Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afzeggen of door laten gaan?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Afzeggen of door laten gaan? Empty Afzeggen of door laten gaan?

Bericht  Issa do 1 dec 2011 - 10:38

Hoi,
zou graag even wat jullie zouden doen.
Mijn oudste heeft een oorontsteking, en krijgt nu antibiotica. Hij is net een beetje aan het opknappen nu. De jongste heeft koorts en drinkt slechter nu. Afgelopen weekend zou hun vader langskomen, maar dat heb ik toen afgezegd omdat de oudste hele nacht wakker was geweest van de oorontsteking. Komend weekend zou hij weer langskomen, maar omdat hij zelf ziekig is wil ik het afzeggen. Want ik zie het niet zitten dat de kinderen dan aangestoken worden en zij weer of nog langer ziek zijn.
Wat zouden jullie doen? Evengoed door laten gaan, of afzeggen?
Issa
Issa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 129
Registratiedatum : 18-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afzeggen of door laten gaan? Empty Re: Afzeggen of door laten gaan?

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 10:43

Overleggen? smile

Als mijn kind zich goed zo voelen dan zou het wat mij betreft gewoon door kunnen gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 10:44

Ligt eraan hoe ziekig hij is: als de bacterien / virsussen door de lucht vliegen van al het gehoest en genies: liever niet. Andere minder besmettelijke dingen: prima!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 10:45

Inderdaad even overleggen. Ik snap niet zo goed waarom hij zijn kindjes niet mag zien als ze ziek zijn? Dat is toch ook hartstikke lullig voor hem..

Gast
Gast

Bericht  Dora do 1 dec 2011 - 10:46

Ik zou even overleggen....
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rumble do 1 dec 2011 - 10:46

Als je zelf ziek bent zie je je eigen kinderen toch ook nog? Of ga je dan ook ergens anders in quarantaine?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Issa do 1 dec 2011 - 10:48

Zelda schreef:Inderdaad even overleggen. Ik snap niet zo goed waarom hij zijn kindjes niet mag zien als ze ziek zijn? Dat is toch ook hartstikke lullig voor hem..

Ik had het iets duidelijker neer moeten zetten denk ik. Hij mag ze natuurlijk zien als ze ziek zijn! Hij is zélf ziek, en daarom twijfel ik over afzeggen omdat ik liever niet heb dat ze worden aangestoken als de oudste net opknapt en de jongste nu nog ziek is. Twijfel ook of ik niet overdrijf eigenlijk...
Issa
Issa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 10:50

Issa schreef:
Zelda schreef:Inderdaad even overleggen. Ik snap niet zo goed waarom hij zijn kindjes niet mag zien als ze ziek zijn? Dat is toch ook hartstikke lullig voor hem..

Ik had het iets duidelijker neer moeten zetten denk ik. Hij mag ze natuurlijk zien als ze ziek zijn! Hij is zélf ziek, en daarom twijfel ik over afzeggen omdat ik liever niet heb dat ze worden aangestoken als de oudste net opknapt en de jongste nu nog ziek is. Twijfel ook of ik niet overdrijf eigenlijk...
Maar denk eens na over Nucia's woorden: wat doe jij als je zelf ziek bent? Het ligt er ook aan hè, neemt hij ze mee of komt hij alleen op bezoek?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 10:51

En je hebt vorig weekend ook al afgezegd, ik kan me zo voorstellen dat de vader staat te popelen om zijn kinderen te mogen zien.

Gast
Gast

Bericht  Issa do 1 dec 2011 - 10:59

Kan zelf moeilijk weggaan als ik ziek ben, maar als het kon zou ik ze dan liever even ergens brengen om ze niet aan te steken. Ik denk er te moeilijk over denk ik
Issa
Issa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  PapillonRose do 1 dec 2011 - 11:08

Ik snap je wel, ik denk soms ook een beetje zo. Ik weet dat ik zelf niet zomaar weg kan gaan als ik ziek ben, en dan is het ook niet anders. Maar als het enigzins te vermijden is wil ik geen mensen in de buurt die al te ziek zijn. Dat ik haar aan mijn eventuele bacillen blootstel vind ik al vervelend genoeg, ik denk dat ik de vader van A. dan ook vriendelijk zou verzoeken om te wachten tot hij weer beter zou zijn. Al zou ik hem niet verbieden te komen.

Ligt er ook aan wat de vader heeft. Als hij flink ziek is neem ik aan dat hij zelf ook liever in bed uitziekt? En als hij bijvoorbeeld alleen flink verkouden is dan zal het wel loslopen denk ik. Ik zou even met hem overleggen, vragen wat hij precies heeft (buikgriep of verkoudheid zou voor mij bijvoorbeeld echt wel verschil maken) en hoe jullie het op kunnen lossen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: