Setimenlejow ... geluksmomentjes.. verdriet
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Setimenlejow ... geluksmomentjes.. verdriet
Vanmorgen zocht ik even een liedje op op youtube
Voor de nieuwsgierigen onder ons, het gaat om dit nummer (pas op.. tranentrekker!)
En rechts in het rijtje staan dan altijd aanverwante filmpjes. Hier natuurlijk dus allemaal van premature kindjes. Ik klikte het ene na het andere filmpje aan, en per filmpje werd ik eigenlijk sentimenteler en verdrietiger.
Wat een kleine kanjers zijn die baby'tjes, en natuurlijk dacht ik ook gelijk weer aan B.
Maar tussen de tranen door, kwam er eigenlijk ook een soort geluksgevoel.
Wat mogen wij ons gelukkig prijzen met ons meisje, hoe goed en hoe knap ze het allemaal doorstaan heeft. Wat voor ontzettend lekker ding het nu is, zo makkelijk, tevreden, lief en vrolijk.
Ik heb het niet vaak, en merk dat het nog volop in ontwikkeling is, maar ik besefte me echt even hoeveel ik toch eigenlijk van haar hou en hoe trots ik ben op haar.
Het duurt dan nog wel 3 maanden, maar in mijn hoofd ben ik haar verjaardag al aan het plannen.
Ben dingen aan het bedenken, en zie het al helemaal voor me.
Zie haar zitten in haar mooi versierde stoel, met een lach op haar gezicht en een meptaartje voor haar neus. Met de mensen om haar heen die van haar houden en ons zo gesteund hebben het afgelopen jaar.
(en nu springen de tranen weer in mijn ogen..)
Tot zover sentimenlejow.. Nu maar cupcakes bakken
Voor de nieuwsgierigen onder ons, het gaat om dit nummer (pas op.. tranentrekker!)
En rechts in het rijtje staan dan altijd aanverwante filmpjes. Hier natuurlijk dus allemaal van premature kindjes. Ik klikte het ene na het andere filmpje aan, en per filmpje werd ik eigenlijk sentimenteler en verdrietiger.
Wat een kleine kanjers zijn die baby'tjes, en natuurlijk dacht ik ook gelijk weer aan B.
Maar tussen de tranen door, kwam er eigenlijk ook een soort geluksgevoel.
Wat mogen wij ons gelukkig prijzen met ons meisje, hoe goed en hoe knap ze het allemaal doorstaan heeft. Wat voor ontzettend lekker ding het nu is, zo makkelijk, tevreden, lief en vrolijk.
Ik heb het niet vaak, en merk dat het nog volop in ontwikkeling is, maar ik besefte me echt even hoeveel ik toch eigenlijk van haar hou en hoe trots ik ben op haar.
Het duurt dan nog wel 3 maanden, maar in mijn hoofd ben ik haar verjaardag al aan het plannen.
Ben dingen aan het bedenken, en zie het al helemaal voor me.
Zie haar zitten in haar mooi versierde stoel, met een lach op haar gezicht en een meptaartje voor haar neus. Met de mensen om haar heen die van haar houden en ons zo gesteund hebben het afgelopen jaar.
(en nu springen de tranen weer in mijn ogen..)
Tot zover sentimenlejow.. Nu maar cupcakes bakken
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Setimenlejow ... geluksmomentjes.. verdriet
Jullie hebben dan ook een hele heftige periode gehad...
Gast- Gast
Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Ook al heb ik met veel pijn en moeite de zwangerschappen van B en D kunnen rekken, de angsten en stress heb ik ook gehad. Ik word ook altijd zeer verdrietig bij dot soort filmpjes omdat ik deels de gevoelens ken
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Wennes schreef:Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Ook al heb ik met veel pijn en moeite de zwangerschappenvan B en Dkunnen rekken, de angsten en stress heb ik ook gehad. Ik word ook altijd zeer verdrietig bij dot soort filmpjes omdat ik deels de gevoelens ken
+1
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Geluksmomentjes
» Geluksmomentjes.
» Verdriet bij afscheid nemen psz
» Gradaties van verdriet
» Angst en verdriet
» Geluksmomentjes.
» Verdriet bij afscheid nemen psz
» Gradaties van verdriet
» Angst en verdriet