Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

+30
Marin
SoGood
Moira
Bliss
SarahKey
Rush
SuperGrover
Engelse Drop
Caresses
Highway
Caroow
CCC
Susan
Minx
Poubelle
Taeda
Dora
Floor
Luce
Printje
Laurientje
Razz
Mermaid
Joan
Exogenesis
Sanne
Sam
Steep
Artemis
Parel
34 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe vaak seks in je relatie?

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Lijn111034%Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Lijn1110 34% 
[ 62 ]
Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Lijn111024%Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Lijn1110 24% 
[ 44 ]
Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Lijn111033%Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Lijn1110 33% 
[ 59 ]
Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Lijn11108%Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Lijn1110 8% 
[ 14 ]
Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Lijn11101%Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Lijn1110 1% 
[ 2 ]
 
Totaal aantal stemmen : 181
 
 

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Rush zo 25 aug 2013 - 4:31

Exact. Dat is voor mij ook gewoon seks, ook al krijg ik niks terug om het zo maar te zeggen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Exogenesis zo 25 aug 2013 - 4:35

Dan hebben wij bijna dagelijks seks. Ik geef en/of ik neem bijna elke avond (of op momenten dat het uitkomt) wel.
Zo erg is het dus niet tijdens m'n zwangerschap Yes
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Rush zo 25 aug 2013 - 4:36

Exo :cheering: 

Geen zorgen dus haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  SarahKey zo 25 aug 2013 - 7:39

Zo wel 2 mensen die nooit seks hebben in hun relatie, ik vind het knap! Zou het zelf niet kunnen.

Hier heb ik niets te klagen Cool Cool 
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Bliss zo 25 aug 2013 - 8:09

SarahKey schreef:Zo wel 2 mensen die nooit seks hebben in hun relatie, ik vind het knap! Zou het zelf niet kunnen.
Dit lijkt me niet echt een prestatie waar deze mensen trots op zijn ofzo, dus 'knap' vind ik een ongelukkige woordkeuze.

Dat is precies wat ik altijd irritant vind als ik (als vrijgezel) tegen iemand zeg al maanden geen seks gehad te hebben (mocht dat toevallig ter sprake komen he, ik vertel dit niet te pas en te onpas) en die dan reageert met "joh, dat je dat kunt, zou ik niet kunnen hoor!". Het is geen kwestie van 'kunnen'. Ik vind het uiteraard ook niet bepaald ideaal, maar ja, het is nou eenmaal zo en ik ben geen type voor one night stands. Dan is het toch niet anders?

In bovengenoemde gevallen van de relaties is natuurlijk ook meer aan de hand, waardoor de situatie nu zo is. Ik denk dat weinig mensen uit vrije wil geen seks hebben binnen hun relatie.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 8:21

Ik snap ook niet wat er nou knap aan is. Of je hebt geen sex omdat je relatie wellicht niet lekker loopt of dat er iets anders aan de hand is of je hebt geen sex omdat je geen relatie hebt. Nou, allebei niet leuk lijkt me. Hoezo knap?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Moira zo 25 aug 2013 - 9:04

Exogenesis schreef:Dan hebben wij bijna dagelijks seks. Ik geef en/of ik neem bijna elke avond (of op momenten dat het uitkomt) wel.
Zo erg is het dus niet tijdens m'n zwangerschap Yes
Hoe werkt dat dan, als de ene geen zin heeft in seks vermaakt ie wel de ander of iets in die trant? Heb daar totaal geen ervaring mee, dus ben wel benieuwd smile . Wij hebben altijd seks waarbij we geven en nemen.

Op dit moment hebben we helaas te weinig seks naar mijn zin. Vriend vind het voor nu wel prima.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  SoGood zo 25 aug 2013 - 9:08

Ik vind alleen handwerk enzo het maar net niet. Eigenlijk hetzelfde als jezelf wassen aan de wastafel. Waarom pak je dan niet meteen een douche? Als je toch al in je blootje staat. Sneller en effectiever!

Waarom doen jullie dat dan?

Wij doen het altijd gewoon helemaal of gewoon niet.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Marin zo 25 aug 2013 - 9:10

SoGood schreef:Ik vind alleen handwerk enzo het maar net niet. Eigenlijk hetzelfde als jezelf wassen aan de wastafel. Waarom pak je dan niet meteen een douche? Als je toch al in je blootje staat. Sneller en effectiever!

Waarom doen jullie dat dan?

Wij doen het altijd gewoon helemaal of gewoon niet.
Haha leuke vergelijking :-)
Ik kan dat ook niet hoor. Ik wil geen likje van t ijsje. Ik wil m helemaal opeten :-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Bliss zo 25 aug 2013 - 9:11

Hahaha SG, goede vergelijking! Very Happy Ben het met je eens hoor, ik ga dan ook meteen voor de hele mikmak. Dat wil zeggen, in een relatie. Er zijn wel mannen waar ik alleen hand-/mondwerk mee heb gedaan, maar daar wilde ik gewoon niet verder mee.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  SuperGrover zo 25 aug 2013 - 9:45

Oh voor alleen hand en mondwerk kan ik zat redenen verzinnen. Als je seks hebt in het openbaar kan dat toch iets subtieler.  Als je het al een paar keer gedaan hebt die dag en het nog te gevoelig is om weer all the way te gaan.  Als de vrouw ongesteld is en een van hen of allebei voelen zich niet prettig bij penetratie. Sommige vrouwen kunnen alleen klaarkomen door hand en mondwerk. Uit angst voor soa's en zwangerschap. Omdat je gewoon zin erin hebt.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Minx zo 25 aug 2013 - 9:51

SuperGrover schreef:Sommige vrouwen kunnen alleen klaarkomen door hand en mondwerk.
Volgens mij is dit zelfs de meerderheid van de vrouwen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  SuperGrover zo 25 aug 2013 - 10:06

Minx schreef:
SuperGrover schreef:Sommige vrouwen kunnen alleen klaarkomen door hand en mondwerk.
Volgens mij is dit zelfs de meerderheid van de vrouwen.
Ja precies.  Maar in dit topic lijkt het alsof all the way toch meer gewaardeerd wordt.  Vind ik wel interessante materie, of dat over de grote linie ook zo is. Ik voel inspiratie voor een nieuw topic haha.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Artemis zo 25 aug 2013 - 10:11

SoGood schreef:Ik vind alleen handwerk enzo het maar net niet. Eigenlijk hetzelfde als jezelf wassen aan de wastafel. Waarom pak je dan niet meteen een douche? Als je toch al in je blootje staat. Sneller en effectiever!

Waarom doen jullie dat dan?

Wij doen het altijd gewoon helemaal of gewoon niet.
Dat is toch net zo goed 'helemaal'? 

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar er zit toch geen vaste volgorde in seks, van aaien naar handwerk, naar mondwerk, en dan penetratie?

Ik bedoel, het kan zijn dat alles aan bod komt, in willekeurige volgorde, of dat maar 1 of twee dingen aan bod komen, maar het is allemaal seks lijkt me.
Het kan zomaar zijn dat het alléén maar penetratie is, zonder wat dan ook,en het kan net zo goed alleen maar oraal zijn, zonder andere dingen.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Bliss zo 25 aug 2013 - 10:14

SuperGrover schreef:
Minx schreef:
SuperGrover schreef:Sommige vrouwen kunnen alleen klaarkomen door hand en mondwerk.
Volgens mij is dit zelfs de meerderheid van de vrouwen.
Ja precies.  Maar in dit topic lijkt het alsof all the way toch meer gewaardeerd wordt.  Vind ik wel interessante materie, of dat over de grote linie ook zo is. Ik voel inspiratie voor een nieuw topic haha.
Ik denk dat niet per se alleen all the way meer gewaardeerd wordt, maar gewoon het hele pretpakket samen. Voor mij hoort de daad er dan toch ook wel gewoon bij eigenlijk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Slakje zo 25 aug 2013 - 10:55

Ik heb soms wel zin in iets, maar te tam om alles te doen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Gympie zo 25 aug 2013 - 12:03

Ik vind de woorden handwerk en mondwerk echt vreselijk. laughcry
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Engelse Drop zo 25 aug 2013 - 19:45

Ik vind die woorden ook vreselijk, alsof het een werk is, in plaats van dat je allebei plezier hebt. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik kan ontzettend genieten van het 'geefgedeelte', het is niet zo dat ik dan alleen voor zijn plezier bezig ben. Hier wisselt het trouwens heel erg, het is niet dat we altijd in hetzelfde riedeltje seks hebben en dan afsluiten met penetratie en klaarkomen. Ik kom ook wel eens als enige klaar en dan hij niet en andersom komt ook wel eens voor. Het komt ook voor dat hij mij bijvoorbeeld alleen vingert, ofzo, het is dus allemaal niet zo statisch en steeds hetzelfde. We houden wel van wat variatie. Soms zijn we ook gewoon te moe voor al die heisa, maar hebben we wel zin om éven dit of dat bij elkaar te doen. Dat is dan ook prima.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  SoGood zo 25 aug 2013 - 21:35

Artemis schreef:
SoGood schreef:Ik vind alleen handwerk enzo het maar net niet. Eigenlijk hetzelfde als jezelf wassen aan de wastafel. Waarom pak je dan niet meteen een douche? Als je toch al in je blootje staat. Sneller en effectiever!

Waarom doen jullie dat dan?

Wij doen het altijd gewoon helemaal of gewoon niet.
Dat is toch net zo goed 'helemaal'? 

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar er zit toch geen vaste volgorde in seks, van aaien naar handwerk, naar mondwerk, en dan penetratie?

Ik bedoel, het kan zijn dat alles aan bod komt, in willekeurige volgorde, of dat maar 1 of twee dingen aan bod komen, maar het is allemaal seks lijkt me.
Het kan zomaar zijn dat het alléén maar penetratie is, zonder wat dan ook,en het kan net zo goed alleen maar oraal zijn, zonder andere dingen.
Nee, niet 1 vaste volgorde maar mijn vriend heeft net als ik, als hij dan toch mag kiezen, toch een overduidelijke voorkeur voor het douchen i.p.v. de wastafel. Dat heb ik ook, dan is het gewoon 'af'. Ik vind dat ook gezelliger.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Rush zo 25 aug 2013 - 21:39

Nou, mijn vriend kan de wastafel zeker wel waarderen. Yes 
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  SoGood zo 25 aug 2013 - 21:51

Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Lejow zo 25 aug 2013 - 23:56

Ik zeg: we hebben weer een mooi synoniem gevonden hahaha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Exogenesis di 27 aug 2013 - 9:25

Moira schreef:
Exogenesis schreef:Dan hebben wij bijna dagelijks seks. Ik geef en/of ik neem bijna elke avond (of op momenten dat het uitkomt) wel.
Zo erg is het dus niet tijdens m'n zwangerschap Yes
Hoe werkt dat dan, als de ene geen zin heeft in seks vermaakt ie wel de ander of iets in die trant? Heb daar totaal geen ervaring mee, dus ben wel benieuwd smile . Wij hebben altijd seks waarbij we geven en nemen.

Op dit moment hebben we helaas te weinig seks naar mijn zin. Vriend vind het voor nu wel prima.
Bij ons is het niet echt een kwestie van geen zin. Als ik brandend maagzuur heb en rustig op mijn rug moet liggen, kán ik niet pijpen. Maar andersom is het natuurlijk juist wel heel prima te doen Laughing  En wanneer de mogelijkheid zich voordoet, krijgt 'ie het terug.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  SarahKey wo 28 aug 2013 - 3:40

Bliss schreef:
SarahKey schreef:Zo wel 2 mensen die nooit seks hebben in hun relatie, ik vind het knap! Zou het zelf niet kunnen.
Dit lijkt me niet echt een prestatie waar deze mensen trots op zijn ofzo, dus 'knap' vind ik een ongelukkige woordkeuze.

Dat is precies wat ik altijd irritant vind als ik (als vrijgezel) tegen iemand zeg al maanden geen seks gehad te hebben (mocht dat toevallig ter sprake komen he, ik vertel dit niet te pas en te onpas) en die dan reageert met "joh, dat je dat kunt, zou ik niet kunnen hoor!". Het is geen kwestie van 'kunnen'. Ik vind het uiteraard ook niet bepaald ideaal, maar ja, het is nou eenmaal zo en ik ben geen type voor one night stands. Dan is het toch niet anders?

In bovengenoemde gevallen van de relaties is natuurlijk ook meer aan de hand, waardoor de situatie nu zo is. Ik denk dat weinig mensen uit vrije wil geen seks hebben binnen hun relatie.
Als vrijgezel zijnde zou ik het wel snappen, niet iedereen is het type van one nights stands. Maar in een relatie geen seks hebben... ik zou er dan echt wat aan doen. Therapie weet ik het wat. Ik zou niet zomaar geen seks meer kunnen hebben. (in de vorm van geen zin... geen tijd... etc)
Zelfde als dat ik pas iemand hoorde vertellen dat ze al jaren apart slaapt van haar vriend, ze hebben allebei hun eigen kamers. En als hij iets wil komt hij naar haar toe en gaat daarna weer naar zijn eigen bed. En niet omdat er 1 snurkt ofzo, die vriend wil dat gewoon niet.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Viva wo 28 aug 2013 - 9:03

Ik heb 1a2x pw ingevuld. Het verschilt nog wel eens maar dit is wel ongeveer waar het op neer komt.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum