Cambridge dieet
+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers
Pagina 27 van 29
Pagina 27 van 29 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29
Re: Cambridge dieet
Niet doen! Hou Vol!
Ik mag morgen weer gaan wegen, ben erg benieuwd naar het resultaat van week 1.
Ik mag morgen weer gaan wegen, ben erg benieuwd naar het resultaat van week 1.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Nog een paar kg dan kun je gaan afbouwen, zonde om dan nu te gaan eten.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
jah ik weet het.... soms heb je dat gewoon. op me werk was het gewoon heel zwaar. ik werk als beveiligster en vandaag viel een man neer met hartproblemen 3 meter van me vandaan. ambulance gebeld. mensen waren al aan het reanimeren. hartmassage, mondbeademing en AED. er zijn ook schokken toegediend. er gebeurde zoveel tegelijkertijd. hele dag bezig geweest met rapport opstellen. dingen regelen.. en nu ben ik thuis en heb ik het moeilijk... ik zit nu aan me 3de bak koffie en me trek is al redelijk weg gelukkig. zo ga ik nog de kleine ophalen en even naar de biblotheek. eten is gelukkig al gekookt.
werd net trouwens wel gebeld dat hij gedotterd is en geopereerd aan zijn kransslagader ofzo iets. maar hij is gelukkig buiten levensgevaar.
werd net trouwens wel gebeld dat hij gedotterd is en geopereerd aan zijn kransslagader ofzo iets. maar hij is gelukkig buiten levensgevaar.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
ook ben ik het zat omdat ik gewoon niet weet wat ik wil.
zo met 70 kilo ben ik ook dik tevreden met kleding aan. alleen zonder kleding ben ik nog niet tevreden. maar zou ik dat met 65 kilo wel tevreden zijn ? dat vraag ik me af. of moet ik accepteren dat mijn buik nooit meer hetzelfde word als voor de zwangerschap. toen woog ik 77 dat is 7 kilo meer als nu.
zo met 70 kilo ben ik ook dik tevreden met kleding aan. alleen zonder kleding ben ik nog niet tevreden. maar zou ik dat met 65 kilo wel tevreden zijn ? dat vraag ik me af. of moet ik accepteren dat mijn buik nooit meer hetzelfde word als voor de zwangerschap. toen woog ik 77 dat is 7 kilo meer als nu.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn 1e weegmoment gehad en -3,3! Op naar de 2e week
*Troela*- Prater
Fijn de eerste week gaat zo lekker hard.
Schuddebuikje ik denk dat dat idd wel een overweging is die je moet maken. Want hoe lang ben je?
Hier sta ik vandaag ff stil maar was ook al 2 dagen niet naar de wc geweest en natuurlijk na het eten en wegen moest ik nou ja zie dat morgen wel op de weegschaal .
Verder een bizarre droom gehad vannacht, nou ja bizar ja eigenlijk wel want er waren mensen bij elkaar die elkaar echt nooit gaan zien. En ik moest een schouderonderzoek doen met 1 hand en moest perse mijn andere hand op zijn hart houden waardoor het een soort van knuffel werd. Van het onderzoek kwam natuurlijk niets terecht haha.
Schuddebuikje ik denk dat dat idd wel een overweging is die je moet maken. Want hoe lang ben je?
Hier sta ik vandaag ff stil maar was ook al 2 dagen niet naar de wc geweest en natuurlijk na het eten en wegen moest ik nou ja zie dat morgen wel op de weegschaal .
Verder een bizarre droom gehad vannacht, nou ja bizar ja eigenlijk wel want er waren mensen bij elkaar die elkaar echt nooit gaan zien. En ik moest een schouderonderzoek doen met 1 hand en moest perse mijn andere hand op zijn hart houden waardoor het een soort van knuffel werd. Van het onderzoek kwam natuurlijk niets terecht haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Super! Heerlijk gevoel hè!*Troela* schreef:Mijn 1e weegmoment gehad en -3,3! Op naar de 2e week
Ps. Schrijf jij ook op het CB forum?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Schuddebuikje, als ik bij mijzelf afweeg, denk ik dat je met 65 ook niet gelukkig bent. Je houdt los vel, daar is niks aan te doen, dat train je ook niet weg.
Het zit niet alleen in de cijfers he;) je bent een super mooie meid!
Zo troela, dat gaat lekker!
Ik heb er nu 3 weken op zitten.
Helaas afgelopen week niks afgevallen, maar ook ongesteld, dus daar zou het aan kunnen liggen.
Wel enorm frustrerend omdat ik vorige week wel afgevallen was, terwijl ik dat weekend ervoor aan de shoarma en wijn ben geweest. Afgelopen week goed streng geweest en geen resultaat in de cijfers. Baalde er gisteravond flink van, maar vanmorgen niet meer, toen mijn riem een gaatje strakker kon
Helaas afgelopen week niks afgevallen, maar ook ongesteld, dus daar zou het aan kunnen liggen.
Wel enorm frustrerend omdat ik vorige week wel afgevallen was, terwijl ik dat weekend ervoor aan de shoarma en wijn ben geweest. Afgelopen week goed streng geweest en geen resultaat in de cijfers. Baalde er gisteravond flink van, maar vanmorgen niet meer, toen mijn riem een gaatje strakker kon
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
xxjojootjexx schreef:Schuddebuikje, als ik bij mijzelf afweeg, denk ik dat je met 65 ook niet gelukkig bent. Je houdt los vel, daar is niks aan te doen, dat train je ook niet weg.
Ze zeggen dat als je even niet afvalt, maar je dus wel gewoon aan je dieet hebt gehouden, jelichaam zich vormt zeg maar. Dat je riem een gaatje strakker kan bevestigd dat ook!
Gewoon doorzetten meid, ik weet hoe frustrerend het is, ik heb het ook wel eens en voel me dan de hele dag down terwijl daar dus eigenlijk helemaal
Pandora- Prater
Terwijl dat dus eigenlijk helemaal onterecht is, maar ja...die cijfers hè
Sorry, zit weer op mijn telefoon dus lukte niet helemaal.
Sorry, zit weer op mijn telefoon dus lukte niet helemaal.
Pandora- Prater
schuddebuikje, ik denk dat je er ook van uit moet gaan dat je lichaam toch veranderd is na een zwangerschap. Ik vind je er op de foto's iig al erg mooi uitzien!
Pandora, ja ik schrijf ook daar mee. Heb er ook al iemand van hier gespot
Jojootje, balen dat het op de weegschaal niet te zien is, maar dat je riem een gaatje strakker kan is ook heel wat!
Thnx voor de complimenten! Ik kijk wel echt uit naar volgende week als ik ter afwisseling ook een reep kan pakken. De soepen en de pap vond ik echt niets.
Jojootje, balen dat het op de weegschaal niet te zien is, maar dat je riem een gaatje strakker kan is ook heel wat!
Thnx voor de complimenten! Ik kijk wel echt uit naar volgende week als ik ter afwisseling ook een reep kan pakken. De soepen en de pap vond ik echt niets.
*Troela*- Prater
Dan denk ik dat ik je ook gespot heb :-)*Troela* schreef:schuddebuikje, ik denk dat je er ook van uit moet gaan dat je lichaam toch veranderd is na een zwangerschap. Ik vind je er op de foto's iig al erg mooi uitzien!
Pandora- Prater
Pandora schreef:Dan denk ik dat ik je ook gespot heb :-)*Troela* schreef:schuddebuikje, ik denk dat je er ook van uit moet gaan dat je lichaam toch veranderd is na een zwangerschap. Ik vind je er op de foto's iig al erg mooi uitzien!
Hahaha naam begint met M, ga is opletten of ik jou ook kan spotten
*Troela*- Prater
Ik had wat last van verstopping, en nu niet meer. Ga ik net hier thuis op de weegschaal staan ( die in het begin gelijk was met die van de consulente) en dan is er 4,4 vanaf.. vaaag
*Troela*- Prater
Hahaha schuddebuikje wss
Pandora jij daar dezelfde naam? Mij kun je op zich ook vrij makkelijk spotten daar. Ben een van de 100 met dezelfde naam.
Pandora jij daar dezelfde naam? Mij kun je op zich ook vrij makkelijk spotten daar. Ben een van de 100 met dezelfde naam.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Hahaha schuddebuikje wss
Nee, ik heb daar een andere naam. Als je de naam van mijn oudste dochter weet vervang je de eerste 3 letters door Yl.
Had inderdaad wel gezien dat er een pandora is maar dat ben ik dus niet
Pandora- Prater
Ik ben daar trouwens niet erg actief, ben vooral een meelezer.
Pandora- Prater
Net bij de sportschool even gewogen, en daar was wel degelijk meer van mijn gewicht af dan dat bij de consulent tot nu toe steeds het geval is.. Echt zo irritant die verschillende weegschalen.. Maar ik voel mij weer een stuk beter
xxjojootjexx- Kletskop
Idd, en jou ook door je tickerMinx schreef:Hahaha schuddebuikje wss
*Troela*- Prater
Fijn dat er daar meer af was!xxjojootjexx schreef:Net bij de sportschool even gewogen, en daar was wel degelijk meer van mijn gewicht af dan dat bij de consulent tot nu toe steeds het geval is.. Echt zo irritant die verschillende weegschalen.. Maar ik voel mij weer een stuk beter
*Troela*- Prater
Ja idd ook dat .
Jojo jeej die gewoon aan houden.
Pandora die weet ik niet haha.
Jojo jeej die gewoon aan houden.
Pandora die weet ik niet haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Ja haha, die zei 84,6
xxjojootjexx- Kletskop
Whoei, vanochtend 78,5!
Pandora- Prater
Je gaat nu echt hard hè pandora .
Hier 75,9 haha collega begon al of we nog speklappen hadden haha die moest ik maar gaan eten. Mannen....
Hier 75,9 haha collega begon al of we nog speklappen hadden haha die moest ik maar gaan eten. Mannen....
Minx- Lady Post-a-lot
Ja ik ga weer lekker maar mijn lichaam kennende zal het straks wel weer een poosje wat langzamer gaan. Nog ' maar' 5,5 kilo en dan ga ik denk ik afbouwen! Kan niet wachten....
Pandora- Prater
Pagina 27 van 29 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29
Pagina 27 van 29
Permissies van dit forum: