Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.A.V Wat ben jij gaan eten door je vriend?

+13
Snoes
Sanne_86
Rosa
Kqip
Gizmo
Toet
Caresses
Mizz_S
Arwyn
Raindrop
Rovine
lyke
Linnie1985
17 plaatsers

Ga naar beneden

N.A.V Wat ben jij gaan eten door je vriend? Empty N.A.V Wat ben jij gaan eten door je vriend?

Bericht  Linnie1985 za 26 feb 2011 - 1:28

N.A.V. Wat ben jij gaan doen door je vriend?

Hier op het eiland eten ze gestampte sla. Bijna hetzelfde als met andijvie, maar dan met sla. Ik ben er echt dol op!
Dat is dus:
Aardappelpurree
Sla
Spekjes
ui
Als alles klaar is door elkaar mengen, en dan een heeeel klein beetje azijn.

En wat ik ook heel lekker op brood vind: Smac va Unox
Plakjes snijden en bakken in de pan. Heerlijk!!!

En dan bedoel ik ook dingen die je nog nooit van je leven gegeten hebt en die je nu heel erg lekker vind.

Laatst aangepast door Linnie1985 op za 26 feb 2011 - 1:42; in totaal 3 keer bewerkt
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Wat ben jij gaan eten door je vriend? Empty Re: N.A.V Wat ben jij gaan eten door je vriend?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 1:30

Niets eigenlijk. Alles wat ik voorheen vies vond vind ik nog altijd vies Wink

Gast
Gast

N.A.V Wat ben jij gaan eten door je vriend? Empty Re: N.A.V Wat ben jij gaan eten door je vriend?

Bericht  Linnie1985 za 26 feb 2011 - 1:40

Maple schreef:Niets eigenlijk. Alles wat ik voorheen vies vond vind ik nog altijd vies Wink

ook geen dingen die je voor het eerst gegeten had?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 1:43

Nee, niet speciaal door hem, in elk geval.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 1:57

Maple schreef:Niets eigenlijk. Alles wat ik voorheen vies vond vind ik nog altijd vies Wink

Hier hetzelfde, maar ik ben dan ook geen moeilijke eter.
Mijn vriend stond er wel om bekend dat hij altijd commentaar had op het eten van zijn moeder.
Ik heb toen we samen gingen wonen gezegd dat ik zou koken (ik ben door de week eerder thuis) en als hij het niet lekker zou vinden, dat hij dan misschien beter zelf iets klaar zou kunnen maken.

Hij lust inmiddels best veel. Witlof vond hij niet lekker, maar als ik witlofsalade maak lust hij het wel.
Hij at geen vis, inmiddels eet hij kabeljauw, zalm en tonijn dus dat vind ik best een vooruitgang.
Wij eten gevarieerder dan dat we van thuis uit gewend zijn, dan is het misschien ook niet zo erg om een keertje iets te eten wat je niet zo lekker vindt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 2:25

Andijviestamp met klein beetje azijn...ik deed er nooit azijn door. Maar het is wel lekker Very Happy

verder volgens mij niks.

Gast
Gast

Bericht  lyke za 26 feb 2011 - 2:56

hachee
witlof
zuurkool
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Rovine za 26 feb 2011 - 3:13

Mijn vriend is erg goed met vlees. Schouderkarbonades, beenhammen, fricandeau, eigenlijk alles wat in lappen of stukken van een beest afkomt. Toen ik alleen woonde at ik eigenlijk alleen maar gehakt en in een zeldzaam geval eens kipfilet. Nu bakt hij minstens 3x per week een goeie lap vlees.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Raindrop za 26 feb 2011 - 3:16

Kebab en Grieks.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Arwyn za 26 feb 2011 - 3:41

Mosterdsoep.
Ik hield echt niet van mosterd, maar een mosterdsoepje vind ik nu echt lekker!
Bij ons is het meer andersom, dat hij dingen heeft leren eten of voor het eerst gegeten heeft, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 5:57

Sinds ik samenwoon ben ik veel meer gaan proberen qua eten maar dankzij mijn vriend heb ik rauwe paprika leren eten, rucola sla, komkommer. De meeste dingen heb ik mezelf gewoon aangeleerd smile.

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S za 26 feb 2011 - 8:45

Ik kan zo niet speciaal iets noemen, in het algemeen ben ik wel meer soorten groentes gaan eten die ik vroeger niet lustte, maar dat komt nou niet specifiek door mn vriend. Wel probeer ik vaker nieuwe dingen waarvan ik denk dat ik ze niet lust (eerder zou ik het niet eens proberen en nu dus wel), of dingen die ik vroeger niet lustte weer eens proberen om te zien of ik t nu wel lust.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:54

Rijst
Ui (veel meer)
Tomaat (alleen door het eten)
Knoflook (door het eten duh)
Geit (maar geen fan)
Bakkeljauw
Stoba (Antilliaanse stoofpot)
+ Allerlei kruiden die ik niet eens op kan noemen

Ook ben ik anders gaan eten, dwz met vork en lepel. Dit, omdat we altijd rijst eten en het gewoon makkelijker is. Daarnaast at ik vroeger altijd alles los van elkaar en gooi ik nu alles door elkaar heen haha.

Dan ben ik ook nog afwisselender gaan lunchen. Vroeger nam ik het liefst wit brood en soms tarwe bruin. ALTIJD kaas op brood. Nu neem ik het liefst volkoren en de ene keer kaas, dan worst. Ik eet nog niet zo afwisselend als hij maar er is een begin :P.

Gast
Gast

Bericht  Caresses za 26 feb 2011 - 9:00

Best wel veel, maar het eerste wat in me op komt is zalm.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Toet za 26 feb 2011 - 9:01

Niets, want die heb ik niet. Ik heb wel een aantal dingen die ik voorheen absoluut niet lustte maar nu heerlijk vind, zoals champignons, uiensoep en garnalen..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gizmo za 26 feb 2011 - 9:04

Ik door hem niks, hij door mij meer groente. Voor zichzelf kookte hij niet zo vaak of erg makkelijk, nu we samenwonen kookt hij eigenlijk altijd, en heel gevarieerd.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Kqip za 26 feb 2011 - 9:24

Kebab !
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Rosa za 26 feb 2011 - 10:27

Ik ben door een ex van mij de combinatie rijst, spinazie en een bepaald soort pittige saus gaan eten. Moet het nog maar eens maken, vond het wel lekker.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sanne_86 zo 27 feb 2011 - 1:55

Niets. Het is eerder andersom. Mijn vriend woonde nog thuis en daar werd heel traditioneel gekookt. Dus vis op vrijdag, patat op zaterdag spaghetti of macaroni op dinsdag enz. En de volgende week begon de riedel weer opnieuw. Als hij iets niet lustte werd er voor hem speciaal iets anders klaargemaakt. Dus toen we gingen samenwonen, lustte hij bijna niks! Inmiddels heeft hij al wat meer dingen geprobeerd, want ik hou er van om verschillende dingen uit te proberen, maar nog steeds kan ik heel veel dingen niet klaarmaken, omdat er wel iets in zit wat hij niet lust.
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208

Bericht  Snoes zo 27 feb 2011 - 2:47

Het enige wat ik me kan bedenken: Boerenkool met rookworst.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  nina zo 27 feb 2011 - 4:01

Bij ons is het andersom.
Ik eet en at alles
Hij nu ook zoals vis, sushi, olijven, feta, mozzarella enz.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Zonnetje zo 27 feb 2011 - 6:11

Bij mij is het ook andersom. Ik lustte al heel veel en at eigenlijk alles wel, mijn vriend lustte een aantal dingen niet. Nog steeds zijn er wel dingen die hij niet lust, maar hij is wel meer dingen gaan eten, zoals risotto, tagiatelle, chili con carne, bepaalde ovenschotels, etc.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  minoessepoes zo 27 feb 2011 - 6:13

Eigenlijk alleen garnalen, ik lustte ze wel maar ben er niet dol op, nog steeds niet trouwens, maar omdat mijn vriend er gek op is maak ik ze wel regelmatig klaar en dan vind ik het ook niet erg om te eten.

Verder lust ik wel heel veel. Mijn vriend is wat kieskeuriger, maar het gaat er bij hem vooral om hoe het klaar gemaakt is en niet zozeer de producten op zich.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roxi3 zo 27 feb 2011 - 6:36

Hele slechte dingen want voordat ik hem kende had ik nog nooit subway broodjes en ben&jerry's op, sinds ik hem ken eet ik dat regelmatig. Mijn vriend eet ook veel pittig eten maar daar kan ik niet goed tegen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 23:59

Paëlla dat is het enige wat ik door hem ben gaan eten.. Mijn vriend is door mij juist meer dingen lekker gaan vinden..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: