is ze vrij jong overleden? Is altijd erg he ongeacht de leeftijd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 9:02

_Lacey_ schreef:Ik heb ook nog regelmatig verdriet om mijn overleden oma (juni vorig jaar).
Vooral als ik weer op reis ga. Mijn oma was vroeger heel reislustig en iedere keer als ik haar vertelde dat ik weer de hort op ging en waarheen reageerde ze zo enthousiast, wilde ze altijd mee. Lichamelijk kon ze dat bij lange na al niet meer aan, maar haar geest wilde het maar al te graag. Stuurde haar altijd een kaartje en de eerste keer dat dat niet meer hoefde was zo raar!
Iedere keer als ik nu wegga, denk ik: "Wat zou oma hiervan gevonden hebben?"

Geef het de tijd. En als je moet huilen, lekker die tranen laten lopen.
Oh da's nog best kort nog vind ik

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Nyx ma 26 aug 2013 - 9:11

Caribbeanlover schreef:
Nyx schreef:Mijn oma mis ik al achttien jaar. Ik had zoveel van haar kunnen leren en ik heb nog steeds het idee dat we haar te vroeg zijn verloren. Dat gemis blijft misschien wel mijn hele leven en dat vind ik niet vreemd of raar. Want is het zo vreemd om iemand in je leven te missen? Ik vind het eigenlijk erger als je dat gevoel helemaal niet zou hebben.
Is ze vrij jong overleden? Is altijd erg he ongeacht de leeftijd.
Nee, ze was helaas al oud. Ze heeft mijn moeder op veel te late leeftijd gekregen en als ik goed kan tellen is ze 72 jaar geworden. De doodsoorzaak is alleen zo kut; Dood door stoppen met roken. Haar lichaam was haar slechte levensstijl zo gewend dat toen ze het eindelijk goed deed ze het met de dood moest bekopen. En ik heb nog zoveel onderwerpen die ik met haar zou willen bespreken, zoveel leed wat ze misschien wel met mij had willen bespreken en we hebben nooit de kans gehad, omdat ik nog te jong was.

Besef me nu dat 72 nog ontzettend jong is. Ik mis haar nu nog meer.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 9:43

Wilde al zeggen dat 72 niet oud is voor een oma. Mijn vader is zelfs ouder.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Nyx ma 26 aug 2013 - 9:49

Caribbeanlover schreef:Wilde al zeggen dat 72 niet oud is voor een oma. Mijn vader is zelfs ouder.
Mijn vader is pas 54, vandaar dat ik dat al oud vond. Maar dat was helemaal niet oud. Veel te jong zelfs.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 19:35

Ik wil vanmiddag naar het graf gaan en dan wil ik zo'n lantaarn neerzetten met een waxinelichtje erin. Dat kaarsje wil ik aansteken en als ik weg ga laten branden. Ik heb dat wel eens eerder gezien dat er waxinelichtjes in een houder aan het branden waren.
Of is dat niet zo slim om te doen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Elliot ma 26 aug 2013 - 19:47

Caribbeanlover schreef:Ik wil vanmiddag naar het graf gaan en dan wil ik zo'n lantaarn neerzetten met een waxinelichtje erin. Dat kaarsje wil ik aansteken en als ik weg ga laten branden. Ik heb dat wel eens eerder gezien dat er waxinelichtjes in een houder aan het branden waren.
Of is dat niet zo slim om te doen?
Kan prima hoor! Ik doe dat ook altijd bij het graf van mijn vader/opa/oma (liggen in één graf begraven). Ik doe dan wel altijd van die speciale grafkaarsjes in plaats van waxinelichtjes, deze:
Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcRyCge-01P_v418LXEmJXoaggaOvf_U6Fqw581xXBAi_aFxpAHULuGc6Kz6AA

Die branden wat langer en waaien minder snel uit. Bij ons zijn ze bij het tuincentrum te koop.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 19:55

Ik heb geen tijd om ervoor wat te kopen. Het is zo'n kerstlantaarn met 4 glazen wandjes die steunen in metalenhouders zeg maar. Ik dacht dat het gevaarlijk was ivm omvallen ofzo.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Rush ma 26 aug 2013 - 19:58

Nee hoor, dat kan prima. Het is mooi rustig weer, dus zo`n lantaarn zal ook niet zomaar omvallen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 19:58

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Borrby-lantaarn-voor-stompkaars__0092431_PE228948_S4

Zoiets alleen oogt die van mij anders, maar zo heb je een idee.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 20:02

Rush schreef:Nee hoor, dat kan prima. Het is mooi rustig weer, dus zo`n lantaarn zal ook niet zomaar omvallen.
Gelukkig. Ik hang mijn naam er wel aan, dan weten eventueel andere familie die na mij kunnen komen dat het geen vreemde is die het er heeft neergezet of iemand die zich heeft vergist in het graf.

Elliot, wat erg zeg dat je geen vader meer hebt, maar fijn dat hij bij zijn ouders (neem ik aan) ligt. Mijn oma ligt bij haar man, mijn opa dus, maar hem heb ik net niet mogen leren kennen. Toen hij overleed kwam ik 2 mnd later aan (ben geadopteerd).
Mijn ouders kregen een maand voor zijn dood te horen dat het kindje wat zij hadden geadopteerd overleden was en daar had mijn opa zo'n verdriet van. Toen hij hoorde dat ik kwam was hij verheugd, maar heeft mij dus nooit meegemaakt helaas (ik ben ook zooo leuk Razz ).

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Elliot ma 26 aug 2013 - 20:09

Caribbeanlover schreef:Elliot, wat erg zeg dat je geen vader meer hebt, maar fijn dat hij bij zijn ouders (neem ik aan) ligt. Mijn oma ligt bij haar man, mijn opa dus, maar hem heb ik net niet mogen leren kennen. Toen hij overleed kwam ik 2 mnd later aan (ben geadopteerd).
Mijn ouders kregen een maand voor zijn dood te horen dat het kindje wat zij hadden geadopteerd overleden was en daar had mijn opa zo'n verdriet van. Toen hij hoorde dat ik kwam was hij verheugd, maar heeft mij dus nooit meegemaakt helaas (ik ben ook zooo leuk Razz ).
Mijn vader is al 21 jaar geleden overleden, ik ben nu 24 maar was toen 2 (bijna 3). Ik kan me er dus weinig van herinneren. Hij ligt begraven bij zijn moeder en stiefvader, want toen mijn vader heel jong was (volgens mij ook iets van 2 of 3) is zijn echte vader ook overleden.

Wat verdrietig dat jou opa jou nooit heeft meegemaakt, zeker omdat het maar zo weinig heeft gescheelt!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 20:39

Zoveel zou hij ook weer niet missen aan mij hoor;) . Tja, helaas soms lopen dingen anders dan je hoopt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Caribbeanlover ma 26 aug 2013 - 20:43

Caribbeanlover schreef:[img(391.79999999999995px,391.79999999999995px)]http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/borrby-lantaarn-voor-stompkaars__0092431_PE228948_S4.JPG[/img]

Zoiets alleen oogt die van mij anders, maar zo heb je een idee. Bij die van mij ziet er niet nog een extra dakje zeg maar op,maar zit het hengsel vast aan de eerst bovenkant zeg maar. Ik wil aan het hengels wat kleine lintjes doen. Kan dat?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Caribbeanlover di 27 aug 2013 - 6:54

Vandaag even langs geweest, maar was erg raar een vreemd gevoel en heel gek eigenlijk ook dat zij zo voor me een stuk onder de grond ligt wetende dat ze nog intact is is al helemaal een apart idee. Lantaarntje neergezet en het kaarsje aangestoken en ben daarna weggegaan. Nog even bij de graven van mijn tante en daar tegenover die van mijn neef, haar zoon wezen kijken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Caramba di 27 aug 2013 - 7:17

Ik heb iedere woensdagavond verdriet, woensdagavonden waren van mijn Oma en mij. Ik mis het na 11 jaar nog altijd!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Caribbeanlover di 27 aug 2013 - 21:52

Da's ook niet, helaas gaat zo'n gevoel nooit weg denk ik.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog steeds verdriet! - Pagina 2 Empty Re: Nog steeds verdriet!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum