Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

+63
Catwoman79
Isa
Knillis
liesje
M-G
Monnie
Dolphinne
Aagje!
Linda
Tania
Filoria
Zonneschijn
blondje1313
Caroow
Slakje
moepie
peach
Aimee
Coco
Smaragdje
lief
Pineco
Sterrin_
Dikkie Dik
Stuiterbal
Aoi
Mamsie
SarahKey
Shy
smooch
Flip Fluitketel
Liadan
Bloem86
Laurientje
Mida4you
Shopaholic
Mysterious
Poisongirl
lente
Dora
Océane
Lejow
Darius
Thunder
CCC
Ella
Choco*
Jelin
Novalee
Muppetje
_Lana_
Happydobby
Amber-
Takkie
Vixen
Nana
Pink!
Susan
koNijntje
Jezzie
Printje
Blue flower
Razz
67 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Razz do 15 aug 2013 - 8:59

Hier van de eerste wee tot de keizersnede 23 uur.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Blue flower do 15 aug 2013 - 9:01

bij R. duurde het vanaf de eerste wee 35 uur en bij J. duurde het 15 minuten (geplande ks)
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Printje do 15 aug 2013 - 9:01

Ik weet dat allemaal niet meer zeker, sowieso vind ik het een beetje moeilijk te zeggen wanneer het nou echt begon omdat ik de pijn etc allemaal wel mee vond vallen en daardoor niet 123 het idee had aan het bevallen te zijn.

Maar bij R een kleine 10 uur geloof ik, met 5 minuten persen. En N een hele kleine 5 uur met 4 minuten persen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Jezzie do 15 aug 2013 - 9:01

Vanaf dat ik om 3.30 wakker werd van de weeen tot ze geboren is om 12.16.
Dus dat was bijna 9 uur.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  koNijntje do 15 aug 2013 - 9:02

bij de eerste: vanaf het breken van de vliezen 6.5uur, vanaf de eerste wee 5uur.
bij de tweede: vanaf dat ik door had dat het weeën waren zo'n 6uur..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Susan do 15 aug 2013 - 9:02

Van de eerste wee tot de geboorte? Want ik geloof dat ze officieel pas gaan tellen bij vier centimeter ontsluiting of zo.

Bij Ezra kreeg ik aan het begin van de avond, rond zes uur, de eerste weeën, die waren al snel hevig, maar wel onregelmatig. Mijn vliezen waren die ochtend al gebroken. Hij werd de volgende avond om half acht geboren.

Bij Yrsa kreeg ik 's ochtends rond negen uur lichte weeën, rond het middaguur zakte het weer wat af en toen ik heen en weer ging lopen door de kamer kwamen ze terug en toen echt goed en regelmatig. Ze is even over half elf geboren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Pink! do 15 aug 2013 - 9:03

Bij de eerste nog geen 10 uur, bij de 2de 4 uur.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Nana do 15 aug 2013 - 9:03

1e: 7 uur
2e: 3,5 uur
3e: 1,5 uur
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Vixen do 15 aug 2013 - 9:04

Dan reken ik bij allebei vanaf het moment dat we door hadden dat de bevalling was begonnen:

Oudste: 5 uurtjes, waarvan 1.5 uur persen (3.5 uur ontsluiten dus)
Jongste: 10 uur, waarvan een aantal seconden persen (10 uur ontsluiten dus)
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Takkie do 15 aug 2013 - 9:05

18 uur.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Amber- do 15 aug 2013 - 9:05

Ik werd om 06.00 wakker met buikkrampen. Voordat ik het door had dat het weeen waren was het ongeveer 06.45. Om 10.40 was Luuk er.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Happydobby do 15 aug 2013 - 9:05

Vanaf de eerste wee tot de keizersnee 29 uur

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Blue flower do 15 aug 2013 - 9:05

Jeetje wat snel allemaal zeg!! gelukkig voor jullie smile
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  _Lana_ do 15 aug 2013 - 9:05

Niet helemaal een normale situatie, omdat ze de bevalling probeerden te rekken ivm vroeggeboorte ( dus kreeg weeënremmers ).

Maar donderdagnacht braken mijn vliezen rond 3 uur. Vrijdagavond 22.00 uur begonnen de weeën en zondag om 17.00 uur en 18.00 uur ben ik bevallen.

Ongeveer 43 uur dus Wink.


Laatst aangepast door _Lana_ op do 15 aug 2013 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Printje do 15 aug 2013 - 9:06

Blue flower schreef:Jeetje wat snel allemaal zeg!! gelukkig voor jullie smile
hahaha dat dacht ik ook al. En daarna dacht ik.. ow wat ben ik blij dat ik echt noooooooooooooooooooooooit meer hoef te bevallen. Ik vond het allemaal erg meevallen, bij N vond ik het wel heftiger vooral het laatste stuk ( ik ging van 5--> 10 cm in een half uur ofzo, ik onthoud dat soort dingen nooit, het was erg kort in ieder geval) maar bevallen is een afgesloten hoofdstuk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Muppetje do 15 aug 2013 - 9:10

Ik moest om vijf uur plassen, toen braken mijn vliezen en kreeg ik weeën. L is om 13.12 geboren, ik heb wel bijna drie uur geperst. In totaal acht uur dus

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Blue flower do 15 aug 2013 - 9:13

Muppetje schreef:Ik moest om vijf uur plassen, toen braken mijn vliezen en kreeg ik weeën. L is om 13.12 geboren, ik heb wel bijna drie uur geperst. In totaal acht uur dus
 3 uur!!! Hoe heb je dat vol kunnen houden? Jij bent ook in diac bevallen toch?
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Muppetje do 15 aug 2013 - 9:17

Blue flower schreef:
Muppetje schreef:Ik moest om vijf uur plassen, toen braken mijn vliezen en kreeg ik weeën. L is om 13.12 geboren, ik heb wel bijna drie uur geperst. In totaal acht uur dus
 3 uur!!! Hoe heb je dat vol kunnen houden? Jij bent ook in diac bevallen toch?
Weet je dat ik daar las achter kwam toen ik het verslag las, haha. Ik had echt geen besef van de tijd... Mijn persweeen waren niet sterk genoeg dus moest het ook nog grotendeels op eigen kracht doen. Toch vond ik het helemaal geen nare ervaring. En L deed het al die tijd prima, dus ach. Uiteindelijk is hij met de vacuuum gehaald omdat het gewoon echt niet wilde, dat vond ik wel jammer ik deed zo mn best...

Ja, ben ook in het diac bevallen.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Blue flower do 15 aug 2013 - 9:21

Muppetje schreef:
Blue flower schreef:
Muppetje schreef:Ik moest om vijf uur plassen, toen braken mijn vliezen en kreeg ik weeën. L is om 13.12 geboren, ik heb wel bijna drie uur geperst. In totaal acht uur dus
 3 uur!!! Hoe heb je dat vol kunnen houden? Jij bent ook in diac bevallen toch?
Weet je dat ik daar las achter kwam toen ik het verslag las, haha. Ik had echt geen besef van de tijd... Mijn persweeen waren niet sterk genoeg dus moest het ook nog grotendeels op eigen kracht doen. Toch vond ik het helemaal geen nare ervaring. En L deed het al die tijd prima, dus ach. Uiteindelijk is hij met de vacuuum gehaald omdat het gewoon echt niet wilde, dat vond ik wel jammer  ik deed zo mn best...

Ja, ben ook in het diac bevallen.
Haha, ja mijn bevalling duurde ook een eeuwigheid maar zo kijk ik er niet op terug. Bij mij begon het woensdag en ben vrijdagmiddag bevallen, alleen de laatste 20 minuten gingen zo fout dat ik nu wel met heel veel verdriet terug kijk op die bevalling. Als die laatste 20 minuten goed waren gegaan had ik nog 10 bevallingen willen doen. ik heb trouwens anderhalf uur geperst
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Novalee do 15 aug 2013 - 9:30

De weeën begonnen op dinsdag rond 13:00 uur. Uiteindelijk werd ze op woensdagavond om 23:38 uur geboren. Daarop afgaand dus bijna 35 uur. Maar de eerste uren stelden de weeën nog niet veel voor. De laatste 5 cm ontsluiting duurde een uur, en ik heb zo'n 30 minuten geperst. Dat ging weer erg snel dus. Ik weet nu ook niet zo goed wat ik deze keer kan verwachten.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Jelin do 15 aug 2013 - 9:38

De eerste duurde 21,5 uur van eerste wee tot spoedks. Het begon om 1.30 uur meg weeen. Om 11.00 uur had ik 5 cm ontsluiting. Tegen 18.00 uur namen de weeen af en moest ik naar het ziekenhuis voor opwekkers. Ik had toen 8 cm ontsluiting. Rond 21.00 uur mocht ik persen, wat dus niet lukte. Om 23.11 uur is ze geboren.

De tweede duurde vanaf de ruggeprik 20 minuten. Maar moest 2 uur eerder binnen zijn, uiteindelijk heeft het 2,5 uur geduurd tot de geplande ks.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Choco* do 15 aug 2013 - 9:44

Een uur of twaalf van de eerste wee tot geboorte.
Choco*
Choco*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 10-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Ella do 15 aug 2013 - 9:45

12,5 uur
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  CCC do 15 aug 2013 - 9:47

Als ik vanaf de eerste wee moet rekenen is het officieel 14 uur en 50 minuten geweest smile Maar kreeg het pas echt zwaar vanaf 16 uur dus dan zit ik op 4 uur en 50 min.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Thunder do 15 aug 2013 - 9:54

Eerste: 4,5 uur.
Tweede: 28 uur.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum