Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die het leuk vinden om carnaval te vieren??

2 plaatsers

Ga naar beneden

Meiden die het leuk vinden om carnaval te vieren?? Empty Meiden die het leuk vinden om carnaval te vieren??

Bericht  Jenny010 zo 27 feb 2011 - 0:51

Hey meiden!

Ik realiseer me dat de carnaval er alweer aan zit te komen. En het me erg leuk lijkt om dat ook te gaan vieren.. Nu heb ik niet zo heel veel vriendinnen die dat leuk vinden, of die mee kunnen. En vroeg mij dus af of er hier meiden waren die het leuk vinden om dat te vieren?

Ik ben zelf 20 jaar en kom uit de buurt van Arnhem.. Nu vind ik het zelf niet zo erg als je wat verder weg woont.. Lijkt me ook wel eens leuk om het in andere steden mee te maken. Dus als het je leuk lijkt, laat het me dan even weten! Dan kunnen we misschien wat leuks afspreken!

Liefs, Jenn
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die het leuk vinden om carnaval te vieren?? Empty Re: Meiden die het leuk vinden om carnaval te vieren??

Bericht  jessie19-1989 vr 4 maa 2011 - 8:13

Jenny010 schreef:Hey meiden!

Ik realiseer me dat de carnaval er alweer aan zit te komen. En het me erg leuk lijkt om dat ook te gaan vieren.. Nu heb ik niet zo heel veel vriendinnen die dat leuk vinden, of die mee kunnen. En vroeg mij dus af of er hier meiden waren die het leuk vinden om dat te vieren?

Ik ben zelf 20 jaar en kom uit de buurt van Arnhem.. Nu vind ik het zelf niet zo erg als je wat verder weg woont.. Lijkt me ook wel eens leuk om het in andere steden mee te maken. Dus als het je leuk lijkt, laat het me dan even weten! Dan kunnen we misschien wat leuks afspreken!

Liefs, Jenn

Ik heb je PB gestuurd

jessie19-1989
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 19
Registratiedatum : 01-01-11
Woonplaats : Nijmegen

http://www.jessie19-1989.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum