Cambridge dieet
+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers
Pagina 28 van 29
Pagina 28 van 29 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29
Re: Cambridge dieet
Ken het bij mij nog 14 dagen en dan zie ik wel waar ik uit kom. Heb nu voor het eerst verstopping. Ben het wel gewend dat ik dat af en toe heb dus met de iPad op de wc en gewoon rustig de tijd nemen dat is het beste.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Sinds ik fiber gebruik gaat het stukken beter.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Kan zo veel vezels gebruiken als ik wil maar daar ontspant mijn bekkenbodem niet van . Was afgelopen week ongesteld en merkte dat ik weer ontzettend veel spanning op mijn bekkenbodem gooide. Niet zo slim dus.
Minx- Lady Post-a-lot
Nee dat is niet handig idd.
Lekker rustig zitten. Wat mij hielp, na de bevallingen, is mijn voeten op een kleine verhoging zetten.
Lekker rustig zitten. Wat mij hielp, na de bevallingen, is mijn voeten op een kleine verhoging zetten.
xxjojootjexx- Kletskop
Ik drink iedere dag een kopje thee van Jacob Hooy, goede stoelgang. Helpt bij mij erg goed. Andere merken waaronder Zonnatura werken niet bij mij.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Die vind ik wel lekker haha. Nee probleem is echt mijn bekkenbodem nu. Maar gewoon de tijd nemen is het beste.
Net heerlijk geshopt niet veel gekocht maar wel heel wat kleinere maten. Hoorde mijn moeder gister tegen mijn tante zeggen dat ze toch wel jaloers is. Haha zij willen ook gezonder gaan eten nu.
Net heerlijk geshopt niet veel gekocht maar wel heel wat kleinere maten. Hoorde mijn moeder gister tegen mijn tante zeggen dat ze toch wel jaloers is. Haha zij willen ook gezonder gaan eten nu.
Minx- Lady Post-a-lot
Hoe gaat het met de cambridge dames??
Ik woog vanochtend 77,5!
Sinds ik hardloop is mijn vetpercentage ook behoorlijk gedaald dus we gaan lekker... Nog maar 4,5 kilo tot aan mijn groene BMI maar ik wil eigenlijk onder die 70 komen dus ik denk dat ik nog even doorzet.
Vanmiddag moet ik volgens mijn trainingsschema 15 minuten aaneen lopen! Daar kijk ik wel wat tegenop maar we gaan het proberen!
Ik woog vanochtend 77,5!
Sinds ik hardloop is mijn vetpercentage ook behoorlijk gedaald dus we gaan lekker... Nog maar 4,5 kilo tot aan mijn groene BMI maar ik wil eigenlijk onder die 70 komen dus ik denk dat ik nog even doorzet.
Vanmiddag moet ik volgens mijn trainingsschema 15 minuten aaneen lopen! Daar kijk ik wel wat tegenop maar we gaan het proberen!
Pandora- Prater
Het weer valt echt tegen vandaag. Hier blijft het lekker gaan. Zit nu op 74,7 dus blijf vrij hard gaan na deze eetweek. Ben daar wel blij mee. Voelt als een eindsprint. Vetpercentage gaat inderdaad ook een stuk harder nu. Maar ja ook wel logisch elke kg is een groter percentage nu.
Heb wel besloten om zaterdag nog 1 eetdagje in te plannen. Zou het normaal zelf niet aanraden maar het is of knock out gaan of er ff iets bij eten. Moet die dag nl om 5 uur mijn bed uit ipv 10 en dan ook nog eens vrij lichamelijk werk doen. Huren ze normaal een stel Polen voor in. Hahaha
Heb wel besloten om zaterdag nog 1 eetdagje in te plannen. Zou het normaal zelf niet aanraden maar het is of knock out gaan of er ff iets bij eten. Moet die dag nl om 5 uur mijn bed uit ipv 10 en dan ook nog eens vrij lichamelijk werk doen. Huren ze normaal een stel Polen voor in. Hahaha
Minx- Lady Post-a-lot
Hoe was het lopen gegaan Pandora? Echt super dat je bijna in het groene deel van je bmi zit!
Fijn dat het hard blijft gaan na je eetweek Minx. Denk dat het inderdaad slim is om zaterdag een eetdag in te plannen!
Hebben jullie nog lekkere recepten voor de tussenweek? Vandaag op de weegschaal gestaan en sta nu op -6,9 ben nu 2 weken en 2 dagen bezig. Heb er nu de repen bij en dat maakt het wel een stuk makkelijker, het gevoel van echt iets eten ipv alleen de shakes ( soepen en pap vond ik niet zo).
Fijn dat het hard blijft gaan na je eetweek Minx. Denk dat het inderdaad slim is om zaterdag een eetdag in te plannen!
Hebben jullie nog lekkere recepten voor de tussenweek? Vandaag op de weegschaal gestaan en sta nu op -6,9 ben nu 2 weken en 2 dagen bezig. Heb er nu de repen bij en dat maakt het wel een stuk makkelijker, het gevoel van echt iets eten ipv alleen de shakes ( soepen en pap vond ik niet zo).
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Eigenlijk ben ik er op tegen want je deelt zo'n klap uit aan je lichaam dus voelt een beetje uit kiezen tussen twee kwaden. En mijn lichaam is toch wel heilig.
Minx- Lady Post-a-lot
Ja dat snap ik, maar als je zo'n pittige dag niet gaat trekken anders lijkt me het wel slim. Het is ook niet goed als je van je stokje gaat.
*Troela*- Prater
Goedemorgen, ff een berichtje over het cb forum. Er loopt daar een persoon rond die niet helemaal spoort. Mij laat ze gelukkig met rust maar anderen loopt ze echt te stalken. Ze heeft geprobeerd adressen te achterhalen ed. Ze heeft zich rustig gehouden maar gaat nu weer los. Die persoon heeft meerdere namen gehad maar het account waar ze nu wss mee los gaat is het account waarmee ze overtuigd is dat ze het kan. Dus mocht je rare berichten tegen komen dat mens spoort niet.
Minx- Lady Post-a-lot
ik had het aantal dagen geleden al door en had er nu eens wat van gezegd en nu ben ik een raar wijf
ik voel me wel een lekker raar wijf gelukkig
ik voel me wel een lekker raar wijf gelukkig
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Zij heeft dus al eerder op het forum onder een andere naam gezeten?
Hahaha de hint in je stukje valt nu pas
Hahaha de hint in je stukje valt nu pas
*Troela*- Prater
Goed bezig
Ik ben afgelopen dinsdag weer begonnen met cb500 :-)
Gaat tot nu toe prima eigenlijk
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
veel succes inge maar dat red jij. jij weet hoe het werkt.
hier gaat het goed. net de 2de week afbouwweek 1 afgerond met deze week 1,4 eraf. vorige week was er ook 1,4 eraf dus dat is een totaal van 2,8 eraf in de 1ste afbouwweek. vandaag begonnen met de afbouwweek 2 en deze doe ik ook 2 x. ik heb net gezellig met mijn zoontje aan tafel een broodje rookvlees gegeten. lekker en gezellig.
hier gaat het goed. net de 2de week afbouwweek 1 afgerond met deze week 1,4 eraf. vorige week was er ook 1,4 eraf dus dat is een totaal van 2,8 eraf in de 1ste afbouwweek. vandaag begonnen met de afbouwweek 2 en deze doe ik ook 2 x. ik heb net gezellig met mijn zoontje aan tafel een broodje rookvlees gegeten. lekker en gezellig.
schuddebuikje- Prater
Dat is lekker . Ik sta vrij stil op het moment ben deze week 500 gram afgevallen
Vrij 74,5
Za 74,5
Zo 74,7
Ma 74,7
Di 74,5
Wo 74,3
Do 74.0
Vrij 74/74,1 maar was erg vroeg.
Zit nu op een te harde stoel en dat is machtig gevoelig haha, vanochtend in het zwembad had ik het koud. Mis op doe vlakken mijn vetjes.
Vrij 74,5
Za 74,5
Zo 74,7
Ma 74,7
Di 74,5
Wo 74,3
Do 74.0
Vrij 74/74,1 maar was erg vroeg.
Zit nu op een te harde stoel en dat is machtig gevoelig haha, vanochtend in het zwembad had ik het koud. Mis op doe vlakken mijn vetjes.
Minx- Lady Post-a-lot
ik weeg me alleen bij de consulent. ik val op mijn weegschaal nooit af en daar word ik nooit vrolijk van.
waarom weeg jij je elke dag ? dat is toch ook niet nodig.
schuddebuikje- Prater
welke consulent ben je nu gegaan?Inge schreef:Goed bezig
xxjojootjexx- Kletskop
schuddebuikje schreef:ik weeg me alleen bij de consulent. ik val op mijn weegschaal nooit af en daar word ik nooit vrolijk van.
Gaat anders compleet mis. Weet ook precies mijn verloop qua gewicht per week. Moet het straks ook met mijn eigen weegschaal doen. Toen ik het wegen los liet kwam ik aan. Is ook niet de bedoeling. Nee die weegschaal van mijn consulent is niet fijn. Terwijl Inge hem weer geweldig vind haha.
Valt ook te verklaren hoor mijn gewicht zo. Ik heb zondag maandag spierpijn gehad. Maandag gespint dinsdag twee uur hydrotherapie gegeven nou ja dan doe je net zo hard mee. Vandaag weer een uur hydro plus wat baantjes. En morgen body balance. Zal hem dus met name in de spieren zitten.
Edit: afbouw begonnen
Minx- Lady Post-a-lot
Hier gaat het inmiddels de goede weg in. Toen ik net was begonnen kreeg ik een flinke bijholte onsteking (de zoveelste sinds december) en heb ik een goede anti-biotica kuur gekregen van de huisarts. Maar na 1 dag werd ik daar zo vreselijk beroerd van en hield ik de shakes niet meer binnen en ben toen op aanraden van de consulent nog even gewoon gaan eten tot de kuur over was. Nu was maandag de kuur over en daarmee ook meteen het beroerde gevoel en ben ik vol goede moed begonnen. heb me net weer gewogen en ben inmiddels al bijna 3 kg kwijt dus ga de goede kant op! Het valt me ook heel erg mee qua honger, gister om 21.30 bedacht ik me dat ik nog een shake moest nemen haha.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Goed zo smurfie! Zet 'm op!
Ik woog woensdagochtend 76,8 daarna niet meer gewogen. Vanmiddag weer even hardlopen (2x10 minuten en 1x5 minuten) en dan ga ik maandagochtend weer wegen. Hoop dat ik dan in de 75 zit maar dat zal nog wel niet.
Volgens mijn consulente moet ik me niet zo blind staren op de kilo's maar ook meer naar het (dalende) vetpercentage en mijn veranderende figuur kijken maar die cijfers op de weegschaal zijn gewoon zo belangrijk voor mij, een bevestiging gewoon...
Maar ik wil eigenlijk gewoon onder die 70 komen terwijl mijn consulente zegt dat 72 misschien ook wel een goed gewicht voor me is... Nou ja, ik ga dus in iedegeval nog even door.
Ik woog woensdagochtend 76,8 daarna niet meer gewogen. Vanmiddag weer even hardlopen (2x10 minuten en 1x5 minuten) en dan ga ik maandagochtend weer wegen. Hoop dat ik dan in de 75 zit maar dat zal nog wel niet.
Volgens mijn consulente moet ik me niet zo blind staren op de kilo's maar ook meer naar het (dalende) vetpercentage en mijn veranderende figuur kijken maar die cijfers op de weegschaal zijn gewoon zo belangrijk voor mij, een bevestiging gewoon...
Maar ik wil eigenlijk gewoon onder die 70 komen terwijl mijn consulente zegt dat 72 misschien ook wel een goed gewicht voor me is... Nou ja, ik ga dus in iedegeval nog even door.
Pandora- Prater
Smurfie succes,
Pandora op zich heeft je consulent daar wel gelijk in. Heb zelf mijn doel bijgesteld naar 72 was 70. Nu lekker sporten, net geweest en ben echt gesloopt. Vanochtend was er eindelijk weer wat af. Dus nu het eten en sporten opvoeren.
Pandora op zich heeft je consulent daar wel gelijk in. Heb zelf mijn doel bijgesteld naar 72 was 70. Nu lekker sporten, net geweest en ben echt gesloopt. Vanochtend was er eindelijk weer wat af. Dus nu het eten en sporten opvoeren.
Minx- Lady Post-a-lot
@ pandrora, dit focussen op die weegschaal herken ik nog van de vorige keer, in kilo's was er dan niet zoveel af maar in vetpercentage wel maar dat zag ik alleen als ik bij de consulente was en niet thuis. Dat is ook de rede waarom ik me thuis weinig weeg.
Vandaag heb ik het al de hele dag mega koud zelfs in het zonnetje wordt ik niet warm. Ga straks maar weer even douchen krijg ik het vast wel weer wat warmer van.
Vandaag heb ik het al de hele dag mega koud zelfs in het zonnetje wordt ik niet warm. Ga straks maar weer even douchen krijg ik het vast wel weer wat warmer van.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
xxjojootjexx schreef:welke consulent ben je nu gegaan?Inge schreef:Goed bezig
Die in Zwolle, zelfde als minx
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pagina 28 van 29 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29
Pagina 28 van 29
Permissies van dit forum: