Prikken door laten gaan?
+10
Clapperdie
SarahKey
holaagirl
peach
Amber-
Sophiee
Océane
Knillis
Happydobby
CCC
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Prikken door laten gaan?
N. is de afgelopen week ziek geweest, vrijdag bleek het de 6e ziekte te zijn volgens onze huisarts. We zijn nu een week verder, en ze is nog ontzettend moe en je merkt dat ze wat zwakker is geworden door een week bijna niet te hebben gegeten. Koorts is gezakt, vlekjes zijn bijna weg.
Morgen krijgt ze haar 14 maanden prikken (BMR geloof ik). Het advies door de huisarts is, dat ze gewoon de prikken kan krijgen bij geen koorts. Toch twijfel ik heel erg, ze is gewoon nog niet fit. Wat zouden jullie doen, de prikken door laten gaan of haar wat laten aansterken en de prikken nog even uitstellen?
Morgen krijgt ze haar 14 maanden prikken (BMR geloof ik). Het advies door de huisarts is, dat ze gewoon de prikken kan krijgen bij geen koorts. Toch twijfel ik heel erg, ze is gewoon nog niet fit. Wat zouden jullie doen, de prikken door laten gaan of haar wat laten aansterken en de prikken nog even uitstellen?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Prikken door laten gaan?
Ik zou ze uitstellen. Laat haar eerst maar eens bijkomen want van de 14 maanden prik kunnen ze ook weer ziek worden. hier is M. er niet ziek van geweest trouwens.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik zou hem ook uitstellen. Ze kunnen er goed ziek van worden, ik zou haar eerst goed laten aansterken.
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Ik zou het uitstellen, bmr is echt een rotprik, worden heel veel kindjes ziek van.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
L. krijgt morgen toevallig ook haar 14 maanden prik. Gister had ze koorts vanwege een doorkomend tandje. De koorts is nu gezakt. Zolang ze geen koorts heeft, krijgt ze de prik. Maar L. is verder wel gezond. Ik zou wachten met de prik als ze niet helemaal in orde is.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ik zou hem uitstellen. Bij het cb waar ik kom geven ze ook geen vaccinatie als ze maar enigszins niet fit genoeg zijn. Dan stelt ze het liever een week uit.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Stelt me gerust dat ik dus niet de enige ben die er zo over denkt. Ik ga zo even bellen met het CB. Stel ze dan gewoon even 2 weken uit.
CCC- Ratel
Ik zou ook uitstellen. Hier was ze toen ook niet fit en zichzelf. Maandje later heeft ze toen gekregen.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Uitstellen.
Wij hebben het ook eens gehad, het CB twijfelde niet eens en kwam volgens mij zelf ook met het voorstel!
Wij hebben het ook eens gehad, het CB twijfelde niet eens en kwam volgens mij zelf ook met het voorstel!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ik zou hem ook uitstellen.
S had een paar dagen ervoor flinke koorts gehad (dag er voor zelfs nog) en hij heeft hem toen wel gehad omdat er verder niets aan de hand was. Maar jouw kleintje is al langer niet fit, dan zou ik er niet voor kiezen.
S had een paar dagen ervoor flinke koorts gehad (dag er voor zelfs nog) en hij heeft hem toen wel gehad omdat er verder niets aan de hand was. Maar jouw kleintje is al langer niet fit, dan zou ik er niet voor kiezen.
Wij moetsen hem ook uitstellen omdat T koorts had gehad de week daarvoor. Hij moest minimaal een hele week koortsvrij zijn voor de BMR.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hebben hem meerdere keren uitgesteld. Ze zou hem september 2012 krijgen en heeft hem uiteindelijk april 2013 gekregen. Toen ze hem gehad heeft is ze echt 3 weken lang een totaal ander kind geweest, ze reageerde best heftig op deze vaccinatie waardoor ik nog blijér was dat we hem uitgesteld hebben!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Thnx allemaal.
Ik heb het CB vanmiddag gebeld, we laten de check doorgaan maar geen vaccinaties. Nu wilde ze het in de vakantie van ons inplannen, maar denk dat we het lekker daarna doen. Heeft ze even de tijd, mocht het toch heftig uitvallen net zoals Pien zegt.
Ik heb het CB vanmiddag gebeld, we laten de check doorgaan maar geen vaccinaties. Nu wilde ze het in de vakantie van ons inplannen, maar denk dat we het lekker daarna doen. Heeft ze even de tijd, mocht het toch heftig uitvallen net zoals Pien zegt.
CCC- Ratel
Voor Yrsa is die prik ook twee keer uitgesteld. De eerste keer had ze griep en koorts, de tweede keer had ze eigenlijk niks, maar toen heb ik haar getemperatuurd puur voor de zekerheid en toen bleek ze 38 graden te hebben. Ik ben toen alleen voor de controle naar het consultatiebureau geweest, toen we thuiskwamen was de koorts weg. Ik moest toen een week later met Ezra, toen mocht ik haar meenemen en kreeg ze de prik alsnog. Zij heeft er geen last van gehad, van die andere prikjes had ze af en toe wel wat koorts.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Het is dus echt per kind verschillend hoe ze reageren. N. heeft van de andere ook best wat last gehad, dus ga ervanuit dat dat nu ook het geval is. Eerst maar zorgen dat ze weer helemaal fit is.
CCC- Ratel
Goed dat je het uitgesteld hebt hoor, anders wordt ze er alleen maar beroerder van.
Hier hebben ze trouwens helemaal geen last gehad van de prik. Maar je weet nooit hoe ze reageren. Sommige kinderen reageren best heftig en dat wil je ook in je vakantie niet.
Hier hebben ze trouwens helemaal geen last gehad van de prik. Maar je weet nooit hoe ze reageren. Sommige kinderen reageren best heftig en dat wil je ook in je vakantie niet.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Hier vandaag de prikken gehad en tot nu toe geen last hopelijk blijft het zo. Maar je kan idd beter even uitstellen ja.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Van die ene prik kunnen ze een week later nog last van krijgen. S heeft nergens last van gehad terwijl ons nichtje helemaal onder de uitslag zat.Puggle schreef:Hier vandaag de prikken gehad en tot nu toe geen last hopelijk blijft het zo. Maar je kan idd beter even uitstellen ja.
(nu kreeg zij de prik al met 10 maanden ivm mazelen uitbraak in de buurt)
Ja ik weet het. Maar tot nu toe nog geen last. We zullen het gaan zien.SarahKey schreef:Van die ene prik kunnen ze een week later nog last van krijgen. S heeft nergens last van gehad terwijl ons nichtje helemaal onder de uitslag zat.Puggle schreef:Hier vandaag de prikken gehad en tot nu toe geen last hopelijk blijft het zo. Maar je kan idd beter even uitstellen ja.
(nu kreeg zij de prik al met 10 maanden ivm mazelen uitbraak in de buurt)
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Soortgelijke onderwerpen
» Afzeggen of door laten gaan?
» Wel of niet laten gaan
» Door laten slapen of wakker maken?
» Ouderen niet door laten behandelen..
» N.A.V Wat ben jij gaan eten door je vriend?
» Wel of niet laten gaan
» Door laten slapen of wakker maken?
» Ouderen niet door laten behandelen..
» N.A.V Wat ben jij gaan eten door je vriend?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: