Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

+63
Catwoman79
Isa
Knillis
liesje
M-G
Monnie
Dolphinne
Aagje!
Linda
Tania
Filoria
Zonneschijn
blondje1313
Caroow
Slakje
moepie
peach
Aimee
Coco
Smaragdje
lief
Pineco
Sterrin_
Dikkie Dik
Stuiterbal
Aoi
Mamsie
SarahKey
Shy
smooch
Flip Fluitketel
Liadan
Bloem86
Laurientje
Mida4you
Shopaholic
Mysterious
Poisongirl
lente
Dora
Océane
Lejow
Darius
Thunder
CCC
Ella
Choco*
Jelin
Novalee
Muppetje
_Lana_
Happydobby
Amber-
Takkie
Vixen
Nana
Pink!
Susan
koNijntje
Jezzie
Printje
Blue flower
Razz
67 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Coco do 15 aug 2013 - 23:32

Ik had een geplande keizersnede dus heel kort. Ik geloof 20 min vanaf het begin van de keizersnede tot het hechten klaar was.
Maar ik heb nog wel tot 's nachts (geloof ik, ik weet het niet eens meer precies) enorme naweeën, waardoor ik het idee had alsnog bezig te zijn met bevallen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Aimee do 15 aug 2013 - 23:36

Om 10.00u braken mijn vliezen, om 13.00 kreeg ik weeën, en om 20.59u is Luuk geboren. Ik heb dus 8 uur weeën gehad, waarvan 45minuten persweeën.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  peach do 15 aug 2013 - 23:40

14 uur. 
Om 3.00 braken me vliezen,rond half zes begonnen de weeën. Vanaf uur of 13.00 begon het heftiger te worden en tegen 17.00 was ze er.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  moepie vr 16 aug 2013 - 0:08

Eerste vanaf de eerste wee 18 uur
Tweede vanaf een beetje gerommel in mijn buik net geen 2 uur
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Slakje vr 16 aug 2013 - 0:25

Bij de eerste 2u40
Bij de tweede 18u
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Caroow vr 16 aug 2013 - 0:36

Ik kreeg vrijwel direct na het breken van mijn vliezen weeën, vanaf dat moment tot de keizersnee duurde het 21 uur. Ik zat toen pas op 5 cm ontsluiting, dus ik wil niet weten hoe lang het zonder ks had geduurd (maar dan had zoon het volgens mij niet overleefd pale )
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Caroow vr 16 aug 2013 - 0:38

*verkeerd topic*
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  blondje1313 vr 16 aug 2013 - 0:42

Bij Lotte zijn om 3 uur 's nachts de vliezen gebroken en ze is uiteindelijk om 23.nogwat geboren. Het duurde ook wel tot 14 uur voordat ik echt weeën had. En het persen was drama, ik twijfel er achteraf zeer aan of mijn persweeën wel sterk genoeg waren.

Bij Niels braken de vliezen om 6 uur, om 8 uur had ik ook al wel weeën, uiteindelijk is hij geloof ik iets na 16 uur geboren. Deze keer veel korter effectief geperst. Dus vanaf breken van de vliezen 10 uur, vanaf weeën om de vijf minuten 6 uur.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  SarahKey vr 16 aug 2013 - 2:55

lief schreef:
Muppetje schreef:
Blue flower schreef:
Muppetje schreef:Ik moest om vijf uur plassen, toen braken mijn vliezen en kreeg ik weeën. L is om 13.12 geboren, ik heb wel bijna drie uur geperst. In totaal acht uur dus
 3 uur!!! Hoe heb je dat vol kunnen houden? Jij bent ook in diac bevallen toch?
Weet je dat ik daar las achter kwam toen ik het verslag las, haha. Ik had echt geen besef van de tijd... Mijn persweeen waren niet sterk genoeg dus moest het ook nog grotendeels op eigen kracht doen. Toch vond ik het helemaal geen nare ervaring. En L deed het al die tijd prima, dus ach. Uiteindelijk is hij met de vacuuum gehaald omdat het gewoon echt niet wilde, dat vond ik wel jammer  ik deed zo mn best...

Ja, ben ook in het diac bevallen.
Lijkt wel een beetje op mijn verhaal muppetje. Hier begonnen de weeen rond half 6. Het eerste gedeelte van de bevalling nog niet echt het besef gehad dat ik aan het bevallen was (dacht dat ik gewoon nodig naar de wc moest:laughcry: ). Later braken de vliezen en ging het snel. Ook drie uur aan het persen geweest en uiteindelijk is mijn zoontje geboren met de vacuuumpomp omdat ik geen sterke persweeën had. Net als Muppetje geen besef van tijd gehad. Ik ben tussendoor met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. ook dit heb ik helemaal niet als erg ervaren. Wel was ik wat onzeker tijdens het persen, omdat ik aan de verloskundige zag dat het niet echt opschoot. Maar zelf had ik echt niet in de gaten dat ik al zolang bezig was. Mijn zoontje is uiteindelijk om 14.08 u geboren.
Kregen jullie niet een soort infuus? Hier waren de persweeën ook niet krachtig genoeg maar kreeg een soort infuus (weet ik veel wat dat was... ) omdat ik erg vermoeid was en steeds weg viel tijdens de persweeën. En toen ging het redelijk snel.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  lief vr 16 aug 2013 - 3:53

SarahKey schreef:
lief schreef:
Muppetje schreef:
Blue flower schreef:
Muppetje schreef:Ik moest om vijf uur plassen, toen braken mijn vliezen en kreeg ik weeën. L is om 13.12 geboren, ik heb wel bijna drie uur geperst. In totaal acht uur dus
 3 uur!!! Hoe heb je dat vol kunnen houden? Jij bent ook in diac bevallen toch?
Weet je dat ik daar las achter kwam toen ik het verslag las, haha. Ik had echt geen besef van de tijd... Mijn persweeen waren niet sterk genoeg dus moest het ook nog grotendeels op eigen kracht doen. Toch vond ik het helemaal geen nare ervaring. En L deed het al die tijd prima, dus ach. Uiteindelijk is hij met de vacuuum gehaald omdat het gewoon echt niet wilde, dat vond ik wel jammer  ik deed zo mn best...

Ja, ben ook in het diac bevallen.
Lijkt wel een beetje op mijn verhaal muppetje. Hier begonnen de weeen rond half 6. Het eerste gedeelte van de bevalling nog niet echt het besef gehad dat ik aan het bevallen was (dacht dat ik gewoon nodig naar de wc moest:laughcry: ). Later braken de vliezen en ging het snel. Ook drie uur aan het persen geweest en uiteindelijk is mijn zoontje geboren met de vacuuumpomp omdat ik geen sterke persweeën had. Net als Muppetje geen besef van tijd gehad. Ik ben tussendoor met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. ook dit heb ik helemaal niet als erg ervaren. Wel was ik wat onzeker tijdens het persen, omdat ik aan de verloskundige zag dat het niet echt opschoot. Maar zelf had ik echt niet in de gaten dat ik al zolang bezig was. Mijn zoontje is uiteindelijk om 14.08 u geboren.
Kregen jullie niet een soort infuus? Hier waren de persweeën ook niet krachtig genoeg maar kreeg een soort infuus (weet ik veel wat dat was... ) omdat ik erg vermoeid was en steeds weg viel tijdens de persweeën. En toen ging het redelijk snel.
De bevalling is thuis begonnen. En daar heb ik eerst ook een hele tijd geperst. Toen de verloskundige het te lang vond duren heeft ze een ambulance gebeld. In het begin had ik wel sterke persweeën maar die namen op een gegeven moment af. Vandaar dat ze me ook niet direct naar het ziekenhuis heeft laten gaan denk ik. In het ziekenhuis aangesloten op infuus. Dat hielp niet echt veel meer en dus heeft de gynaecoloog een handje geholpen met de vacuümpomp en een knip. Achteraf vertelde hij dat mijn zoontje niet helemaal goed lag met zijn hoofdje en ik hem er daardoor nooit zelf had uitgekregen.
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Zonneschijn vr 16 aug 2013 - 7:00

Vanaf de eerste wee tot aan bevallen was 14 uur.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Filoria vr 16 aug 2013 - 7:04

Océane schreef:Oudste 18 uur
Jongste 3,5 uur
Wow, was dat niet schrikken bij de tweede dan, dat het veel sneller ging?

Bij mijn eerste duurde het ook 18 uur. Ben heel benieuwd hoe snel het straks gaat.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Tania vr 16 aug 2013 - 7:06

Bij de eerste werd ik wakker met weeën en vanaf dat moment heeft het nog 16,5 uur geduurd tot de geboorte.
Bij de tweede had ik al een paar dagen voorweeën maar vanaf het moment dat ik echt door had dat de bevalling was begonnen heeft het nog 2,5 uur geduurd.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Linda vr 16 aug 2013 - 7:37

Bij de eerste 7 uur.
Bij de tweede 3 uur.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Aagje! vr 16 aug 2013 - 7:46

vanaf het breken van de vliezen  (met een ruime 1cm ontsluiting) en aansluiten infuus 2 uur en 46 min.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Muppetje vr 16 aug 2013 - 8:13

SK, ik heb wel een infuus gehad ook, maar dat deed niet genoeg... Ik ging met 6cm naar het ziekenhuis, had daar meteen 10, maar toen duurde het dus nog even Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Dolphinne vr 16 aug 2013 - 8:24

Het begon om 18.30 met de eerste weeën.
'S nachts rond half 5 braken de vliezen.
Om 6 uur gingen we richting ziekenhuis/zotel.
Om 9.24 is mijn zoontje toen geboren na een half uur persen ongeveer.

In totaal dus 13 uur.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Monnie vr 16 aug 2013 - 9:16

Bij de eerste ben ik ingeleid. Vanaf de eerste wee tot aan de bevalling 14 uur.
Bij de tweede is het spontaan begonnen, toen was ik na ruim 4 uur al bevallen.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  M-G vr 16 aug 2013 - 14:14

Rond 5.00 / 5.30 braken mijn vliezen, die dag had ik alleen een beetje kramp dus werd ik de volgende dag om 11.30 ingeleid (met infuus met weeënopwekkers) en om 16.52 is onze zoon geboren. Dus van het breken van de vliezen tot geboorte: 36,5 uur en van echte weeën tot geboorte: zo'n 4 uurtjes.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  liesje vr 16 aug 2013 - 17:29

Beide kindjes 5 uur
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Knillis vr 16 aug 2013 - 18:49

Bij de oudste van de eerste echte wee tot aan de geboorte 34 uur (is geëindigd in een keizersnede).

Bij de tweede 6 uurtjes.
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Isa vr 16 aug 2013 - 19:03

Vanaf het breken van de vliezen tot aan de geboorte duurde het 23 uur.
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Catwoman79 vr 16 aug 2013 - 19:56

Vanaf het breken van de vliezen tot geboorte 32 uur.
Kleine 3 uur persen
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  *Lieke* vr 16 aug 2013 - 20:55

De oudste 30 uur, waarvan 1 uur geperst en is geeindigd in een keizersnede.

De jongste 6 uur, waarvan 1 uur geperst. Hij is op de 'natuurlijke' manier geboren
*Lieke*
*Lieke*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Shisha vr 16 aug 2013 - 21:03

Ik ben ingeleid maar vanaf het moment dat de weeën daadwerkelijk ook wat deden zo'n 17 uur.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang duurde bij jullie de bevalling(en)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum