Stelletje vandalen!
+3
Lejow
Red Velvet
Caribbeanlover
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Stelletje vandalen!
Hier staan aan de weg aan beide zijde bushaltes. Een tijd geleden werden die hokjes regelmatig vernield. Het ging een tijdje goed en ja hoor dus liggen beide dus aan diggelen. Overal glas, mensen moeten er omheen fietsen (ligt veel op de fietspaden), maar wat ik nog erger vind is dat honden er door heen lopen. Ik loop met onze hond er natuurlijk zoveel mogelijk omheen, maar voorkomen dat hij erin stapt is erg moeilijk. Die glassplinters springen zover weg en kunnen zo fijn zijn dat je het amper ziet.
Ik heb er wel eens eerder aan gedacht om hondeschoentjes te kopen, maar er nooit wat mee gedaan. Het zal stomd staan, maar is wel veiliger. Ook zonder deze actie zie ik echt vaak glas op straat liggen.
Ik heb er wel eens eerder aan gedacht om hondeschoentjes te kopen, maar er nooit wat mee gedaan. Het zal stomd staan, maar is wel veiliger. Ook zonder deze actie zie ik echt vaak glas op straat liggen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Stelletje vandalen!
Ja zit er wel een te denken.Ik check zijn pootjes als ik zie dat hij er lang aan likt of raar ermee doet, maar ik zie ook niet alles.
Caribbeanlover- Ratel
Doe het dan ook voor hem, Het gaat jou een veel veiliger gevoel. Dus bestel ze nou maar gewoon
Gast- Gast
Zit al te kijken, maar hoe kan ik nou weten welke maat goed is? Straks blijf ik ze terug sturen.
Caribbeanlover- Ratel
Even zijn pootje meten, Kijken of er een aantal cm bij staan en ze dan gewoon bestellen.
Of je meot zo denken, kleine hondjes kunnen van maat xs tot maat l? Grote vanaf maat l?
Of je meot zo denken, kleine hondjes kunnen van maat xs tot maat l? Grote vanaf maat l?
Gast- Gast
Grrr vandalisme Kun je geen andere route met je hond lopen?
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
http://www.broekhuizens.nl/355/verzorging-hond/verzorging/kappen-en-schoentjes?gclid=CPLX_eP5-q8CFcohfAodb1JYDg
Dit is wel handig, want er staan bij de maten voor welk ras het is. Zo kan ik beter inschatten welke voor onze hond geschikt zijn. Denk S zo te zien.
Dit is wel handig, want er staan bij de maten voor welk ras het is. Zo kan ik beter inschatten welke voor onze hond geschikt zijn. Denk S zo te zien.
Caribbeanlover- Ratel
Red Velvet schreef:Grrr vandalisme :evil: Kun je geen andere route met je hond lopen?
Nee waar wij lopen kom daar altijd langs. Sowieso ligt hier in de buurt vaak glas. Ik schop die kleine ini mini splinters aan de kant om te voorkomen dat honden erop gaan staan.
Heb laatst zelfs hier naast ons huis in het donker staan vegen met een bezem omdat het met m'n schoenen niet allemaal wegging.
Caribbeanlover- Ratel
Ik denk eerlijk gezegd dat je je hond geen plezier doet met dingen aan zijn pootje. De meeste dieren gaan er heel raar/gek van lopen, en dat doen ze vast niet omdat het zo lekker zit.
Ik zou een andere route lopen.
Ik zou een andere route lopen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hij wil altijd een beetje graven, ik noem dat op zijn manier ''voeten vegen'' en dat zal dan moeilijk gaan. M'n man loopt altijd hetzelfde dus komt altijd langs de bushalte. Ik liep vroeger altijd anders, maar sindsdien ik op die route ben bedreigd door een man loop ik op advies van mijn man anders.
Een tijdje geleden ging ik die oude route weer lopen en de kans was klein dat ik die man weer zou zien. Ben ik een hele tijd niet zo gelopen, zie ik hem weer.
Ik zag hem in de verte en wist dat we elkaar op de duur zouden passeren. Ben gaan rennen en heb me schuil gehouden achter de huizen. Ergens tussen 2 huizen is kon ik op een afstand voorzichtig zien of ik hem zag. Toen hij een stuk verder was ben ik weer rustig gaan verder lopen.
Ik ben na 4 jr nog steeds zeer bang voor hem dus loop die oude route liever niet meer.
Hoe ik nu loop daar kom ik hem nooit tegen aangezien hij altijd hetzelfde loopt.
Een tijdje geleden ging ik die oude route weer lopen en de kans was klein dat ik die man weer zou zien. Ben ik een hele tijd niet zo gelopen, zie ik hem weer.
Ik zag hem in de verte en wist dat we elkaar op de duur zouden passeren. Ben gaan rennen en heb me schuil gehouden achter de huizen. Ergens tussen 2 huizen is kon ik op een afstand voorzichtig zien of ik hem zag. Toen hij een stuk verder was ben ik weer rustig gaan verder lopen.
Ik ben na 4 jr nog steeds zeer bang voor hem dus loop die oude route liever niet meer.
Hoe ik nu loop daar kom ik hem nooit tegen aangezien hij altijd hetzelfde loopt.
Caribbeanlover- Ratel
Of de gemeente even mailen dat ze voortaan plexiglas in de bushokjes doen. Scheelt een hoop troep, gedoe en hondenschoenen.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Dat zei ik dus ook tegen mijn man. Waarom zijn ze zo dom en plaatsen ze elke keer weer nadat het gemold is glas erin als ze weten dat de kans bestaat dat het weer gesloopt word.
Ze zijn best dom eigeniijk!
Ze zijn best dom eigeniijk!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:
Dat heef hier toch verder niks mee te maken?
Maargoed, die hondenschoenen, dat vind ik zielig:
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Oude route, nieuwe route. Er is vast een overkant van het bushokje, loop je daar toch? Buiten dat zijn er vast nog wel vijf andere routes te bedenken. Ik zou ook geen schoentjes voor hem kopen. Kijk hoe zielig in dat filmpje...
Gast- Gast
Er zullen inderdaad vast niet maar twee routes zijn die je kunt lopen. Ga dus op zoek naar een ander stuk waar je veilig kunt lopen, desnoods even oversteken of als het rustig is even midden over de weg. Een paar meter verderop ga je de stoep weer op. Opgelost!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Jerry, het is idd een zielig gezicht. Ze zijn veels te groot, die andere hond heeft ze niet en die mensen maar dom lachen.
Ik vind dat het er wel wat mee te maken heeft met die bedreiging omdat ik zo niet meer wil lopen en hem dus tegen kan komen.
Overigens viel het qua glas op de stoep mee, ik zag iig niks liggen. Aan de overkant ligt het echt op het fietspad waardoor fietsers dus de stop opgaan. Daar zit trouwens tussen de stoep en het fietspad een heg waardoor er geen glas op de de stoep kan komen.
Hier aan onze kant is dus geen heg en ik dacht dat de hele stoep vol zou liggen. Ik kan er dus makkelijk op lopen. Alleen een stuk verder, de hele andere kant op lag glas van iemand die zo leuk was om een fles oid daar kapot te laten vallen. Ik zag het te laat en was dat pad al ingelopen, dus maar een beetje weg geschopt.
Ik haat glas!:twisted:
Ik vind dat het er wel wat mee te maken heeft met die bedreiging omdat ik zo niet meer wil lopen en hem dus tegen kan komen.
Overigens viel het qua glas op de stoep mee, ik zag iig niks liggen. Aan de overkant ligt het echt op het fietspad waardoor fietsers dus de stop opgaan. Daar zit trouwens tussen de stoep en het fietspad een heg waardoor er geen glas op de de stoep kan komen.
Hier aan onze kant is dus geen heg en ik dacht dat de hele stoep vol zou liggen. Ik kan er dus makkelijk op lopen. Alleen een stuk verder, de hele andere kant op lag glas van iemand die zo leuk was om een fles oid daar kapot te laten vallen. Ik zag het te laat en was dat pad al ingelopen, dus maar een beetje weg geschopt.
Ik haat glas!:twisted:
Caribbeanlover- Ratel
Er zijn tientallen van dit soort filmpjes te vinden op youtube en vind t niet zielig omdat de mensen erom lachen, maar omdat t beestje er zo debiel mee gaat lopen... geloof niet dat ze m er een plezier mee doen...
en dat van die bedreiging: ik bedoel daarmee dat je er hier zo over uitweidt, vond ik opmerkelijk
en dat van die bedreiging: ik bedoel daarmee dat je er hier zo over uitweidt, vond ik opmerkelijk
Jerry- Ratel
Ik vind die filmpjes wel grappig ook al ben ik een dierenliefhebber.
Als ik jou was, zou ik die schoentjes gewoon proberen. Elke hond loopt er weer anders op. Misschien heeft jullie hond nergens last van en gaat het prima!
Als ik jou was, zou ik die schoentjes gewoon proberen. Elke hond loopt er weer anders op. Misschien heeft jullie hond nergens last van en gaat het prima!
Gast- Gast
Jerry schreef:Er zijn tientallen van dit soort filmpjes te vinden op youtube en vind t niet zielig omdat de mensen erom lachen, maar omdat t beestje er zo debiel mee gaat lopen... geloof niet dat ze m er een plezier mee doen...
De maat was volgens mij te groot bij die hond in dat filmpje aangezien hij zich amper kon voortzetten.
Caribbeanlover- Ratel
Check YouTube. Honden zijn niet gewend aan iets onder hun poten, dus te groot of niet, ze zullen er (de eerste tijd) vreemd op reageren
Jerry- Ratel
Ik vind schoentjes echt zielig. Het lijkt mij dat een straat/wijk ruim genoeg is om echt even goed om te kunnen lopen. Lijkt me sterk dat de weg langs dat bushok de enige route is waar iedereen langs moet.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Onze hond gaat nadat hij zijn behoeftes heeft gedaan een beetje graven, voeten vegen noem ik dat, daar lijkt het op. Dmv schoenen kan hij dus niet met zijn nageltjes het gras/zand weg halen. Het is idd misschien zielig en wellicht weggegooid geld.
Caribbeanlover- Ratel
Een hond hoort geen schoentjes, jasjes, zonnebrillen, petjes, mutsjes of wat dan ook op te hebben. De kussentjes van een hond zijn heel erg sterk, dat is hun bescherming. Dus schoenen kopen, nee dat zou ik niet doen. Andere route lopen dat weer wel.
Gast- Gast
Overigens kunnen ze plexiglas smelten als ze dat zouden plaatsen in de hokjes.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: