Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

+63
Catwoman79
Isa
Knillis
liesje
M-G
Monnie
Dolphinne
Aagje!
Linda
Tania
Filoria
Zonneschijn
blondje1313
Caroow
Slakje
moepie
peach
Aimee
Coco
Smaragdje
lief
Pineco
Sterrin_
Dikkie Dik
Stuiterbal
Aoi
Mamsie
SarahKey
Shy
smooch
Flip Fluitketel
Liadan
Bloem86
Laurientje
Mida4you
Shopaholic
Mysterious
Poisongirl
lente
Dora
Océane
Lejow
Darius
Thunder
CCC
Ella
Choco*
Jelin
Novalee
Muppetje
_Lana_
Happydobby
Amber-
Takkie
Vixen
Nana
Pink!
Susan
koNijntje
Jezzie
Printje
Blue flower
Razz
67 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 4 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Bruintje Beer vr 16 aug 2013 - 21:18

Bij S. 27 uur tot ze er was. 
Bij D. Ben ik ingeleidt en duurd het 4,5 uur.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 4 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  SarahKey vr 16 aug 2013 - 21:39

Muppetje schreef:SK, ik heb wel een infuus gehad ook, maar dat deed niet genoeg... Ik ging met 6cm naar het ziekenhuis, had daar meteen 10, maar toen duurde het dus nog even Wink
Ah zo. Ik kreeg pas een infuus tijdens de persweeën (al weet ik daar niets meer van hoor, het is dat mijn man dat zei).
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 4 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  SarahKey vr 16 aug 2013 - 21:40

lief schreef:
SarahKey schreef:
lief schreef:
Muppetje schreef:
Blue flower schreef:
Muppetje schreef:Ik moest om vijf uur plassen, toen braken mijn vliezen en kreeg ik weeën. L is om 13.12 geboren, ik heb wel bijna drie uur geperst. In totaal acht uur dus
 3 uur!!! Hoe heb je dat vol kunnen houden? Jij bent ook in diac bevallen toch?
Weet je dat ik daar las achter kwam toen ik het verslag las, haha. Ik had echt geen besef van de tijd... Mijn persweeen waren niet sterk genoeg dus moest het ook nog grotendeels op eigen kracht doen. Toch vond ik het helemaal geen nare ervaring. En L deed het al die tijd prima, dus ach. Uiteindelijk is hij met de vacuuum gehaald omdat het gewoon echt niet wilde, dat vond ik wel jammer  ik deed zo mn best...

Ja, ben ook in het diac bevallen.
Lijkt wel een beetje op mijn verhaal muppetje. Hier begonnen de weeen rond half 6. Het eerste gedeelte van de bevalling nog niet echt het besef gehad dat ik aan het bevallen was (dacht dat ik gewoon nodig naar de wc moest:laughcry: ). Later braken de vliezen en ging het snel. Ook drie uur aan het persen geweest en uiteindelijk is mijn zoontje geboren met de vacuuumpomp omdat ik geen sterke persweeën had. Net als Muppetje geen besef van tijd gehad. Ik ben tussendoor met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. ook dit heb ik helemaal niet als erg ervaren. Wel was ik wat onzeker tijdens het persen, omdat ik aan de verloskundige zag dat het niet echt opschoot. Maar zelf had ik echt niet in de gaten dat ik al zolang bezig was. Mijn zoontje is uiteindelijk om 14.08 u geboren.
Kregen jullie niet een soort infuus? Hier waren de persweeën ook niet krachtig genoeg maar kreeg een soort infuus (weet ik veel wat dat was... ) omdat ik erg vermoeid was en steeds weg viel tijdens de persweeën. En toen ging het redelijk snel.
De bevalling is thuis begonnen. En daar heb ik eerst ook een hele tijd geperst. Toen de verloskundige het te lang vond duren heeft ze een ambulance gebeld. In het begin had ik wel sterke persweeën maar die namen op een gegeven moment af. Vandaar dat ze me ook niet direct naar het ziekenhuis heeft laten gaan denk ik. In het ziekenhuis aangesloten op infuus. Dat hielp niet echt veel meer en dus heeft de gynaecoloog een handje geholpen met de vacuümpomp en een knip. Achteraf vertelde hij dat mijn zoontje niet helemaal goed lag met zijn hoofdje en ik hem er daardoor nooit zelf had uitgekregen.
Ja thuis kon dat idd niet. En dat je zoontje niet goed lag werkt dan ook niet mee. Lijkt me erg, om nog met persweeën in die ambulance te moeten.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 4 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  ProudMom vr 16 aug 2013 - 22:09

Bijna 14 uur (13 uur en 50 minuten). Wink Waarvan 22 min. persen.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 4 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum