Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bloedverlies bij eerste zwangerschap, bij tweede ook?

+4
chipa
PiP
*Lieke*
Aimee
8 plaatsers

Ga naar beneden

Bloedverlies bij eerste zwangerschap, bij tweede ook? Empty Bloedverlies bij eerste zwangerschap, bij tweede ook?

Bericht  Aimee zo 25 aug 2013 - 1:00

Het is nog niet zo ver, maar het is wel iets waar ik al een tijdje over nadenk (en waardoor ik stiekem ook steeds wel test als ik ongesteld geworden ben). Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik vlak na de positieve test (1 dag over tijd) behoorlijk wat bloedverlies. Het was wel iets minder dan een normale menstruatie, maar wel inclusief stolsels en krampen. Ik ben best wel een beetje bang dat dat nog een keer gaat gebeuren, het was zo'n onzekere periode...

Zijn er moeders die bij de eerste bloedverlies hebben gehad, en bij de tweede niet? Of bij beiden zwangerschappen wel?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bloedverlies bij eerste zwangerschap, bij tweede ook? Empty Re: Bloedverlies bij eerste zwangerschap, bij tweede ook?

Bericht  *Lieke* zo 25 aug 2013 - 1:04

Ik had het bij beide zwangerschappen wel helaas. Maar doordat het de eerste keer goed ging, was ik de tweede keer wel wat minder ongerust.
*Lieke*
*Lieke*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13

Bloedverlies bij eerste zwangerschap, bij tweede ook? Empty Re: Bloedverlies bij eerste zwangerschap, bij tweede ook?

Bericht  PiP zo 25 aug 2013 - 1:16

Geen stolsels, maar wel veel rood/bruin slijm inclusief buikkrampen...

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  chipa zo 25 aug 2013 - 6:54

Ja bij beide zwangerschappen helaas veel bloed. Deze zwangerschap zelfs nog meer. Dacht echt een miskraam te hebben. Onverklaarbaar.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan zo 25 aug 2013 - 6:56

Ik heb het ook beide keren gehad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flower_L zo 25 aug 2013 - 7:50

bij eerste niet, bij tweede wel. toen ging ik ook eigenlijk uit van wederom een miskraam. was nm. met zelfde termijn als andere 2 mk's.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  nillis zo 25 aug 2013 - 7:55

Hier bij beide zwangerschappen gehad van ong 6 weken tot 12 weken. De zwangerschap wat eindigde in een mk had ik juist helemaal geen bloedverlies.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Shopaholic zo 25 aug 2013 - 9:37

Bij de 1e heel hevig, diverse malen ook te horen gekregen u krijgt een miskraam. Wat bleek, ik was zwanger van een 2ling.
Bij de 2e ook wel wat bloedverlies gehad, maar veeeeel minder.
En ja voor de 3e keer had ik ook weer bloedverlies...toen stopte het & bleek dat ik zwanger was geweest, maar dus al gestopt was met groeien etc. Pas na curretage kreeg ik veel bloedverlies en krampen.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: