Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

+24
Arwyn
Marin
Engelse Drop
Destino
Rush
Annie24
-Ieniemienie-
Aziraphale
Harrison
Gizmo
Sanne
Burn
CCC
minoessepoes
xxjojootjexx
Liadan
Sadie_
Sun88
GreenGrass
Curious
Ella
Punk'd
Caroow
Zora
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Burn za 24 aug 2013 - 9:09

Caroow schreef:Nu krijg ik echt zo veel zin om dus voor het gp te gaan. Dan krijg ik dus gewoon zijn achternaam :cheering: Oo ik word nog volwassen angel 
Whaha, ik wilde zeggen: 'Dan moet je vanaf nu je achternaam spellen!' Dat vertelde N. mij, dat ze zo blij was dat ze van die achternaam af was! Maar ik denk dat je nu je achternaam ook wel moet spellen en dat het dus weinig verschil maakt.

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Ella za 24 aug 2013 - 9:10

Caroow schreef:
Ella schreef:
Curious schreef:
Ella schreef:
Caroow schreef:Iedereen zal dit wel denken, maar ik verwacht echt niet ooit nog bij mijn vriend weg te gaan. Dus de kosten voor scheiden ga ik me echt niet mee bezig houden.
Inderdaad dan kan je wel over meer dingen ga nadenken of dat wel of iet verstandig is.
Zo heb ik het ook zeker niet bedoeld. Maar toch is het wel degelijk onze reden om niet te trouwen maar te kiezen voor een samenlevingscontract met testament (wij zien sowieso het nut van trouwen niet). En dan ben ik toch echt heel zeker van mijn relatie, maar wij willen gewoon geen gedoe als we wel uit elkaar gaan. Als dat zo is, dan is dat straks al erg genoeg. Dan kan het tenminste een stuk makkelijker (oke, niet echt de kosten als reden dus, maar wel het gedoe).
Als jullie er beide zo in staan dan is dat toch prima. Ik bedoelde verder ook niets met mijn opmerking, alleen dat ik er zo over denk.
Ik vatte het ook niet onaardig op hoor:) 

Nu krijg ik echt zo veel zin om dus voor het gp te gaan. Dan krijg ik dus gewoon zijn achternaam :cheering: Oo ik word nog volwassen angel 
Wat maar, over een tijdje ga je 'klagen' dat je te volwassen wordt. Zijn achternaam, zoontje die steeds ouder wordt, das nog niet zo heel erg, maar je wordt zelf ook steeds ouder haha. Ik denk nu steeds was ik maar wat jonger, de 30 komt aardig dichtbij, mijn man is er al overheen Wink
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Caroow za 24 aug 2013 - 9:13

Burn schreef:
Caroow schreef:Nu krijg ik echt zo veel zin om dus voor het gp te gaan. Dan krijg ik dus gewoon zijn achternaam :cheering: Oo ik word nog volwassen angel 
Whaha, ik wilde zeggen: 'Dan moet je vanaf nu je achternaam spellen!' Dat vertelde N. mij, dat ze zo blij was dat ze van die achternaam af was! Maar ik denk dat je nu je achternaam ook wel moet spellen en dat het dus weinig verschil maakt.
Haha ja N vindt het geen leuke achternaam, die wilde liever die van B. Volgens mij maakt het niks uit en moet je zowel B zijn naam, als N en E hun naam en als mijn naam gewoon spellen.

(mooi raadsel is dit geworden voor degenen die mij dus niet persoonlijk kennen smile )
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Caroow za 24 aug 2013 - 9:14

Ik bedenk me net dat ik vorig jaar toen mijn schoonzusje ging trouwen het boeket heb gevangen dus dat ik eigenlijk wel moet trouwen angel 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Sanne za 24 aug 2013 - 9:14

Wij zijn op een gratis ochtend een geregistreerd partnerschap aangegaan. Dat heeft om en nabij € 80,00 gekost totaal voor de uittreksels uit het geboorteregister, het trouwboekje en de twee getuigen van de gemeente. Dit was ook echt bedoeld om het gewoon geregeld te hebben.

Het was de bedoeling om dit ooit om te zetten naar een huwelijk, dus alsnog te gaan trouwen. Ik wil dat wel heel graag, maar mijn vriend wil niet zo nodig trouwen. Inmiddels heb ik wel een compromis bereikt (trouwen in het buitenland met alleen ons gezin), maar voor dat zoiets geregeld is... Kan best dat het nooit gebeurt.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Burn za 24 aug 2013 - 9:15

Caroow schreef:
Burn schreef:
Caroow schreef:Nu krijg ik echt zo veel zin om dus voor het gp te gaan. Dan krijg ik dus gewoon zijn achternaam :cheering: Oo ik word nog volwassen angel 
Whaha, ik wilde zeggen: 'Dan moet je vanaf nu je achternaam spellen!' Dat vertelde N. mij, dat ze zo blij was dat ze van die achternaam af was! Maar ik denk dat je nu je achternaam ook wel moet spellen en dat het dus weinig verschil maakt.
Haha ja N vindt het geen leuke achternaam, die wilde liever die van B. Volgens mij maakt het niks uit en moet je zowel B zijn naam, als N en E hun naam en als mijn naam gewoon spellen.

(mooi raadsel is dit geworden voor degenen die mij dus niet persoonlijk kennen smile )
Inderdaad! Volgens mij moet je alle namen spellen! Wink


Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Caroow za 24 aug 2013 - 9:21

Friese namen niet Very Happy . In Friesland eindigen alle namen op dezelfde letters (Wiersma, Boersma, dat idee) Very Happy 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Gizmo za 24 aug 2013 - 9:45

Sanne schreef:Wij zijn op een gratis ochtend een geregistreerd partnerschap aangegaan. Dat heeft om en nabij € 80,00 gekost totaal voor de uittreksels uit het geboorteregister, het trouwboekje en de twee getuigen van de gemeente. Dit was ook echt bedoeld om het gewoon geregeld te hebben.

Het was de bedoeling om dit ooit om te zetten naar een huwelijk, dus alsnog te gaan trouwen. Ik wil dat wel heel graag, maar mijn vriend wil niet zo nodig trouwen. Inmiddels heb ik wel een compromis bereikt (trouwen in het buitenland met alleen ons gezin), maar voor dat zoiets geregeld is... Kan best dat het nooit gebeurt.
Gp kan je toch alleen op het gemeentehuis zelf omzetten? Dit was de reden dat vriend en ik tussentijds niks geregeld hebben zoals bv. gp, we willen (gaan) ergens anders trouwen.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Caroow za 24 aug 2013 - 9:46

Ik app mijn vriend net dat gp waarschijnlijk ook wel gratis kan. O mooi zegt hij, dat kan zeker niet komende maandag al? Laughing Laughing 

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Harrison za 24 aug 2013 - 11:29

Als je een gp aangaat hou er dan rekening mee dat je niet meer echt kunt trouwen daarna. Het wordt dan alleen maar omgezet in een huwelijk en dat kan/kon voor zover ik weet alleen op het gemeentehuis inderdaad.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Aziraphale za 24 aug 2013 - 19:24

Harrison schreef:Als je een gp aangaat hou er dan rekening mee dat je niet meer echt kunt trouwen daarna. Het wordt dan alleen maar omgezet in een huwelijk en dat kan/kon voor zover ik weet alleen op het gemeentehuis inderdaad.
Mag ook op locatie, maar wel per se in dezelfde gemeente als waar het GP is afgesloten.

Dus ik denk niet dat trouwen in het buitenland zomaar kan! Overigens valt dat geregel hartstikke mee, je hebt toch een tussenpersoon/weddingplanner nodig anders wil het bijna niet met de documentenstroom. Diegene regelt bijna alles smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Zora za 24 aug 2013 - 19:27

Harrison schreef:Als je een gp aangaat hou er dan rekening mee dat je niet meer echt kunt trouwen daarna. Het wordt dan alleen maar omgezet in een huwelijk en dat kan/kon voor zover ik weet alleen op het gemeentehuis inderdaad.
Ik las idd ook dat je dan niet meer echt 'ja' kunt zeggen. Of nouja, op de site van onze gemeente staat iets in de strekking van 'je kunt wel ja zeggen, maar het slaat nergens meer op' laughcry Neemt niet weg dat je natuurlijk symbolisch nog wel kunt trouwen. Maar ik zou dat zelf toch wel anders vinden voelen denk ik, als je 'ja' er niet echt meer écht toe doet.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Aziraphale za 24 aug 2013 - 19:32

Zora schreef:
Harrison schreef:Als je een gp aangaat hou er dan rekening mee dat je niet meer echt kunt trouwen daarna. Het wordt dan alleen maar omgezet in een huwelijk en dat kan/kon voor zover ik weet alleen op het gemeentehuis inderdaad.
Ik las idd ook dat je dan niet meer echt 'ja' kunt zeggen. Of nouja, op de site van onze gemeente staat iets in de strekking van 'je kunt wel ja zeggen, maar het slaat nergens meer op' laughcry Neemt niet weg dat je natuurlijk symbolisch nog wel kunt trouwen. Maar ik zou dat zelf toch wel anders vinden voelen denk ik, als je 'ja' er niet echt meer écht toe doet.
Mijn zus en zwager mochten gewoon ja zeggen en de kus geven en ringen etc. Ik mocht zelfs, als getuige van de GP 10 jaar eerder, nogmaals een handtekening zetten achterin het trouwboekje Wink Ligt maar net aan welke ambtenaar je treft en in overleg kan er veel. De ceremonie leek niet anders dan bij andere huwelijken eigenlijk.

Mijn man en ik hebben ook geen 'Ja' tegen elkaar gezegd in Griekenland. Op het gemeentehuis doen ze dat niet en tijdens de ceremonie werd het vergeten. Ik baalde eerst stiekem een beetje maar nu maakt het onze huwelijksdag gewoon anders dan anders, dat was het natuurlijk ook. We weten toch wel dat we met elkaar wilden trouwen Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  -Ieniemienie- za 24 aug 2013 - 20:16

Toen ik zwanger was van M waren wij al 'verloofd' maar we wilden wel graag groot trouwen.
Omdat dit niet op korte termijn mogelijk was, hebben wij met 30 weken zwangerschap gratis geregistreerd partnerschap gedaan. Om alles voor de geboorte van M geregeld te hebben. Dit was dus gratis op bepaalde tijdstippen. Ik heb nog niet zijn achternaam aangenomen toen. Dat vond ik echt bij trouwen horen.

Toen M 1 jaar was zijn we getrouwd. We hebben het partnerschap om laten zetten naar een huwelijk en toen wel zijn achternaam aangenomen. Maar we hebben wel echt een bruiloft gehad. Op locatie, met een ambtenaar, ringen en getuigen. Gewoon zoals elke bruiloft. Dit kan dus wel gewoon. Maar hoeft niet.


Laatst aangepast door -Ieniemienie- op za 24 aug 2013 - 20:19; in totaal 2 keer bewerkt
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Annie24 za 24 aug 2013 - 20:18

Hier ook een gratis gp aangegaan een jaar of 4 geleden.
Ik heb nog wel mijn eigen achternaam.
In de toekomst willen we graag trouwen, dus dan neem ik de naam van mijn vriend aan. Dan is er toch nog iets anders geworden Laughing 
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Zora za 24 aug 2013 - 20:58

Aziraphale schreef:
Zora schreef:
Harrison schreef:Als je een gp aangaat hou er dan rekening mee dat je niet meer echt kunt trouwen daarna. Het wordt dan alleen maar omgezet in een huwelijk en dat kan/kon voor zover ik weet alleen op het gemeentehuis inderdaad.
Ik las idd ook dat je dan niet meer echt 'ja' kunt zeggen. Of nouja, op de site van onze gemeente staat iets in de strekking van 'je kunt wel ja zeggen, maar het slaat nergens meer op' laughcry Neemt niet weg dat je natuurlijk symbolisch nog wel kunt trouwen. Maar ik zou dat zelf toch wel anders vinden voelen denk ik, als je 'ja' er niet echt meer écht toe doet.
Mijn zus en zwager mochten gewoon ja zeggen en de kus geven en ringen etc. Ik mocht zelfs, als getuige van de GP 10 jaar eerder, nogmaals een handtekening zetten achterin het trouwboekje ;)Ligt maar net aan welke ambtenaar je treft en in overleg kan er veel. De ceremonie leek niet anders dan bij andere huwelijken eigenlijk.

Mijn man en ik hebben ook geen 'Ja' tegen elkaar gezegd in Griekenland. Op het gemeentehuis doen ze dat niet en tijdens de ceremonie werd het vergeten. Ik baalde eerst stiekem een beetje maar nu maakt het onze huwelijksdag gewoon anders dan anders, dat was het natuurlijk ook. We weten toch wel dat we met elkaar wilden trouwen Wink
Ja dat stond er ook idd, dat je in overleg nog best wat kunt regelen. Maar toch, voor mijn gevoel lijkt het me wel mooi dat je 'ja' echt betekenis heeft..
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Rush za 24 aug 2013 - 20:59

Caroow schreef:Friese namen niet Very Happy . In Friesland eindigen alle namen op dezelfde letters (Wiersma, Boersma, dat idee) Very Happy 
Tot diegene Boersema heet. Haha.

Genoeg te spellen hier hoor :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Destino za 24 aug 2013 - 21:32

.


Laatst aangepast door Destino op zo 1 sep 2013 - 4:58; in totaal 1 keer bewerkt
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Engelse Drop za 24 aug 2013 - 21:38

Wij zijn getrouwd. Gewoon direct 'the real deal', alles goed geregeld, groot feest en hopsakee man en vrouw. Ik ben nog steeds erg blij met deze beslissing. Voor mij voelt gp toch wat koud/kil/neppig, alsof je wel alles goed geregeld wil hebben 'for the time bein' en 'voor de kinderen', maar het verder zo kaal mogelijk wil houden, maar dat is puur mijn gevoel hoor.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Marin za 24 aug 2013 - 22:15

Engelse Drop schreef:Wij zijn getrouwd. Gewoon direct 'the real deal', alles goed geregeld, groot feest en hopsakee man en vrouw. Ik ben nog steeds erg blij met deze beslissing. Voor mij voelt gp toch wat koud/kil/neppig, alsof je wel alles goed geregeld wil hebben 'for the time bein' en 'voor de kinderen', maar het verder zo kaal mogelijk wil houden, maar dat is puur mijn gevoel hoor.
Niet iedereen heeft daar geld voor natuurlijk, lekker simpele gedachte zo.

Maar ik wil zelf ook het liefste trouwen met alles er op en er aan, maar vind het totaal niet raar als mensen een gp aan gaan.

Caroow, ik zou voor dat gp gaan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Arwyn za 24 aug 2013 - 22:32

Rush schreef:
Caroow schreef:Friese namen niet Very Happy . In Friesland eindigen alle namen op dezelfde letters (Wiersma, Boersma, dat idee) Very Happy 
Tot diegene Boersema heet. Haha.

Genoeg te spellen hier hoor :P
Haha, dat wilde ik ook net zeggen.
Ik moet mijn achternaam echt altijd spellen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  blondje1313 za 24 aug 2013 - 22:36

Caroow, ik zou ook voor het gp gaan. En als je straks je gezinnetje compleet hebt en de kinderen minstens een jaar of 4 zijn lijkt het me super om samen met hen een groot feest te geven.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  rapa nui za 24 aug 2013 - 22:45

Hoe reeel schatten jullie de kans in dat zo'n groot feest ooit echt nog wordt gegeven? Ik heb daar zelf vaak het idee van dat van uitstel afstel komt. Ik zou dan zelf nu bv gratis gaan trouwen ipv gp. En dan net als sommige anderen hier eerder gedaan hebben meteen een leuk, gezellig maar wel goedkoop feest er bij doen. Ik heb hier in sommige trouwtopics al zo veel tips gelezen dat dat best wel kan.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Caroow za 24 aug 2013 - 22:50

blondje1313 schreef:Caroow, ik zou ook voor het gp gaan. En als je straks je gezinnetje compleet hebt en de kinderen minstens een jaar of 4 zijn lijkt het me super om samen met hen een groot feest te geven.
Ja dat lijkt mij een leuk idee. 

En wellicht komt van uitstel afstel, maar zo houden we de optie wel open.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Joli86 ma 26 aug 2013 - 11:26

4,5 jaar geleden hebben wij gratis op maandagochtend gp gedaan. Zonder jawoord, ringen of trouwboekje. Dit hebben we gedaan voor ons koophuis. 
Nu bijna een jaar geleden zijn we getrouwd, met alles er op en eraan zoals wij dat graag wilden, en ook pas vanaf toen zijn naam aan genomen. 

Als ik jou was, zou ik voor gp gaan!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract? - Pagina 2 Empty Re: Ger. Partnerschap, trouwen of samenlevingscontract?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum