Wanneer vaak seks?
+22
Le Chat Noir
Pompoen
Rush
Marin
SarahKey
June
Magenta
strawberry
Parel
dolfijntje24
SoGood
Aardbei
Fearie
sanne-84
Linda
Bloem86
Bliss
Rouxxxe
Hoochie
Bazinga
Parisienne
Sam
26 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wanneer vaak seks?
Is dit 'savonds als jullie in bed liggen, of juist 'sochtends. Of doen jullie het ook wel eens overdag/begin van de avond?
Wij eigenlijk alleen 'savonds als we samen naar bed gaan, of op zondag evt 'smorgens. Maar overdag/begin van de avond eigenlijk nooit
Wij eigenlijk alleen 'savonds als we samen naar bed gaan, of op zondag evt 'smorgens. Maar overdag/begin van de avond eigenlijk nooit
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wanneer vaak seks?
Vaak voor we gaan slapen. Maar ook met regelmaat smorgens of overdag.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Hoe doen mensen dat in de ochtend dan? Als we moeten werken gaat de wekker om 6.30u/6.45u. Dan staat mijn hoofd daar echt niet naar hoor, haha!
Gast- Gast
Je hebt toch ook weleens weekend Pippa?
Wij doen het eigenlijk altijd alleen 's avonds.
Wij doen het eigenlijk altijd alleen 's avonds.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Oh k vind ochtendseks juist lekkerder dan avondseks... Nu heb ik geen vaste relatie, maar dat maakt niet, dat ochtendseks beter is dan avondseks
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Parisienne schreef:Je hebt toch ook weleens weekend Pippa?
Haha, heel soms wel, maar tegen de tijd dat ik dan wakker ben is het meestal geen ochtend meer!
Gast- Gast
In het begin ook regelmatig overdag of begin van de avond, maar tegenwoordig meestal 's ochtends in het weekend.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Meestal overdag/begin van de avond. Wij zijn geen ochtend sexers en laat in de avond zijn we vaak moe haha.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Bazinga schreef:Oh k vind ochtendseks juist lekkerder dan avondseks... Nu heb ik geen vaste relatie, maar dat maakt niet, dat ochtendseks beter is dan avondseks
Ja, vind ik ook. Maar m'n vriend en ik slapen alleen in het weekend bij elkaar, dus dan hebben we er ook de tijd voor. 's Avonds voor het slapen zijn we vaak moe, al gebeurt het dan ook wel regelmatig. Andere keren ook wel overdag of begin van de avond, net hoe het uitkomt haha.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Eigenlijk altijd 's avonds! Als het al een keer 's ochtends is, dan is dat als we héél toevallig een keer eerder dan de kindjes wakker zijn!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Ik vind ochtendseks alleen lekker lepeltje lepeltje. Zo'n muffe ochtendadem in je gezicht vind ik niet echt opwindend.
Hier meestal dus 's avonds in bed of onder de douche.
Hier meestal dus 's avonds in bed of onder de douche.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik heb me altijd afgevraagd wat mensen er nu zo lekker aan vinden, ochtendseks. In de tijd dat ik nog een partner had, vond hij het geweldig om ochtendseks te hebben. Maar ik word heus niet opgewonden van iemand die mij probeert te zoenen met een geur alsof hij zojuist een bedorven rat heeft opgepeuzeld. Brrrrr! En dan nog maar te zwijgen over mijn eigen adem als ik net wakker word. Het smaakt al smerig, laat staan dat het naar rozen zal ruiken.
Gast- Gast
Overdag ruik je ook niet echt fris volgens mij(ligt eraan wat je gegeten hebt)
Overdag lijkt me ook wel íets zo heel a en toe, mar zie het net zitten om me daarvoor extra aan (en later uit) te moeten kleden
Overdag lijkt me ook wel íets zo heel a en toe, mar zie het net zitten om me daarvoor extra aan (en later uit) te moeten kleden
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Toen we nog geen kindjes hadden makate het tijdstip niet zoveel uit.
Maar nooit, never nooit, in de ochtend. Zo'n giechel met een nest vol dooie muizen... Neuh, dank je.
Nu is het eigenlijk altijd `s nachts (mijn man werkt tot 00.00) of in het weekend wat vroeger, maar nooit overdag ofzo.
H. even lief zijn. Papa en mama gaan even boven spelen.
Maar nooit, never nooit, in de ochtend. Zo'n giechel met een nest vol dooie muizen... Neuh, dank je.
Nu is het eigenlijk altijd `s nachts (mijn man werkt tot 00.00) of in het weekend wat vroeger, maar nooit overdag ofzo.
H. even lief zijn. Papa en mama gaan even boven spelen.
Gast- Gast
Pippa schreef:Hoe doen mensen dat in de ochtend dan? Als we moeten werken gaat de wekker om 6.30u/6.45u. Dan staat mijn hoofd daar echt niet naar hoor, haha!
Same here, maar heb soms toch even zin. Ik ben echt meer van de avondseks (ben net de vent in onze relatie, wil daarna namelijk altijd slapen). En bij ochtendseks kan dat niet, want of ik moet werken of D wordt wakker.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wij doordeweeks bijna altijd savonds voordat we gaan slapen en in het weekend vaak onder de douche. Smorend heb ik daar écht geen zin in!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Aardbei schreef:Wij doordeweeks bijna altijd savonds voordat we gaan slapen en in het weekend vaak onder de douche. Smorend heb ik daar écht geen zin in!
Ik ook niet, veel te warm...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Aardbei schreef:Wij doordeweeks bijna altijd savonds voordat we gaan slapen en in het weekend vaak onder de douche. Smorend heb ik daar écht geen zin in!
Ik ook niet, veel te warm...
Haha iPad en autocorrect... Zucht....
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
9 v/d 10 keer: Ochtend!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Waarom moeilijk doen over de ochtend? Je kunt toch even je tanden gaan poetsen...zo klaar hoor. En fris is je adem weer.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Meestal `s avonds voor het slapen gaan of in de douche. Of in de douche en daarna voor het slapen gaan.
In het weekend onder de douche in de vroege avond, of onder de douche in de ochtend. Of bij het wakker worden in de ochtend. Of gewoon even iets 'leuks' over dag.
In het weekend doen we het eigenlijk nooit voor het slapen gaan.
In het weekend onder de douche in de vroege avond, of onder de douche in de ochtend. Of bij het wakker worden in de ochtend. Of gewoon even iets 'leuks' over dag.
In het weekend doen we het eigenlijk nooit voor het slapen gaan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
S'ochtends eigenlijk nooit. Ook niet toen we nog geen ouders waren. Vrijwel altijd s'avonds lekker saai in ons eigen bed
Gast- Gast
In bed, altijd in de avond.
Ik douche altijd savonds en heb echt geen in om met zo'n druipende muts rond te lopen..
Plus, wij willen beiden altijd slapen daarna!
Ik douche altijd savonds en heb echt geen in om met zo'n druipende muts rond te lopen..
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:In bed, altijd in de avond.
Hier idem! En heeeeeeeeeeel soms overdag
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
» wanneer weer seks na de bevalling?
» zin in seks en de pil
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
» wanneer weer seks na de bevalling?
» zin in seks en de pil
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: