Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vieren jullie (kindjes) carnaval?

+11
Liadan
Teddyaapje
Bloem86
PiP
RYW
Makamba
meisjesmama
moepie
minoessepoes
VeryCherry
Lindsya
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? - Pagina 2 Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Knillis vr 4 maa 2011 - 1:53

Hier in het dorp waar ik woon (Gelderland, tegen Brabant aan) wordt ook groots carnaval gevierd. Morgen is bij ons de kindercarnaval, mijn zoontje gaat verkleed als Elvis (als hij het pakje aan wil, hij keek er een beetje bedenkelijk naar gister Very Happy ). Wij zelf vieren alle dagen carnaval en mijn zoontje is dan bij opa en oma, die zijn dolgelukkig dat ze hem een weekend voor zichzelf hebben. Zaterdag- en zondagoverdag halen we hem wel op, zaterdag voor de kindercarnaval en zondags ga ik met hem de optocht kijken.

Ik heb er zin in!!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? - Pagina 2 Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  meisjesmama vr 4 maa 2011 - 4:38

Susan schreef:
meisjesmama schreef:* Pip hoe kom je aan dat geweldige shirt?? Mijn dochter is namelijk ook helemaal gek van pip dus dit shirt is wel toepasselijk.
Bij www.kleertjes.com verkopen ze kleertjes van Woezel en Pip. Ezra heeft er een heel leuk vest van. Normaal hou ik nooit zo van kleertjes met cartoonfiguren, maar dat vest is echt leuk.
Dank je wel dan ga ik daar even kijken...
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? - Pagina 2 Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Mamsie vr 4 maa 2011 - 4:40

Ja ze hebben vanmiddag op school carnaval gevierd, was erg leuk.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? - Pagina 2 Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum