Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
+30
Marin
SoGood
Moira
Bliss
SarahKey
Rush
SuperGrover
Engelse Drop
Caresses
Highway
Caroow
CCC
Susan
Minx
Poubelle
Taeda
Dora
Floor
Luce
Printje
Laurientje
Razz
Mermaid
Joan
Exogenesis
Sanne
Sam
Steep
Artemis
Parel
34 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Hoe vaak seks in je relatie?
Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
Haha, zie mijn post een op pagina 2Printje schreef:Laurientje; door dit topic denk ik idd weer terug aan je verhalen hahaha.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Hè nee verhalen?Dora schreef:Haha, zie mijn post een op pagina 2Printje schreef:Laurientje; door dit topic denk ik idd weer terug aan je verhalen hahaha.
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Susan ik had eerst verkeerd gelezen en vervolgens werd om mijn mening gevraagd.. Ik oordeel niet ben alleen geintreseerd.Susan schreef:Van mij mag ze haar mening geven, maar ik kan me wel voorstellen dat als mensen meteen al gaan zeggen dat ze het wel erg weinig vinden en dat zij er geen last van hebben dat ze minder seks hebben nu ze kinderen hebben, anderen zich daardoor misschien minder geroepen voelen om er open over te praten, omdat ze al bang waren dat het erover geoordeeld zou worden en dat gebeurt nu ook. Het lijkt mij ook wel een keer leuk om een topic te hebben waarin juist een keer niet geoordeeld wordt.
Laurientje- Prater
haha niet gezien. Door dit topic kan ik het me weer helemaal herinneren toen hahaha.Dora schreef:Haha, zie mijn post een op pagina 2Printje schreef:Laurientje; door dit topic denk ik idd weer terug aan je verhalen hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Jaja, nu schijnheilig doen?Laurientje schreef:Hè nee verhalen?Dora schreef:Haha, zie mijn post een op pagina 2Printje schreef:Laurientje; door dit topic denk ik idd weer terug aan je verhalen hahaha.
Waar kwam die hoge waterrekening vandaan?
Dora- Kletskop
Hilarisch toen, waren leuke tijden inderdaad!Printje schreef:haha niet gezien. Door dit topic kan ik het me weer helemaal herinneren toen hahaha.Dora schreef:Haha, zie mijn post een op pagina 2Printje schreef:Laurientje; door dit topic denk ik idd weer terug aan je verhalen hahaha.
Laurientje- Prater
Momenteel weinig, pas 2x sinds geboorte dochter. Hopelijk gaan we de 10x dit jaar nog wel halen. Ligt aan mij overigens maar we werken eraan
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Dora schreef:Jaja, nu schijnheilig doen?Laurientje schreef:Hè nee verhalen?Dora schreef:Haha, zie mijn post een op pagina 2Printje schreef:Laurientje; door dit topic denk ik idd weer terug aan je verhalen hahaha.
Waar kwam die hoge waterrekening vandaan?
whahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Jouw man moest eens weten hahaLaurientje schreef:Hilarisch toen, waren leuke tijden inderdaad!Printje schreef:haha niet gezien. Door dit topic kan ik het me weer helemaal herinneren toen hahaha.Dora schreef:Haha, zie mijn post een op pagina 2Printje schreef:Laurientje; door dit topic denk ik idd weer terug aan je verhalen hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb het ook niet over normaal of niet, dat is relatief, maar seks is voor mij nou juist ontspanning, even bijkomen, even je hoofd leeg, even contact maken, niet een klusje of iets waar ik snel te moe voor ben, ik krijg er juist energie van en het kost me weinig energie.CCC schreef:Ik denk inderdaad dat je het verkeerd las Laurientje. Mij lijkt het niet zo moeilijk om zonder relatie aan meer dan 10x per jaar aan seks te komen. Misschien ook uit ervaring dat ik zonder relatie wel meer dan 10x per jaar seks had.
Artemis, ja ik begrijp wel wat je bedoeld. Maar wat is normaal toch? Misschien is 10 x per jaar wel genoeg voor sommige stellen.
Kijk, 4x per week uitgebreide urenlange seks haal ik ook echt niet, en er gaat heus weleens een week voorbij zonder seks, maar dat merk ik dan wel meteen aan mijn humeur en hoe ik in mijn vel zit, maar het komt ook regelmatig voor dat we de kinderen in bed gaan leggen die op zolder slapen, en op de terugweg naar beneden blijven steken in ons bed. Dan is de afwas nog maar niet gedaan hoor
Als ik ga wachten tot ik om 12 uur s nachts mijn bed in stort, dan komt het er ook niet van, dan ben ik te moe. Maar dan nog: ik voel me eigenlijk altijd prettiger als ik wel fijne seks heb gehad en ik daar de volgende dag nog eens aan terug kan denken, dan wanneer ik 7 ipv 6 uur geslapen heb doordat ik de seks geskipt heb. (Ok, ok, 6,5 uur)
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Mijn man weet er alles van!Printje schreef:Jouw man moest eens weten hahaLaurientje schreef:Hilarisch toen, waren leuke tijden inderdaad!Printje schreef:haha niet gezien. Door dit topic kan ik het me weer helemaal herinneren toen hahaha.Dora schreef:Haha, zie mijn post een op pagina 2Printje schreef:Laurientje; door dit topic denk ik idd weer terug aan je verhalen hahaha.
Laurientje- Prater
Mag hopen dat hij er bij was!Laurientje schreef:Mijn man weet er alles van!Printje schreef:Jouw man moest eens weten hahaLaurientje schreef:Hilarisch toen, waren leuke tijden inderdaad!Printje schreef:haha niet gezien. Door dit topic kan ik het me weer helemaal herinneren toen hahaha.Dora schreef:Haha, zie mijn post een op pagina 2Printje schreef:Laurientje; door dit topic denk ik idd weer terug aan je verhalen hahaha.
Dora- Kletskop
Precies! Zo zei en bevriend stel van ons: " ja maar wij gaan altijd laat naar bed en dan zijn we te moe, en zodra ik mijn bed zie wil ik alleen nog maar slapen"Artemis schreef:Ik heb het ook niet over normaal of niet, dat is relatief, maar seks is voor mij nou juist ontspanning, even bijkomen, even je hoofd leeg, even contact maken, niet een klusje of iets waar ik snel te moe voor ben, ik krijg er juist energie van en het kost me weinig energie.CCC schreef:Ik denk inderdaad dat je het verkeerd las Laurientje. Mij lijkt het niet zo moeilijk om zonder relatie aan meer dan 10x per jaar aan seks te komen. Misschien ook uit ervaring dat ik zonder relatie wel meer dan 10x per jaar seks had.
Artemis, ja ik begrijp wel wat je bedoeld. Maar wat is normaal toch? Misschien is 10 x per jaar wel genoeg voor sommige stellen.
Kijk, 4x per week uitgebreide urenlange seks haal ik ook echt niet, en er gaat heus weleens een week voorbij zonder seks, maar dat merk ik dan wel meteen aan mijn humeur en hoe ik in mijn vel zit, maar het komt ook regelmatig voor dat we de kinderen in bed gaan leggen die op zolder slapen, en op de terugweg naar beneden blijven steken in ons bed. Dan is de afwas nog maar niet gedaan hoor
Als ik ga wachten tot ik om 12 uur s nachts mijn bed in stort, dan komt het er ook niet van, dan ben ik te moe. Maar dan nog: ik voel me eigenlijk altijd prettiger als ik wel fijne seks heb gehad en ik daar de volgende dag nog eens aan terug kan denken, dan wanneer ik 7 ipv 6 uur geslapen heb doordat ik de seks geskipt heb. (Ok, ok, 6,5 uur)
toen zei mijn man: ja maar dan vermijd je toch juist dat bed en zoek je een plek elders en een andere tijd
Laurientje- Prater
Tja, de een krijgt er energie van. De ander kost het energie. Wat maakt het uit?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik heb maar zelden seks voor het slapen gaan als ik van plan ben om te gaan slapen en al in bed lig. Dan is het óf gepland en lig ik extra vroeg ondersteboven aan het plafond geketend in bed, of we hebben seks op een heel ander tijdstip.
Artemis- Prater
Niets toch! Zolang je je er zelf maar prettig bij voeltLuce schreef:Tja, de een krijgt er energie van. De ander kost het energie. Wat maakt het uit?
Laurientje- Prater
Inderdaad. Zo heb ik nooit gesnapt dat mensen een kick krijgen van hardlopen en het lekker gaan vinden, en ik heb het geprobeerd, maar ik vind het gewoon kut en het blijft een klus, geen ontspanning.Laurientje schreef:Niets toch! Zolang je je er zelf maar prettig bij voeltLuce schreef:Tja, de een krijgt er energie van. De ander kost het energie. Wat maakt het uit?
Artemis- Prater
Oeps, je kan je antwoord niet meer veranderen. Ik dacht echt 'de daad'. Hand en mondwerk vind ik niet onder hoe vaak seksen vallen (en dat gedeelte las ik pas nadat ik geantwoord had. In dat geval is het vaker dan 3x pw).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Waarom zou dat niet onder sex vallen?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Wij hebben gemiddeld twee keer per week seks. De ene keer zitten we in een onwijs drukke periode en hebben we maar eens per week seks, omdat we een totaal ander ritme hebben en langs elkaar heen leven. Of één van ons is weg, dus dan is seks ook lastig. De week erna hebben we allebei ineens veel tijd en dan hebben we zo elke dag seks en komen we op vijf keer in de week, maar gemiddeld zo ongeveer twee keer per week.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Mijn week heeft 7 dagen....Engelse Drop schreef:De week erna hebben we allebei ineens veel tijd en dan hebben we zo elke dag seks en komen we op vijf keer in de week.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx schreef:Mijn week heeft 7 dagen....Engelse Drop schreef:De week erna hebben we allebei ineens veel tijd en dan hebben we zo elke dag seks en komen we op vijf keer in de week.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ja nee dan zijn het dus bijvoorbeeld vijf dagen achter elkaar en daarna komen we weer in een drukke periode en zien we elkaar nauwelijksMinx schreef:Mijn week heeft 7 dagen....Engelse Drop schreef:De week erna hebben we allebei ineens veel tijd en dan hebben we zo elke dag seks en komen we op vijf keer in de week.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
In feite valt dat natuurlijk wel onder sex, maar ik verricht vaak mondwerk zonder dat ik iets terug ontvang. Dan geef ik dus wel sex, maar heb ik zelf niet echt sex, vandaar.Luce schreef:Waarom zou dat niet onder sex vallen?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Zie je dat zo? Ik ervaar dat wel ook echt als seks hebben, niet als seks geven.Caresses schreef:In feite valt dat natuurlijk wel onder sex, maar ik verricht vaak mondwerk zonder dat ik iets terug ontvang. Dan geef ik dus wel sex, maar heb ik zelf niet echt sex, vandaar.Luce schreef:Waarom zou dat niet onder sex vallen?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
» Wanneer vaak seks?
» Liefde, relatie & seks biechttopic
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» Langste tijd in relatie zonder seks
» Wanneer vaak seks?
» Liefde, relatie & seks biechttopic
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» Langste tijd in relatie zonder seks
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: