Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tweede zwangerschap

4 plaatsers

Ga naar beneden

Tweede zwangerschap Empty Tweede zwangerschap

Bericht  Darius di 19 apr 2011 - 6:57

Hadden jullie het ook zo gehad met een peutertje erbij? Ik vind het niet zo leuk om te zeggen, maar ben blij dat mijn man thuis is zodat hij voor L kan zorgen........ik ben nu zo enorm prikkelbaar, dat ik die buien van L er af en toe niet bij kan hebben....

Herkenbaar?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede zwangerschap Empty Re: Tweede zwangerschap

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 7:12

herkenbaaaaaaaaar!! haha.....
Ik liet Indy soms gewoon even extra bij oma spelen als dat ging..... dan kon ik even mijn rust pakken of gewoon even nietsen.
Verder probeerde ik ook juist er even tussen uit te gaan, koffie drinken ergens ofzo. Vond mijn dagen op het eind soms heel lang duren. (al zaten wij toen midden in een verbouwing Very Happy)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede zwangerschap Empty Re: Tweede zwangerschap

Bericht  Bruintje Beer di 19 apr 2011 - 7:13

HEEL HERKENBAAR.............

Haha darius dit had ik ook kunnen schrijven wat jij nu schrijft!!
iK merk nu ik 3 weken volledig thuis ben dat S. heel erg aan mij is gaan hangen. Ze was altijd een papaskindje maar nu....
Ben blij dat mijn man onregelmatig werkt en diensten draait van 16 uur achterelkaar zodat hij veel thuis is maar ik kan haar er soms echt niet bij hebben.
Ben echt zo prikkelbaar....

Ze gaat nu van donderdag t/m maandag naar mijn moeder. En wij gaan even lekker weg. Het was de bedoeling dat ze meeging maar toch besloten om haar even een andere omgeving te laten vertoeven. Zo dat ik even kan bijtellen want straks met 2 kindjes zal het ook weer anders zijn.

Ik hou het maar aan de peuterpuberteit.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede zwangerschap Empty Re: Tweede zwangerschap

Bericht  Darius di 19 apr 2011 - 7:59

o gelukkig, ik voelde me al een slechte moeder.....Beegee, net wat jij zegt, ik probeer wel elke dag iets te plannen, anders word ik gek van het nietsdoen!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede zwangerschap Empty Re: Tweede zwangerschap

Bericht  Liadan di 19 apr 2011 - 8:08

Ik vind het vooral erg lastig dat ik nog maar zo weinig met haar kan doen, ik krijg overal harde buiken van. En Yara heeft ontzettend goed door dat ik niet zoveel meer kan en rent er bv. regelmatig vandoor zodat ik achter haar aan moet rennen....
Maar mijn geduld is ook een stuk minder, gelukkig is het mooi weer want daarom vermaakt ze zich gelukkig buiten wel goed. Ze zit vaak in de zandbak en wil dat ik er dan bij kom zitten en mee speel. Ik ga er dan op een krukje naast zitten en dan is ze een hele tijd bezig met mijn voeten begraven smile . En vandaag heb ik een zwembadje gekocht waar we morgen samen in kunnen, dan weet ik in ieder geval zeker dat we daar morgen gezellig mee bezig kunnen zijn:-)
Ik probeer ook elke dag iets te plannen want anders worden we alleen maar allebei chagerijnig...
Maar verder valt het hier ook wel mee, want op maandag gaat ze altijd naar oma en op dinsdag en donderdag naar het kdv. Op vrijdag, zaterdag en zondag is mijn vriend vrij en ik ben dus alleen de woensdag met haar alleen, de andere dagen kan mijn vriend het overnemen als ik het even niet meer trek.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede zwangerschap Empty Re: Tweede zwangerschap

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 9:24

Ja, heel herkenbaar. Toen ik net zwanger was had ik visioenen van een stralende zwangere met lieve peuter die lachend mijn buik zou kussen.
Helaas begonnen al snel de hormonen op te spelen en kon ik Ciske's buien niet zo goed hebben en snauwde ik hem meer af dan me lief was......
Nu, bijna 10 weken na de bevalling begin ik het gevoel te krijgen dat ik weer een beetje mijn humeur begin terug te krijgen en ik weer meer van hem kan genieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede zwangerschap Empty Re: Tweede zwangerschap

Bericht  Meeko wo 20 apr 2011 - 0:07

Heel herkenbaar! Ik had ook nog eens last van mijn bekken wat t nog extra zwaar maakte. Ik liep ook nog over tijd. De laatste 2 weken is Fenk extra thuis gebleven op de dagen dat Senna thuis was, of ze ging een dag extra naar oma. Ik kon t op gegeven moment echt niet meer.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede zwangerschap Empty Re: Tweede zwangerschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum