Hoelang duurt bevallen na inleiden?
+32
Happy
Teddyaapje
Auxo
Sophiee
Purpleflower
Balloon
L!ND@
Jezzie
Highway
Poisongirl
Flip Fluitketel
Nana
Luce
M-G
Shopaholic
meisjesmama
Printje
sanne-84
Aggi
Tiara
_Jet
Shisha
Nijntje
Jade
LDJ
Kruidkoek
Slakje
mickey
Flower_L
*Lieke*
Pien
Mida4you
36 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoelang duurt bevallen na inleiden?
Hoelang duurde het bevallen voor de dames die ingeleid waren? Ik lees op internet veel verschillende verhalen. Ik ga nergens van uit maar ben wel nieuwsgierig.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Hoelang duurt bevallen na inleiden?
Bij mij vanaf aansluiten infuus tot geboorte 10uur en 40minuten.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Om 8 uur 's ochtends kreeg ik een balloncatheter, die er rond kwart over 1 uitviel. Ik ging om half 3 aan het infuus en om 20.49 is mijn zoontje geboren.
*Lieke*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13
Eind ochtend veter, iets meer dan 12u later was hij er.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik ben op dinsdag rond 7.30 ingeleid d.m.v. gel. Uiteindelijk had ik rond 20.00 voldoende ontsluiting om de vliezen te breken. Rond 21.30 ben ik toen aan het infuus gelegd, omdat de weeën niet regelmatig genoeg kwamen. Pas de volgende ochtend, rond 8.30/9.00 had ik volledige ontsluiting, maar omdat F nog niet ingedaald was, mocht ik nog niet heel hard meepersen. Na 3 persweeën besloot de vk een inwendig onderzoek te doen, waaruit bleek dat F naar alle waarschijnlijkheid niet zou passen. Hij is toen om 10.38 geboren d.m.v. keizersnede. F werd vooraf al groot geschat, dus wij hadden er rekening mee gehouden dat dit kon gebeuren.
Hier heeft het dus behoorlijk lang geduurd, zonder natuurlijke bevalling als einde
Hier heeft het dus behoorlijk lang geduurd, zonder natuurlijke bevalling als einde
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Om 8u werden de vliezen gebroken, nadien kwam er nog een infuus bij. 2u41 later was Louise er.
Bij Julie zijn denk ik rond 9u mijn vliezen gebroken (had de dag ervoor wel flinke weeën gehad en rond half 7 waren de weeën opnieuw begonnen) en later ook een infuus gestoken. Zij was er om 12u40
Bij Julie zijn denk ik rond 9u mijn vliezen gebroken (had de dag ervoor wel flinke weeën gehad en rond half 7 waren de weeën opnieuw begonnen) en later ook een infuus gestoken. Zij was er om 12u40
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik moest ingeleid worden i.v.m. zwangerschapsvergiftiging
Dinsdag aan het eind van de middag kreeg ik een ballonkatheter, baarmoedermond was nog niet rijp/verweekt.
In de loop van dinsdag op woensdagnacht begon ik veel slijm te verliezen.
Woensdag had ik eind van de ochtend een krappe 2cm ontsluiting, ik mocht kiezen voor opwekken en w.s. nog uren over de benodigde centimeters doen of nog een nacht met ballonkatheter en kijken of ik de volgende dag meer ontsluiting had.
Voor dat laatste gekozen en s'ochtends vroeg bij controle constateerde de gynaecoloog mijn lijf er klaar voor was en lag ik dus binnen een uur aan infuus met opwekkers. Dat was denk ik rond 09:00 uur
Om 16.17 uur is onze zoon geboren
Dinsdag aan het eind van de middag kreeg ik een ballonkatheter, baarmoedermond was nog niet rijp/verweekt.
In de loop van dinsdag op woensdagnacht begon ik veel slijm te verliezen.
Woensdag had ik eind van de ochtend een krappe 2cm ontsluiting, ik mocht kiezen voor opwekken en w.s. nog uren over de benodigde centimeters doen of nog een nacht met ballonkatheter en kijken of ik de volgende dag meer ontsluiting had.
Voor dat laatste gekozen en s'ochtends vroeg bij controle constateerde de gynaecoloog mijn lijf er klaar voor was en lag ik dus binnen een uur aan infuus met opwekkers. Dat was denk ik rond 09:00 uur
Om 16.17 uur is onze zoon geboren
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Ook hier hele verschillende verhalen. Ben heel benieuwd hoe het bij mij zal gaan, ik laat alles op me afkomen..... Vindt het allemaal wel erg spannend pfff...
Mida4you- Ratel
Ik zat nog helemaal dicht van onder.
Smorgensvroeg om 7.00 uur kreeg ik een balloncatheter.
Volgende morgen om 5.00 kreeg ik infuus en zijn mijn vliezen gebroken. Om 11.00 uur is onze dochter geboren.
Smorgensvroeg om 7.00 uur kreeg ik een balloncatheter.
Volgende morgen om 5.00 kreeg ik infuus en zijn mijn vliezen gebroken. Om 11.00 uur is onze dochter geboren.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Voordat ik inleidbaar was duurde het overigens een week. Tot 3keer toe een veter gehad en toen nog een balloncatheter.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Wat is een veter?
Mida4you- Ratel
om 09.00 uur is er een ballon geplaatst, om 18.00 viel hij uit.
De volgende ochtend om 7 uur zijn mijn vliezen gebroken en daarna werd het infuus aangezet. Om 16.30 had ik volledige ontsluiting. Ik mocht nog niet meepersen omdat ze een sterrenkijkertje was. Om 17.53 is ze na 8 minuten persen geboren.
De volgende ochtend om 7 uur zijn mijn vliezen gebroken en daarna werd het infuus aangezet. Om 16.30 had ik volledige ontsluiting. Ik mocht nog niet meepersen omdat ze een sterrenkijkertje was. Om 17.53 is ze na 8 minuten persen geboren.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Om 9 uur ben ik na het zkh gegaan, had gebroken vruchtwater met meconium. Om half 10
Aangesloten aan een infuus met opwekkers, om 13.00 had ik volledige ontsluiting. Dus bij mij is het allemaal vrij rap gegaan.Heb daarvoor ook wel flink in een weeenstorm gezeten:nopompom:
Aangesloten aan een infuus met opwekkers, om 13.00 had ik volledige ontsluiting. Dus bij mij is het allemaal vrij rap gegaan.
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Op donderdag moest ik mij om 07.00u melden in het ziekenhuis en zijn ze begonnen met tabletjes om de baarmoedermond week te maken, vrijdagavond rond 20.00u zat ik eindelijk op 2cm en konden ze mijn vliezen breken en D. is op zaterdagochtend om 05.40u geboren.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik bleek al 3 cm ontsluiting te hebben, om 9 uur vliezen gebroken, aan het infuus en om 15:05 is ons meisje geboren (6 uurtjes dus).
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Ochtends om 7.30 hormoonveter gehad en 17 uur later bevallen.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
De 24ste om 18.00 een ballonkatheter ingebracht.
Om 6.30 3 cm ontsluiting.
7.00 uur aan het infuus, en om 18.41 uur is onze zoon geboren.
Om 6.30 3 cm ontsluiting.
7.00 uur aan het infuus, en om 18.41 uur is onze zoon geboren.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Op woensdag balloncatheter die er 'avonds uit ging.
Donderdag om half 9 vliezen gebroken (had toen 2cm) om half 11 aan infuus en om half 2 was ze er
Donderdag om half 9 vliezen gebroken (had toen 2cm) om half 11 aan infuus en om half 2 was ze er
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Geen ervaring, wil je alleen veel succes wensen!
Een tweede is vaak een stuk(je) sneller, maar weet niet of dat met inleiden ook zo gaat.
Een tweede is vaak een stuk(je) sneller, maar weet niet of dat met inleiden ook zo gaat.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Toen ik werd ingeleid was mijn jongste met 50 minuten op de wereld maar het had achteraf nog sneller gekund. Zo vreselijk snel....
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Y -> nog net geen 4uur.
E -> net iets meer als 2,5uur.
Had dan met ruim 37weken beiden keren al wel ontsluiting van 3cm en 1,5cm. Beiden keren dus met de ontsluiting werden de vliezen gebroken en bij de 1e om de 20min ging dat weeenmiddel omhoog en bij de 2e was dat niet nodig. Dat gefrunnik van onder omdat ze de vliezen braken was al voldoende.
E -> net iets meer als 2,5uur.
Had dan met ruim 37weken beiden keren al wel ontsluiting van 3cm en 1,5cm. Beiden keren dus met de ontsluiting werden de vliezen gebroken en bij de 1e om de 20min ging dat weeenmiddel omhoog en bij de 2e was dat niet nodig. Dat gefrunnik van onder omdat ze de vliezen braken was al voldoende.
Laatst aangepast door Shopaholic op wo 14 aug 2013 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Wow meisjesmama, dat is echt heel snel!
Mida4you- Ratel
Ja dat klopt en was ook niet echt te bevatten. Maar je hoort het gelukkig niet te veel.Mida4you schreef:Wow meisjesmama, dat is echt heel snel!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Mijn vliezen waren al gebroken daarom werd ik ook ingeleid (en ik had schijnbaar 3 cm ontsluiting). Om 11.30 ging ik aan het infuus en om 16.52 is onze zoon geboren. Dus zo'n 5,5 uur.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn ingeleide bevalling was binnen 4 uurtjes gepiept, waarvan maar 10 minuten persen. Een héél stuk relaxter dan een bevalling van 14 uur weeën en 1,5 uur persen bij de oudste. Succes, Mida!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Inleiden..
» Overtijd en inleiden
» Hoelang duurt het herstel van een keizersnede?
» Inleiden dmv ballon
» Inleiden
» Overtijd en inleiden
» Hoelang duurt het herstel van een keizersnede?
» Inleiden dmv ballon
» Inleiden
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: