Afspreken met stelletje waarvan 1 vreemdgaat
+4
Niekske
Julia
Blond
Arcade
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Afspreken met stelletje waarvan 1 vreemdgaat
Mijn vriend heeft een vriend (voor het gemak B.) die vreemdgaat op zijn vriendin (C.). Ik zie B. soms op feestjes, maar C. nog nooit (ze zijn al een jaar samen, maar zij houdt niet van feestjes geloof ik). Mijn vriend wil samen met B. en C. afspreken, maar ik hou dat al maanden tegen. Ik wil niet leuk doen tegen haar en interesse tonen in haar relatie terwijl ik weet dat ze bedondert wordt. Ik zou het ook altijd willen weten. Ik mag het natuurlijk niet zeggen tegen haar van mijn vriend (al vind ik het wel dom dat mijn vriend het dan aan mij vertelt, terwijl hij weet hoe erg ik dat vind). Dan zou ik mijn eigen relatie op het spel zitten en ook niet meer lekker in zijn groep liggen denk ik. Maar ik voel me er wel schuldig onder (ook dat ik me daardoor laat tegenhouden, zij heeft toch ook recht op de waarheid) en mijn vriend kan ook niet echt een goede smoes meer bedenken waarom ik alweer niet kan afspreken.
Zouden jullie toch gewoon afspreken?
Zouden jullie toch gewoon afspreken?
Arcade- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10
Re: Afspreken met stelletje waarvan 1 vreemdgaat
None of your f#cking business, lijkt mij;)..
Nee even serieus.. Hij gaat vreemd en daar heb jij/jullie niets mee te maken toch? Het is zijn vriendin en zij hoort er ook bij..
Nee even serieus.. Hij gaat vreemd en daar heb jij/jullie niets mee te maken toch? Het is zijn vriendin en zij hoort er ook bij..
Gast- Gast
Ja, maar als ik in haar positie zat, zou ik ook niet blij zijn als iemand leuk tegen me deed en achteraf wist dat ik bedrogen werd. Ze heeft er ook niks aan dat ik niet met haar omga, maar dat huichelachtige spreekt me ook niet aan.
Arcade- Fluisteraar
Je hoeft toch geen dikke vriendinnen met haar te worden?
Een vriend van mij doet het ook. Ik bemoei me niet met zijn privé leven. Zijn vriendin is best aardig en ik doe dan ook aardig tegen haar. Ondanks dat wekelijks een ander neukt..
Een vriend van mij doet het ook. Ik bemoei me niet met zijn privé leven. Zijn vriendin is best aardig en ik doe dan ook aardig tegen haar. Ondanks dat wekelijks een ander neukt..
Gast- Gast
Als jij niet met hen wil afspreken omdat hij haar bedondert, dan zeg je dat toch tegen je vriend.
"Nee, ik wil niet afspreken omdat ik het huichelachtig vind".
Dan spreekt je vriend maar alleen met ze af.
"Nee, ik wil niet afspreken omdat ik het huichelachtig vind".
Dan spreekt je vriend maar alleen met ze af.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik snap je wel hoor..Het is idd niet jouw zaak, maar ik zou me ook "schuldig" voelen, ook al is het niet jouw schuld.
Maar wat je zou moeten doen...sja, misschien moet je vriend maar gewoon eerlijk zijn tegen B en de werkelijke reden zeggen.
Maar wat je zou moeten doen...sja, misschien moet je vriend maar gewoon eerlijk zijn tegen B en de werkelijke reden zeggen.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
@ Chance: Dat doe ik nu al maanden idd, mijn vriend wil me nog steeds overhalen. Hij zegt ook dat het mijn zaak niet is enz. Dat is het ook niet, maar het past gewoon helemaal niet bij mij. Ik zou de hele dag moeten toneelspelen voor mijn gevoel.
Mijn vriend kan idd wel tegen B. zeggen dat dat de reden is, dan is het verder ook B.'s probleem..
Mijn vriend kan idd wel tegen B. zeggen dat dat de reden is, dan is het verder ook B.'s probleem..
Arcade- Fluisteraar
Wat vindt jou vriend er zelf eigenlijk van? Ik zou er inderdaad ook een rotgevoel bij hebben, om aardig te gaan lopen doen en doen alsof er niets is, terwijl je weet dat ze bedonderd wordt!
Gast- Gast
Ik heb ook sommige vrienden/vriendinnen die wel eens vreemd zijn gegaan, ik weet het, hun partners niet... ik heb er nooit zo over nagedacht zoals jij nu doet, je hebt wel een punt vind ik. Het is natuurlijk niet echt jou pakkie-an, maar als ik zou weten dat een goede vriendin van me werd bedonderd door haar vriend, zou ik het haar zeker vertellen, maar hier gaat het om mensen die verder van je af staan.
Je vriend weet neem ik aan wel dat het vreemdgaan de reden is dat je niet wil afspreken? Laat hem dat maar aan zijn vriend uitleggen, wellicht dat die inziet hoe dom hij bezig is. Of vertel die kerel zelf dat je geen zin hebt om te doen alsof, terwijl je weet dat hij vreemdgaat. Ik kan me voorstellen dat je je er ontzettend ongemakkelijk bij zou voelen, dus als je echt niet wil afspreken, gewoon niet doen. Ik hoop dat dat meisje er snel achter komt, maar als ze dan merkt hoeveel mensen ervan wisten die niks gezegd hebben, lijkt me dat nog erger...
Je vriend weet neem ik aan wel dat het vreemdgaan de reden is dat je niet wil afspreken? Laat hem dat maar aan zijn vriend uitleggen, wellicht dat die inziet hoe dom hij bezig is. Of vertel die kerel zelf dat je geen zin hebt om te doen alsof, terwijl je weet dat hij vreemdgaat. Ik kan me voorstellen dat je je er ontzettend ongemakkelijk bij zou voelen, dus als je echt niet wil afspreken, gewoon niet doen. Ik hoop dat dat meisje er snel achter komt, maar als ze dan merkt hoeveel mensen ervan wisten die niks gezegd hebben, lijkt me dat nog erger...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Hij vindt het zijn zaak niet.. Hij bemoeit zich er gewoon niet mee. Ik denk ook weleens dat hij het zelf misschien wel eerder ook zou doen omdat hij het zo 'normaal' vindt. Maar ja, iedereen gaat tegenwoordig maar vreemd. Ik schrik daar soms echt van, hoeveel dat gebeurt (of hoe normaal ze het vinden en hoe open ze erover zijn).
Ik bedenk nu trouwens dat B. vast niet wilde dat mijn vriend het aan mij vertelt.
Ik bedenk nu trouwens dat B. vast niet wilde dat mijn vriend het aan mij vertelt.
Arcade- Fluisteraar
Zeg tegen je vriend dat hij moet stoppen jou die verhalen te vertellen over zijn vreemdgaan, want jij kunt er niks mee en je voelt je er alleen maar rot onder. Verder zou ik ook gewoon zeggen dat ik geen zin heb om af te spreken. Fijn dat je vriend vrienden is met B. maar hij kan niet een vriendschap forceren tussen jou en zijn vriendin, je kunt het niet zo regisseren dat iedereen maar vriendjes wordt met iedereen. Leuk als het toevallig klikt, maar in dit geval heb jij er echt geen behoefte aan en daar heb je zo je redenen voor, dus daar zal hij zich bij neer moeten leggen.
Verder zou ik dat hele vreemdgaan-verhaal wel van me af zetten als ik haar ergens tegenkwam, feitelijk heb je er niks mee te maken en je kunt moeilijk alle relatieproblemen van de wereld op je schouders nemen. Jij bent er niet verantwoordelijk voor, ook niet omdat je het nou toevallig weet. Als ze nou een vriendin van je was kon ik het me nog voorstellen, maar dat is ze dus niet.
Verder zou ik dat hele vreemdgaan-verhaal wel van me af zetten als ik haar ergens tegenkwam, feitelijk heb je er niks mee te maken en je kunt moeilijk alle relatieproblemen van de wereld op je schouders nemen. Jij bent er niet verantwoordelijk voor, ook niet omdat je het nou toevallig weet. Als ze nou een vriendin van je was kon ik het me nog voorstellen, maar dat is ze dus niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik begrijp je wel hoor! Ik zou het ook geen fijn gevoel vinden daar te zitten, wetende dat jij al die dingen over haar vriend weet en zijn waarschijnlijk niet. Ik zou dan het gevoel hebben niet oprecht aardig te kunnen doen, maar dat ik een beetje 'achterbaks' bezig ben. Ik weet ook wel dat je er verder niet zoveel mee te maken hebt, maar toch zou ik dat gevoel wel hebben...
Als jij je er niet prettig bij voelt hoef je toch niet af te spreken? Je hoeft toch geen vriendinnen met haar te worden omdat zij de vriendin is van de vriend van jouw vriend?
Als jij je er niet prettig bij voelt hoef je toch niet af te spreken? Je hoeft toch geen vriendinnen met haar te worden omdat zij de vriendin is van de vriend van jouw vriend?
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
Ik ben het eens met Susan. Maar ik zou het afspreken ook niet met volle macht tegen proberen te houden omdat hij vreemdgaat..
Gast- Gast
Het is inderdaad niet jouw issue. Jij kan een probleem met zijn acties hebben, maar zijn acties maken nog niet dat je haar niet hoeft te zien. jij bent niet huichelactig omdat je toevallig een keer met ze afspreekt.. Dat meisje zal niet van die ene keer afspreken de dikste vriendinnen met je worden. Dat kan je zelf wel op een afstandje houden. Maar dat jij zijn acties veroordeelt, heeft niks te maken met een date met vier personen als kennismaking.
Het is hun relatie, niet de jouwe. Ga dan ook niet voor dat meisje in de bres springen door een punt te maken om níet met haar af te spreken.
Het is hun relatie, niet de jouwe. Ga dan ook niet voor dat meisje in de bres springen door een punt te maken om níet met haar af te spreken.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik zou me er ook niet lekker bij voelen om af te spreken met die vrienden terwijl ik weet dat hij vreemdgaat. Het voelt een beetje alsof ik dat andersom ook graag van haar had willen horen (als mijn vriend vreemd zou gaan en zij zou dat weten). Ik denk dat ik het contact dus zou vermijden en dat ook eerlijk tegen die vriend zou zeggen, dan is het zijn probleem en mag hij aan zijn vriendin uit gaan leggen waarom ik niet mee wil komen.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Ik heb trouwens een beetje iets soortgelijks meegemaakt bij vrienden. Ik voelde me er echt heel rot over maar mijn vriend deed er heel laconiek over: 'het is hun probleem'. Nou ja zij weet er dus niet eens iets van! Ik heb toen ook best wel ruzie gehad met mijn vriend er over en dat was het me uiteindelijk ook niet waard. Het contact is wel wat minder geworden maar ik heb ze ook niet helemaal vermeden.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Oh ik snap je wel...met zulk soort mensen heb ik gewoon al geen zin een vriendschap te beginnen, heel simpel.
En idd, het is none of my business maar aan de andere kant heb ik ook zo mijn moraal en vind ik de vrouwen code een mooie zaak.
En idd, het is none of my business maar aan de andere kant heb ik ook zo mijn moraal en vind ik de vrouwen code een mooie zaak.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Oh ik snap je wel...met zulk soort mensen heb ik gewoon al geen zin een vriendschap te beginnen, heel simpel.
Hier sluit ik me bij aan.
Ik vind vreemdgaan not done, en ik ga niet 'leuk doen' met een stel waarvan ik weet dat een ervan er zulke principes op nahoudt. Ik kan trouwens waarschijnlijk mijn mond niet eens houden.
Gast- Gast
Dolores schreef:mozzarella schreef:Oh ik snap je wel...met zulk soort mensen heb ik gewoon al geen zin een vriendschap te beginnen, heel simpel.
Hier sluit ik me bij aan.
Ik vind vreemdgaan not done, en ik ga niet 'leuk doen' met een stel waarvan ik weet dat een ervan er zulke principes op nahoudt. Ik kan trouwens waarschijnlijk mijn mond niet eens houden.
Ik zou mijn mond wel kunnen houden, maar mezelf niet in de positie zetten dat ik afspreek met z'n vieren. Dat ik er feitelijk gezien buiten sta is idd correct, maar het is wel mijn eigen keuze of ik al dan niet wil afspreken met een ander stel. Dat heeft niemand anders voor mij te beslissen behalve ikzelf.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Stelletje vandalen!
» Afspreken in het weekend
» afspreken met vriendje
» Afspreken met vriendjes op de psz
» Gauw weer afspreken?
» Afspreken in het weekend
» afspreken met vriendje
» Afspreken met vriendjes op de psz
» Gauw weer afspreken?
Pagina 1 van 1