Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

+17
Flower_L
Tiara
Charles
Pussycat
Twellie
SarahKey
Wennes
Purpleflower
Smaragdje
Susan
CCC
kwak
Happydobby
Printje
Novalee
Teddyaapje
Snoes
21 plaatsers

Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Snoes di 18 dec 2012 - 11:18

Ik vraag me af hoelang na de bevalling jij nog bleef afvallen, zonder hier moeite voor te doen.
En is het normaal dat je blijft afvallen, is dat bijvoorbeeld nog het krimpen van de baarmoeder of het verliezen van vocht/bloed wat ervoor zorgt dat je nog afvalt?

Ik blijf namelijk maar afvallen terwijl ik daar helemaal geen moeite voor doe. Voordat ik zwanger werd, woog ik 53 kg. Ik ben uiteindelijk zo'n 5 kg bijgekomen en toen ik een week na mijn bevalling op de weegschaal ging staan, woog ik nog maar 51 kg. Dacht dat ik daar wel zou blijven schommelen. Maar nu, 2,5 week na mijn bevalling, weeg ik nog maar 49 kg terwijl ik helemaal niet op mijn eten let. Ik eet/drink ongezonder dan voordien. Ik wil helemaal niet nog meer afvallen, vind mezelf nu wel erg mager ogen.

Daarom ben ik benieuwd hoe dat bij jullie ging, al weet ik natuurlijk ook wel dat het per persoon verschilt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Teddyaapje di 18 dec 2012 - 11:29

Ik ben ong. een jaar blijven afvallen maar was wel stevig voor de zwangerschap en kwam tijdens bijna 25 kg aan. Ik eindigde op een heel mooi bmi. Ik heb er niet speciaal iets voor gedaan of gelaten maar heb wel ruim 20mnd bv gegeven.

Gezond eten kan er trouwens juis voor zorgen dat je op gewicht blijft. Ongezond wil niet zeggen dat je ervan aankomt.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Novalee di 18 dec 2012 - 11:34

Niet laughcry
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Printje di 18 dec 2012 - 11:38

Ik heb geen idee, sta nooit op een weegschaal, ook niet na de bevalling van R. ..nu tijdens deze zwangerschap heb ik nog zelfs helemaal niet hoeven wegen. :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Happydobby di 18 dec 2012 - 11:38

Novalee schreef:Niet laughcry

+1

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  kwak di 18 dec 2012 - 11:43

de zwangerschap van D. begon ik met 57 kilo, aan het eind woog ik 75 kilo en een jaar later nog maar 51 kilo, uit eindelijk ben ik weer 2 kilo aangekomen en ging ik deze zwangerschap in met 53 kilo.
ik heb hier niks voor gedaan en heb gewoon alles gegeten wat ik lekker vind.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  CCC di 18 dec 2012 - 11:46

Ik val nog steeds af, maar dan wel langzamer nu.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Susan di 18 dec 2012 - 11:52

Zolang ik volledige borstvoeding gaf ging het in elk geval heel erg hard, dus dat was een half jaar. Daarna kwam ik ook wel weer wat aan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Smaragdje di 18 dec 2012 - 11:57

Ik ben denk ik ruim 9 maanden blijven afvallen (23 kg + 4/5 kg extra) zonder dat ik daarvoor iets hoefde te doen of te laten. In het begin niet hard, na een tijdje harder. Ik gaf trouwens wel bv, dus daar kan het ook mee te maken hebben.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Purpleflower di 18 dec 2012 - 12:14

Ik begon de zwangerschap met 63 kilo, en beviel met 88 kg.
Na 18 maanden woog ik 65 kilo.Nu na 24 maanden 61 kilo.
Niks voor gedaan. Geen borstvoeding gegeven.
Ik snoep best wil, als ik dat niet doe, van ik meteen af.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Wennes di 18 dec 2012 - 15:00

Met B woog ik voor de zwangerschap 51 kilo en kwam maar 6 kilo aan.
Bij D woog ik 53 kilo en kwam ik 12 kilo aan. Deze waren er ook weer zo af. Gisteren stond ik op de weegschaal en woog ik 49. Balen, want ik wil echt niet onder de 50 wegen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 18:51

Het eerste halfjaar viel ik enorm af. Daarna bleef het gelijk en nu ik gestopt ben met bv heb ik het idee dat ik iets aangekomen ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  SarahKey di 18 dec 2012 - 20:07

Happydobby schreef:
Novalee schreef:Niet Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? 394967

+1

Hier ook niet. Ik kwam zelfs aan, maar ben nu weer hard op weg om af te vallen Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? 281626781
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Twellie di 18 dec 2012 - 21:37

Tijdens de borstvoeding bleef ik afvallen. Bij beiden was het meeste gewicht er na een maand ongeveer wel weer af zonder hier moeite voor te doen terwijl ik de eerste keer bijna twintig kilo ben aangekomen (was heel veel vocht dus).
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Pussycat di 18 dec 2012 - 21:40

SarahKey schreef:
Happydobby schreef:
Novalee schreef:Niet Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? 394967

+1

Hier ook niet. Ik kwam zelfs aan, maar ben nu weer hard op weg om af te vallen

Zelfs met borstvoeding geven viel ik niet af Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? 1270000679

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Charles di 18 dec 2012 - 21:43

Pf dit is deprimerend. Ik viel in 2 weken 25 kilo af, dat was dat ellendige vocht. En de overige 10 kilo zitten er gewoon zwaar aangeplakt, gaan er met geen mogelijkheid af. Nu verlies ik ook nog mijn halve bos haar. Ik zie er echt vreselijk uit en baal er van. Sporten, gezond eten, vitaminen...niks helpt.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Tiara di 18 dec 2012 - 21:44

Ik had gehoopt om wat meer gewicht te behouden na de zwangerschap, ik woog maar 50kg. Ik was 10 kilo aangekomen, maar uiteindelijk heel snel (door de bv) 12-13 kilo kwijt. Ik heb in het begin echt moeite moeten doen met fulltime bv om op gewicht te blijven. Nu zit ik nog steeds net onder mijn startgewicht, jammer genoeg.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Flower_L di 18 dec 2012 - 21:52

Hier gaat het ook snel. Ik kolf dan wel.
Ik had verwacht dat het minder hard zou gaan nu met een tweede, maar vooralsnog gaat wel hard. Ik heb ook veeeeeel minder ongezonde trek. Echt fijn!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Coco di 18 dec 2012 - 22:00

Ik was na 2 weken 23kg kwijt. Met 5 maanden 25kg en toen ik stopte met bv kwam er weer 5 kg bij in 2-3 maanden.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  bolus26 di 18 dec 2012 - 22:01

Ik zit nu ,na 3 weken, 8 kilo onder mn startgewicht. Ben in totaal nu 11 kilo lichter maar was ook masr 3 jiko aangekomen tijdens,zwangerschap. Reserves genoeg dus vind t helemaal niet erg.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Sophiee di 18 dec 2012 - 22:04

Het stopte precies toen ik stopte met bv geven Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? 1371890812.. Dat was met 3 maanden.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 22:13

Bij de eerste 9 maanden, bij de tweede ben ik nog steeds aan t afvallen (4mnd)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 22:18

Ik ben alleen met de bevalling een aantal kilo`s kwijtgeraakt en daarna niks meer. Ga van het voorjaar toch starten met iets van een sport dat die overige kilo`s ook nog eraf gaan dan voel ik me toch prettiger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Sanne di 18 dec 2012 - 22:42

Ik ben de eerste week alle kilo's verloren die erbij waren gekomen gedurende de zwangerschap.
Het eerste half jaar heb ik volledig borstvoeding gegeven, ik heb echt gebunkerd om niet af te vallen. Na het avondeten had ik rond half 9 alweer trek en soms at ik dan nog 5 boterhammen Embarassed. Dat was wel echt nodig, want anders vlogen de kilo's eraf. Nu heb ik het weten te beperken tot een paar kilo onder mijn startgewicht.

Ik moet overigens nog steeds echt goed eten om niet af te vallen. Dat had ik voor de zwangerschap ook al, maar nu met borstvoeding nog een graadje erger.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen? Empty Re: Hoelang na de bevalling bleef jij afvallen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum