Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cambridge dieet

+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers

Pagina 6 van 29 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 6 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Inge zo 15 jan 2012 - 9:26

Gigi, ik vind de shakes en soepen best lekker. Heb nog geen 1 shake gehad die ik kokhalzend opdronk. De producten van de 800 versie schijnen minder lekker te zijn, maar die van de 500 zijn best lekker vind ik zelf

Beachgirl_24 schreef:

Ik twijfel ten eerste omdat mijn huisarts het me afraad. Mijn schildklier werkt niet goed en daar heb ik medicatie voor maar ondanks dat nog steeds veel klachten die door Cambridge misschien wel erger kunnen worden. Ben sowieso vaak moe en futloos en mijn darmflora is een regelrecht drama. Ben bang dat dit door shakes alleen nog maar erger wordt.

Ook heb ik best een drukke baan. Ik werk fulltime van 8 tot 5 en ik denk dat ik 90% van de dag sta en/of loop. Heb ooit es Sonja Bakker geprobeerd en toen ging ik na 2,5 dag dus onderuit omdat ik me zo slap voelde.

Maar ik baal zo vreselijk van mijn overgewicht. Er moet zeker 25 kilo af wil ik een gezond BMI hebben en heb nu 1,5 jaar bij een dietiste gelopen (in de 1e 4 maanden welgeteld 4 kilo afgevallen, daarna stond ik weer stil) en een maand of 4 Weight Watchers geprobeerd, allemaal zonder resultaat.

Dus ik wil het nu gewoon drastisch aanpakken. Maar ik kan soms echt een vreselijke snoep/snack vreetzak zijn en ik ben echt bang dat ik ga falen tijdens Cambridge.
Hmz lastig, je zou eens een mailtje naar cambridge kunnen sturen wat zij jouw aanraden hierin.
Heb zelf ook een pittige baan, loop veel, ben druk bezig en heb nog nooit zoveel energie gehad sinds ik CB doe (meer energie dan toen ik ooit Sonja Bakker deed), maar goed dat kan per persoon verschillen
Zelf was ik ook bang het niet te kunnen ivm snaaien enzo... maar heb niks geen moeite gehad en t.m kerst niks gezondigd (daarna bewust er voor gekozen dit wel te doen).
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Beachgirl zo 15 jan 2012 - 12:30

Hoeveel last hebben jullie van de bijwerkingen zoals haaruitval, uit je mond stinken (aceton geur?) Etc.?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 12:57

Ik heb de shake Choco Mint geproefd, was lekker :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 12:59

Reva schreef:Ik heb de shake Choco Mint geproefd, was lekker :shock:
O oh.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 0:15

Broodrooster schreef:
Reva schreef:Ik heb de shake Choco Mint geproefd, was lekker :shock:
O oh.

Haha ja, hij was echt lekker. De rest is vast heel vies angel

Gast
Gast

Bericht  Inge ma 16 jan 2012 - 0:39

De choco mint is ook mijn favo smaak :-p Vooral wanneer je het in de blender doet met 100ml koud water en kaneel. Dan heet water kookt, 200ml water in een kopje met een zoetje en dan de shake erbij uit de blender. Erg lekker :-) Ik vind choco mint de lekkerste maar de rest ook prima :-D

Beachgirl_24 schreef:Hoeveel last hebben jullie van de bijwerkingen zoals haaruitval, uit je mond stinken (aceton geur?) Etc.?

Haaruitval niks geen last van (niet meer dan normaal wanneer het kouder wordt)
Mond stinken check. Poets vaker mijn tanden nu, gebruik tongschraper, mondspray zonder alcohol, mintblaadjes en het is enigssinds te verbergen, maar goed je stinkt wel uit je mond ervan.
Ben 1x door de pil heen ongesteld geworden (maar ik slikte de pil al 3 maanden door) dus zou ook gewone doorbraakbloeding kunnen zijn.
Verder heb ik nooit klachten gehad
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  smurfie ma 16 jan 2012 - 6:57

Beachgirl_24 schreef:Hoeveel last hebben jullie van de bijwerkingen zoals haaruitval, uit je mond stinken (aceton geur?) Etc.?

Ik ben nu zelf sinds 28-10 bezig en 18 kg kwijt, Heb even een dip gehad na kerst maar kom daar nu rustig aan weer uit.

Van bijwerkingen heb ik niet echt last, alleen de lucht uit me mond maar dat is gewoon een verschijnsel vanin ketose zijn, met veel tandenpoetsen mondspray en de cambridge mint blaadjes is dat prima te doen.

Ben na 1 week cb ongesteld geworden en daarna niet meer.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Beachgirl di 17 jan 2012 - 7:18

Ik vind het echt onwijs knap van jullie dat jullie het zo goed vol kunnen houden!

Ik ben echt een makkelijke opgever... Misschien ga ik toch eerst eens een 5 daagse minukuur van Weight Care proberen...

Wil even met mijn huisarts overleggen wat hij vind van Cambridge in combi met mijn medicatie en klachten.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge di 17 jan 2012 - 7:22

Dat is sowieso idd wel verstandig ja.
Mijn arts stond er achter en mijn internist ook, maar het verschilt maar net per arts / welke medicatie etc.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  me1987 di 17 jan 2012 - 11:24

Ik ga morgen starten met cb 500.

Ik heb er veel zin in, moet ong. 30 kg kwijt
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Inge di 17 jan 2012 - 23:18

me1987 schreef:Ik ga morgen starten met cb 500.

Ik heb er veel zin in, moet ong. 30 kg kwijt
Succes
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  me1987 di 17 jan 2012 - 23:58

Bedankt Inge.

Vanmorgen de eerste shake gehad... viel best wel mee Very Happy
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  bolus26 wo 18 jan 2012 - 11:04

Beachgirl_24 schreef:
blauwwitrood schreef:
Beachgirl_24 schreef:Ben benieuwd hoe het hier met alle Cambridgers gaat!!

Zit zelf nog steeds te twijfelen of ik het wil gaan proberen ja of nee...

Ik ben nu 2 dagen bezig en ik moet zeggen dat het me tot nu toe 100% meevalt! Ik had verwacht dat ik heel erg hongergevoel zou krijgen, maar ik heb eigenlijk nergens last van. Ja, zin in lekkere trek, maar dat had ik anders ook wel als ik al vol zat Wink Alleen het vele water drinken valt wat tegen, omdat ik nooit zoveel dronk. Maar goed, dat went vanzelf (hoop ik).

Waarover twijfel je nog?

Ik twijfel ten eerste omdat mijn huisarts het me afraad. Mijn schildklier werkt niet goed en daar heb ik medicatie voor maar ondanks dat nog steeds veel klachten die door Cambridge misschien wel erger kunnen worden. Ben sowieso vaak moe en futloos en mijn darmflora is een regelrecht drama. Ben bang dat dit door shakes alleen nog maar erger wordt.

Ook heb ik best een drukke baan. Ik werk fulltime van 8 tot 5 en ik denk dat ik 90% van de dag sta en/of loop. Heb ooit es Sonja Bakker geprobeerd en toen ging ik na 2,5 dag dus onderuit omdat ik me zo slap voelde.

Maar ik baal zo vreselijk van mijn overgewicht. Er moet zeker 25 kilo af wil ik een gezond BMI hebben en heb nu 1,5 jaar bij een dietiste gelopen (in de 1e 4 maanden welgeteld 4 kilo afgevallen, daarna stond ik weer stil) en een maand of 4 Weight Watchers geprobeerd, allemaal zonder resultaat.

Dus ik wil het nu gewoon drastisch aanpakken. Maar ik kan soms echt een vreselijke snoep/snack vreetzak zijn en ik ben echt bang dat ik ga falen tijdens Cambridge.

heb ook schildklier problemen en mijn arts raad het ten zeerste af.Ik heb ook wel eens herballife gedaan maar dat onregelde de boel enorm! I kherken je gevoel en frustratie helemaal want het afvallen gaat zooooo langzaam maar wilde je dit toch even meegeven...
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Beachgirl wo 18 jan 2012 - 11:06

bolus26 schreef:
Beachgirl_24 schreef:
blauwwitrood schreef:
Beachgirl_24 schreef:Ben benieuwd hoe het hier met alle Cambridgers gaat!!

Zit zelf nog steeds te twijfelen of ik het wil gaan proberen ja of nee...

Ik ben nu 2 dagen bezig en ik moet zeggen dat het me tot nu toe 100% meevalt! Ik had verwacht dat ik heel erg hongergevoel zou krijgen, maar ik heb eigenlijk nergens last van. Ja, zin in lekkere trek, maar dat had ik anders ook wel als ik al vol zat Wink Alleen het vele water drinken valt wat tegen, omdat ik nooit zoveel dronk. Maar goed, dat went vanzelf (hoop ik).

Waarover twijfel je nog?

heb ook schildklier problemen en mijn arts raad het ten zeerste af.Ik heb ook wel eens herballife gedaan maar dat onregelde de boel enorm! I kherken je gevoel en frustratie helemaal want het afvallen gaat zooooo langzaam maar wilde je dit toch even meegeven...

Dank voor je reactie! T spreekuur zat vd week vol... dus ga volgende week even een afspraak maken om het te vragen/bespreken.

Is herbalife vergelijkbaar met Cambridge?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Beachgirl vr 20 jan 2012 - 5:23

me1987 schreef:Bedankt Inge.

Vanmorgen de eerste shake gehad... viel best wel mee Very Happy

Hoe gaat het ermee??

Voor de andere Cambridgers... hebben jullie nog vitamine B ofzo geslikt voor t eventuele haaruitval?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge vr 20 jan 2012 - 8:05

Nee, ik slik er niks geen vitamines bij. Heb gelukkig ook geen last van haaruitval en andere kwaaltjes of dingetjes.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Beachgirl vr 20 jan 2012 - 8:20

Inge schreef:Nee, ik slik er niks geen vitamines bij. Heb gelukkig ook geen last van haaruitval en andere kwaaltjes of dingetjes.

Fijn! Daar ben ik echt zo bang voor!!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge vr 20 jan 2012 - 8:51

Ja snap ik!
Was ik ook en ben ik nog steeds wel een beetje bang voor
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Beachgirl di 24 jan 2012 - 9:26

Kom ik weer hoor..... Hoe gaat het met iedereen??

Heb morgenochtend een afspraak met mijn huisarts, ik hoop op een Ja!! Mijn dietiste keurde het iig goed, daar had ik het echt niet van verwacht haha!

Als het van mijn huisarts mag dan wil ik 6 feb gaan beginnen!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge di 24 jan 2012 - 10:23

Hier goed :-)
Zit wel hard in twijfel om over te stappen naar de 800+ variant (=met avondmaaltijd) maar wil het nog even aan kijken met de 500 versie!

Hoop het voor je! Ben benieuwd!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Inge wo 25 jan 2012 - 0:04

Beachgirl, en?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Didi wo 25 jan 2012 - 0:59

[quote="Inge"]Hier goed :-)
Zit wel hard in twijfel om over te stappen naar de 800 variant (=met avondmaaltijd) maar wil het nog even aan kijken met de 500 versie!

Waarom twijfel je?
Ik ben eind 2010, begin 2011 20 kilo afgevallen met Cambridge. In februari 2011 was ik zwanger en ben toen versneld af gaan bouwen.
OP 9 februari is mijn kleine man 3 maanden en dan begin ik gelijk weer om de laatste zwangerschapskilos's er af te krijgen.
( Je mag pas weer beginnen 3 maanden na je bevalling ) Heb er ook wel weer zin in, dan zijn de kilo's er voor de zomer weer lekker af!
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Inge wo 25 jan 2012 - 1:25

[quote="Didi"]
Inge schreef:Hier goed :-)
Zit wel hard in twijfel om over te stappen naar de 800 variant (=met avondmaaltijd) maar wil het nog even aan kijken met de 500 versie!

Waarom twijfel je?
Ik ben eind 2010, begin 2011 20 kilo afgevallen met Cambridge. In februari 2011 was ik zwanger en ben toen versneld af gaan bouwen.
OP 9 februari is mijn kleine man 3 maanden en dan begin ik gelijk weer om de laatste zwangerschapskilos's er af te krijgen.
( Je mag pas weer beginnen 3 maanden na je bevalling ) Heb er ook wel weer zin in, dan zijn de kilo's er voor de zomer weer lekker af!

Ik ben alleen het shaken zo verschrikkelijk zat :-D
Wil er nog 10 a 15 kilo af en het liefst zo snel mogelijk, dus met de 500 versie. Aan de andere kant elke avond een gezonde avondmaaltijd is ook wel lekker :-D
Knap dat je weer begint! Ga je met de 500 versie beginnen? en heb je in 2010 ook de 500 versie gedaan?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Didi wo 25 jan 2012 - 1:47

Kan ik me wel voorstellen, de shakes kwamen mij op het laatst ook m'n neus uit Very Happy
Ik heb toen ook 500 gedaan idd, en daar ga ik straks ook weer mee beginnen. Het gaat toch wel lekker snel. Ik moet wel zeggen dat ik in een eetweek het s avonds eten ook zo lekker vond. Zat eerst ook in twijfel om misschien met 800 te beginnen maar heb toch maar besloten om voor 500 te gaan.

Hoe lang ben je bezig met CB en hoeveel ben je afgevallen?
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Beachgirl wo 25 jan 2012 - 4:55

Inge schreef:Beachgirl, en?

Mijn huisarts vind het goed! Very Happy Ik moet alleen wel even bloed laten prikken voor mijn schildklier zodat ik weer recente waardes heb om te kunnen controleren,( de laatste controle was in de zomer) en ook wil hij even voor de zekerheid mijn nierfunctie, leverfunctie, bloedsuiker e.d. checken. Maar als dat allemaal in orde is dan mag ik starten!!

Mijn huisarts is vorig jaar samen gaan werken met een nieuwe andere arts (een leuke jonge vent Cool ) en deze is veel vriendelijker en meer begripvol! Mijn moeder heeft vorig jaar gevraagg of ze cambridge mocht doen en zij mocht dat toen van de "oude" huisarts absoluut niet. Vandaar dat ik ook bang was dat hij het af zou keuren, maar hij was erg positief.

Ik hoop 6 feb te kunnen beginnen als dat lukt met de intake e.d. Komende week heb ik "helaas" nog een verjaardag en een uitje van mijn werk waarbij we een kookworkshop gaan doen, dus als ik dat achter de rug heb ga ik ervoor!

Weet iemand hier of je Movicolon mag gebruiken tijdens Cambridge? Ik heb nog een flinke voorraad staan wat ik zelden gebruik als mijn darmen weer dramatisch zijn, maar ik verwacht het tijdens Cambridge ook wel nodig te hebben...
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud