Geregistreerd partnerschap
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geregistreerd partnerschap
.
Laatst aangepast door Jada op zo 7 aug 2011 - 21:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Geregistreerd partnerschap
Wij hebben dir vorig jaar gedaan. Je moet inderdaad een geboorteakte hebben die kan je opvragen in de gemeente waarin he geboren bent. Daarna kan je een afspraak maken om in ondertrouw te gaan en waanneer je geregistreerd partnerschap wil aangaan.
Wij hadden ieder 2 getuigen en wij hadden wel iets nieuws gekocht maar niks bijzonders. Wij hebben nadat wij thuiskwamen koffie met gebak genomen en zijn die vrijdagavond erna lekker uit eten gegaan.
Wij hadden ieder 2 getuigen en wij hadden wel iets nieuws gekocht maar niks bijzonders. Wij hebben nadat wij thuiskwamen koffie met gebak genomen en zijn die vrijdagavond erna lekker uit eten gegaan.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Snack a Jack schreef:Wij hebben dir vorig jaar gedaan. Je moet inderdaad een geboorteakte hebben die kan je opvragen in de gemeente waarin he geboren bent. Daarna kan je een afspraak maken om in ondertrouw te gaan en waanneer je geregistreerd partnerschap wil aangaan.
+1
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wij zijn dit jaar een geregistreerd partnerschap aangegaan. We hadden beide 1 getuige. We zijn met ouders, broer, getuigen en aanhang naar het stadhuis gegaan. Een korte 'plechtigheid' gehad, ik heb een ring gekregen. Daarna zijn we lekker een hapje gaan eten, hebben we een foto-sessie gedaan (een van de getuige is handig met de camera). Thuis hadden we nog koffie en gebak en die avond hadden we een tuinfeestje bij mijn ouders in de tuin. We hebben het dus wel echt gevierd! Maar we zijn wel nog voornemens om te gaan trouwen en dan pakken we het nog groter aan.
Ik heb overigens van mijn ouders een mooie jurk gekregen (kort en donkerblauw, geen trouwjurk dus) en heb 's ochtends mijn haar bij de kapper laten doen. Mijn vriend had toevallig nog een mooi wit linnen pak, dat heeft hij die dag gedragen met een donkerblauw t-shirt.
Al met al een erg geslaagde dag en ik ben blij dat we het toch echt gevierd hebben!
Ik heb overigens van mijn ouders een mooie jurk gekregen (kort en donkerblauw, geen trouwjurk dus) en heb 's ochtends mijn haar bij de kapper laten doen. Mijn vriend had toevallig nog een mooi wit linnen pak, dat heeft hij die dag gedragen met een donkerblauw t-shirt.
Al met al een erg geslaagde dag en ik ben blij dat we het toch echt gevierd hebben!
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Geboorte-akte hoefden wij beide niet meer te nemen. Ik geloof dat de gemeente deze zelf heeft opgevraagd.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doe je aan met je geregistreerd partnerschap??
» samenlevingscontract?geregistreerd partnerschap?
» Trouwen of geregistreerd partnerschap....
» Geregistreerd partnerschap - vraagjes...
» Huis kopen, geregistreerd partnerschap/ samenlevingscontact?
» samenlevingscontract?geregistreerd partnerschap?
» Trouwen of geregistreerd partnerschap....
» Geregistreerd partnerschap - vraagjes...
» Huis kopen, geregistreerd partnerschap/ samenlevingscontact?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: