n.a.v. Vreemdgaan
+5
Error
minoessepoes
JD
Feline
Niekske
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: n.a.v. Vreemdgaan
_Donnaa schreef:Hoeveel vrouwen zijn er wel niet die vragen stellen waar ze het antwoord eigenlijk toch liever niet op willen horen?Punk'd schreef:
Dat vind ik echt zo raar, zij komt naar jouw toe en wilt antwoorden. Jij kunt die haar geven en dan vervolgens wordt ze boos en geloofd ze je niet. Ik neem aan dat je alleen zoiets vraagt als je sterke vermoedens hebt, dus je eigenlijk het antwoord al wel kunt 'verwachten'.
Haha ja dat zijn gewoon stomme vrouwen Als je iets niet wil weten moet je het niet vragen.. Blijkbaar ben ik in dat opzicht gewoon een vent
Gast- Gast
En als je aan de andere kant zou staan? Van de vrager, zou je het dan willen weten? Ik hoorde nadat het uit was met mijn ex dat ie meerdere keren vreemd was gegaan waar niemand van mijn vrienden wat over gezegd had. Dat voelde echt zo naar!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik denk dat het ook van de persoon zelf afhangt. Zowel van de vreendgangers kant als de kant van de vrager. Als ik er achter zou komen dat de vriend van mijn beste vriendin vreemd gaat dan had ik het zeker tegen haar gezegd. Maar als het gaat om een vage kennis dan zou ik het antwoord gegeven hebben dat ik het niet niet weet en dat ik me verder er buiten wil houden.
Gast- Gast
TGR schreef:Ik ben niet zo'n fijne ex voor mijn exvriend. Maar hij ook niet voor mij. Ik ben met mijn ex naar bed geweest en hij heeft vervolgens met een wildvreemde griet gezoend. Al met al allemaal acties die het voor mij verduidelijken dat ik t ook niet meer wil lijmen met m.
Hij mag zichzelf zijn, maar dan kan en wil ik niet zijn vriendin zijn. Daar komt het op neer. Voel me enorm opgelucht sinds 3 dagen door die kennis.
Gast- Gast
Ik zou het zeggen.
Maar meer omdat ik zelf het "slachtoffer" ben geweest én ik heel blij was dat een jongen die mij alleen kenden van hoi zeggen ( wij lagen elkaar niet ) hem heeft gedwongen eerlijk te zijn of dat hij het anders zou doen. Tuurlijk vond ik het ontzettend kut toen ik het wist. Maar dat die jongen dat deed voor iemand die hij niet mocht vond ik heel bijzonder, aangezien de "dader" zijn beste vriend is.
Maar meer omdat ik zelf het "slachtoffer" ben geweest én ik heel blij was dat een jongen die mij alleen kenden van hoi zeggen ( wij lagen elkaar niet ) hem heeft gedwongen eerlijk te zijn of dat hij het anders zou doen. Tuurlijk vond ik het ontzettend kut toen ik het wist. Maar dat die jongen dat deed voor iemand die hij niet mocht vond ik heel bijzonder, aangezien de "dader" zijn beste vriend is.
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vreemdgaan :(
» Vreemdgaan.
» Vreemdgaan zit in de genen?
» Vreemdgaan, easy access of?
» Vreemdgaan / makkelijk met relatie(s) omgaan
» Vreemdgaan.