Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vieren jullie (kindjes) carnaval?

+11
Liadan
Teddyaapje
Bloem86
PiP
RYW
Makamba
meisjesmama
moepie
minoessepoes
VeryCherry
Lindsya
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 21:06


Ik woon (helaas) niet meer in het zuiden van het land, maar mijn ouders gelukkig wel. Nu wilde ik met Fenne zondag even in Oeteldonk gaan kijken, aangezien het super mooi weer wordt. Ik denk dat ze dat wel leuk vindt, al die verklede mensen op straat. Ik weet alleen nog niet zo goed wat we precies gaan doen. In ieder geval even bij de intocht kijken denk ik.

Vieren jullie (kindjes) het? En wat doen jullie dan?

Op het KDV mochten ze trouwens ook verkleed komen vandaag, maar dat was ik helemaal vergeten. Voelde me nogal lullig tov Fenne toen er allemaal roze prinsesjes voorbij renden Embarassed . Gelukkig was ze zelf helemaal blij met het (dagelijkse) rokje dat ze aan had haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Lindsya do 3 maa 2011 - 21:09

Op de school waar mijn zoontje zit vieren ze het niet. Het is een Christelijke school. We gaan wel naar de optocht kijken maar verder doen we niks aan carnaval. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel met carnaval heb.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 21:09

Ja hier wel, maar dat is logisch in het zuiden natuurlijk. Vanmorgen zat ik met een aap en een kikker op de fiets naar school. Jens mag vanmiddag naar het kdv en dan viert hij daar carnaval. Tygo is nu op school aan het carnavallen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  VeryCherry do 3 maa 2011 - 21:10

Nope, toen mijn zoontje jonger was ging ik wel met hem naar de optocht, sinds ik verhuisd ben niet meer. Op school doen ze er ook niks aan. Ze hebben alleen rond carnaval een talentenjacht+verkleed komen+pannenkoekenfeest.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  minoessepoes do 3 maa 2011 - 21:15

Minneke schreef:
Nu wilde ik met Fenne zondag even in Oeteldonk gaan kijken, aangezien het super mooi weer wordt. Ik denk dat ze dat wel leuk vindt, al die verklede mensen op straat. Ik weet alleen nog niet zo goed wat we precies gaan doen. In ieder geval even bij de intocht kijken denk ik.


Om eventuele teleurstelling te voorkomen, de optocht in Den Bosch is op maandag.
Misschien dat er nog iets van een kinderoptocht of iets dergelijks is (edit: Ik zie dat die op dinsdag is), maar de grote optocht is dus niet op zondag!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  moepie do 3 maa 2011 - 21:16

wij doen er niet aan. Maar op het kdv vieren we het wel. De kinderen mogen volgende week de hele week verkleed komen.
Mijn dochtertje gaat als lieveheersbeestje. smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 21:18

Wij doen er niet aan. Op het kdv van mijn dochter ook niet. Wij zijn er ook niet mee opgegroeid, dus ik mis er niks aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 21:21

minoessepoes schreef:
Minneke schreef:
Nu wilde ik met Fenne zondag even in Oeteldonk gaan kijken, aangezien het super mooi weer wordt. Ik denk dat ze dat wel leuk vindt, al die verklede mensen op straat. Ik weet alleen nog niet zo goed wat we precies gaan doen. In ieder geval even bij de intocht kijken denk ik.


Om eventuele teleurstelling te voorkomen, de optocht in Den Bosch is op maandag.
Misschien dat er nog iets van een kinderoptocht of iets dergelijks is (edit: Ik zie dat die op dinsdag is), maar de grote optocht is dus niet op zondag!

Ik weet het, maar de INtocht is toch altijd op zondag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  minoessepoes do 3 maa 2011 - 21:23

Minneke schreef:
minoessepoes schreef:
Minneke schreef:
Nu wilde ik met Fenne zondag even in Oeteldonk gaan kijken, aangezien het super mooi weer wordt. Ik denk dat ze dat wel leuk vindt, al die verklede mensen op straat. Ik weet alleen nog niet zo goed wat we precies gaan doen. In ieder geval even bij de intocht kijken denk ik.


Om eventuele teleurstelling te voorkomen, de optocht in Den Bosch is op maandag.
Misschien dat er nog iets van een kinderoptocht of iets dergelijks is (edit: Ik zie dat die op dinsdag is), maar de grote optocht is dus niet op zondag!

Ik weet het, maar de INtocht is toch altijd op zondag?

Ow sorry verkeerd gelezen! Embarassed
Ja die is inderdaad op zondag rond twaalf uur vanaf het station!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  meisjesmama do 3 maa 2011 - 21:26

Wij wonen niet in het zuiden van het land maar vieren groots carnaval! Hier ligt het dorpsleven echt stil sinds vandaag ik en mijn man hebben een week vrij. De kinderen weten ook niet beter en de oudste vraagt hier al dagen wanneer de optocht is.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Makamba do 3 maa 2011 - 21:37

Mijn dochter viert op dit moment carnaval op de PSZ, maar ondanks dat ik in het Zuiden woon doen we verder niets met carnaval.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:05

Ja natuurlijk viren wij dat hier in het zuiden. Ik heb een Tinkebell op school zitten en er ligt hier een varkentje in de box te spelen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:05

minoessepoes schreef:
Minneke schreef:
minoessepoes schreef:
Minneke schreef:
Nu wilde ik met Fenne zondag even in Oeteldonk gaan kijken, aangezien het super mooi weer wordt. Ik denk dat ze dat wel leuk vindt, al die verklede mensen op straat. Ik weet alleen nog niet zo goed wat we precies gaan doen. In ieder geval even bij de intocht kijken denk ik.


Om eventuele teleurstelling te voorkomen, de optocht in Den Bosch is op maandag.
Misschien dat er nog iets van een kinderoptocht of iets dergelijks is (edit: Ik zie dat die op dinsdag is), maar de grote optocht is dus niet op zondag!

Ik weet het, maar de INtocht is toch altijd op zondag?

Ow sorry verkeerd gelezen! Embarassed
Ja die is inderdaad op zondag rond twaalf uur vanaf het station!

Haha, ik dacht al.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  RYW do 3 maa 2011 - 23:13

Lieskuh schreef:Ja hier wel, maar dat is logisch in het zuiden natuurlijk. Vanmorgen zat ik met een aap en een kikker op de fiets naar school. Jens mag vanmiddag naar het kdv en dan viert hij daar carnaval. Tygo is nu op school aan het carnavallen smile

Hahaha dat had ik ook, maar dan met Spiderman en een draakje smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  PiP do 3 maa 2011 - 23:17

Hier doen we er verder niks aan, maar op het kdv mocht ze inderdaad ook verkleed komen gisteren.
Ik heb haar vrolijke kleertjes aangetrokken.
Vond het zonde om voor 1 keer wat te kopen en ze krijgt er toch nog niet heel veel van mee.

Foetsie*


Laatst aangepast door PiP op wo 16 maa 2011 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Bloem86 do 3 maa 2011 - 23:25

Hier gaan we zondags altijd met mijn familie de optocht kijken! I.se zal er nog niet veel aan hebben. Maar is toch gezellig! Lijkt me leuk als ze wat ouder is en ik kan d'r mooi verkleden!! Very Happy
Mama daarintegen gaat maandag de hele dag los.. En we wonen niet eens in t zuiden, maar in de achterhoek! Laughing
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Teddyaapje vr 4 maa 2011 - 0:08

T.ygo is nog een beetje te klein om carnaval te vieren maar hij gaat wel mee naar de optocht 'kijken'. Ik heb gekeken voor een carnavalspakje voor hem maar vind het toch wel zonde van het geld. Hij heeft nog een wit zacht jasje met oortjes op de muts dus hij gaat als ijsbeertje haha.
Wij zelf gaan we flink carnavallen. Toen we mijn ouders vorig jaar vertelden dat ik zwanger was hebben we ze meteen gereserveerd om op te passen!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  meisjesmama vr 4 maa 2011 - 0:15

* Pip hoe kom je aan dat geweldige shirt?? Mijn dochter is namelijk ook helemaal gek van pip dus dit shirt is wel toepasselijk.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  PiP vr 4 maa 2011 - 0:23

Ik had hem al wel eens op de W&P webshop gezien en daar stond hij laatst niet meer op.
En toen kwam ik hem pas op de 9 maanden beurs tegen! Je kreeg hem gratis als je de animatie-dvd kocht van 10,-
Die dvd hadden we al, maar je kon hem ook los kopen voor 5,-
Ze gaven alleen wel aan dat het neusje(is van een soort verlours) kon vervagen in de was.
Hij ligt nu klaar om te wassen, maar op sommige plekken is het zwart al iets weg.
Denk door drinken ofzo, wel jammer, maar ik was gewaarschuwd.
Ben dus bang dat hij niet meer te verkrijgen is in een winkel.

Hij is hier iig wel een succes en op het kdv gisteren begonnen meteen een paar kindjes in haar buik te prikken;)
Misschien naai ik er een keer een zwart stofje op.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  meisjesmama vr 4 maa 2011 - 0:35

mmm dat is jammer want ik vind deze zo leuk door zijn kleur! En omdat alleen pip er op staat. Wel zonde dat het velourse al iets vervaagd.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 1:06

Wij gaan wel altijd bij de optocht kijken in het dorp hiernaast.
Dat is echt een grote optocht en altijd erg gezellig. R.ick gaat dan ook verkleed: als soldaat!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Liadan vr 4 maa 2011 - 1:09

Wij gaan zondag naar de optocht hier in het dorp, maandag passen mijn ouders op en dan gaat ze misschien mee naar de grote optocht (maar dat hangt af van haar middagslaap, want die valt daar eigenlijk middenin).
En dinsdag mag ze verkleed naar het kdv.
Ik ben alleen benieuwd of ze verkleed wil. Haar Bumbapak wil ze nog niet aan (ze zegt steeds: 'niet aan, teruggeven aan Bumba' Laughing ).
Ze heeft ook nog een bijenpakje, maar die wil ze ook nog niet aan. Haar prinsessenrok wil ze denk ik wel aan dus dan is ze nog een beetje verkleed.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 1:15

Liadan schreef:Wij gaan zondag naar de optocht hier in het dorp, maandag passen mijn ouders op en dan gaat ze misschien mee naar de grote optocht (maar dat hangt af van haar middagslaap, want die valt daar eigenlijk middenin).
En dinsdag mag ze verkleed naar het kdv.
Ik ben alleen benieuwd of ze verkleed wil. Haar Bumbapak wil ze nog niet aan (ze zegt steeds: 'niet aan, teruggeven aan Bumba' Laughing ).
Ze heeft ook nog een bijenpakje, maar die wil ze ook nog niet aan. Haar prinsessenrok wil ze denk ik wel aan dus dan is ze nog een beetje verkleed.

Haha, briljant! Ik moest hardop lachen hier lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Susan vr 4 maa 2011 - 1:17

meisjesmama schreef:* Pip hoe kom je aan dat geweldige shirt?? Mijn dochter is namelijk ook helemaal gek van pip dus dit shirt is wel toepasselijk.
Bij www.kleertjes.com verkopen ze kleertjes van Woezel en Pip. Ezra heeft er een heel leuk vest van. Normaal hou ik nooit zo van kleertjes met cartoonfiguren, maar dat vest is echt leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  pindaatje vr 4 maa 2011 - 1:19

Hier is wel een carnavalsoptocht, maar wij gaan er niet heen te kijken dit jaar.. Ik moet werken... Op het kdv doen ze er ook niets aan. Het leeft hier toch minder dan op andere plekken in het land.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieren jullie (kindjes) carnaval? Empty Re: Vieren jullie (kindjes) carnaval?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum