Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

+12
Marin
Laced
Pineco
Jeanette
CCC
Luce
Didi
Lejow
sanne-84
Sanne
Printje
Razz
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Razz di 13 aug 2013 - 8:55

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een fotograaf voor straks. 2,5 jaar geleden heb ik zo'n 80 euro betaald voor een shoot van S. en dat vond ik al vrij veel en nu zag ik dat ze 20 euro omhoog is gegaan. Dus nu betaal je 100 euro voor een shoot en bij haar krijg je dan 15 bewerkte foto's op een cd mee naar huis. Is dit een normale prijs? Ook voor het aantal foto's?

Wat waren jullie kwijt voor een shoot voor 1 kindje en hoeveel foto 's kreeg je?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Printje di 13 aug 2013 - 8:56

Niets haha maar ik heb een fotoshoot gehad bij een moeder uit mijn klas en dit was haar kraamcadeautje aan ons.

Ik vind 100 euro eigenlijk wel veel voor maar 15 foto's.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Sanne di 13 aug 2013 - 9:12

35 euro voor de shoot, maar we krijgen geen foto's digitaal, maar moeten per foto betalen. Duur, maar het is wel een hele goede fotograaf.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  sanne-84 di 13 aug 2013 - 9:14

22,5 euro (ze vroeg 15euro per uur) en dan alle foto's op cd, zonder watermerktekst er door heen.
Ze is hobbyist, vandaar. Mss dat echte kenners dat kunnen zien, maar ik niet
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Lejow di 13 aug 2013 - 9:14

Ik weet niet meer wat we voor de eerste newborn shoot betaald hebben, ik weet wel dat dat nog iets van 2 euro per foto was die we digitaal wilden hebben (naast het geld van de shoot). Dit was bij foto-dag.nl

De anders shoots die ik met B heb laten doen heb ik bij Anousch91 (van hier) gedaan, anouschfoto.nl, varierend van de 20 euro (bij actiedagen, die ze regelmatig heeft), tot 50 euro betaald, inclusief alle fotos op dvd.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Didi di 13 aug 2013 - 9:15

Ik was wel veel geld kwijt vind ik zelf. Voor anderhalf uur fotograferen €90 en daar zaten 4 afdrukken bij. Ik wilde alle foto's ook graag op dvd, ik moest voor 22 stuks €195,- betalen. Op haar website stond niks vermeld over de dvd en ik was er eigenlijk niet van uitgegaan dat ik daar zoveel voor kwijt zou zijn. Naief misschien maar goed, ik laat het niet weer bij haar doen.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Razz di 13 aug 2013 - 9:35

Eigenlijk wil ik voor het grootste gedeelte zo'n shoot laten doen omdat ik 2 foto's op canvasdoek wil. Ik heb nu een mooie van S. in de kamer hangen en daar wil ik straks zijn broertje of zusje langs hebben. Beetje in dezelfde kleuren en pose. En een foto van hun samen voor de opa's en oma's. Andere foto's zijn natuurlijk heel mooi maar het gaat me dus meer om die 2 foto's voor op canvas. En ja dan vind ik 100 euro heel veel voor 2 foto's.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Razz di 13 aug 2013 - 9:37

Lejow ik zal eens kijken op die site's. Bedankt!


Laatst aangepast door Razz op di 13 aug 2013 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Lejow di 13 aug 2013 - 9:37

Welke regio woon je Razz?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Razz di 13 aug 2013 - 9:38

Lejow schreef:Welke regio woon je Razz?
Vlakbij Eindhoven

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Printje di 13 aug 2013 - 9:40

Ik kan wel eens vragen aan de moeder uit mijn klas, die doet veel shoots. En anders Munk van hier, zij maakt ook prachtige fotos.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Razz di 13 aug 2013 - 9:44

Printje schreef:Ik kan wel eens vragen aan de moeder uit mijn klas, die doet veel shoots. En anders Munk van hier, zij maakt ook prachtige fotos.
Is goed smile

.


Laatst aangepast door Razz op di 13 aug 2013 - 23:22; in totaal 1 keer bewerkt

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Printje di 13 aug 2013 - 9:45

Ik zie haar donderdag weer, ik zal het eens navragen voor je.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Luce di 13 aug 2013 - 10:12

Ik vind €100 wel meevallen eigenlijk.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  CCC di 13 aug 2013 - 10:17

50 euro geloof ik, en daar zaten 2 foto's bij. Wij hebben uiteindelijk 20 foto's besteld en die waren (op cd in hoge resolutie) en waren 200 euro extra kwijt. We zijn er superblij mee, en gaan regelmatig terug naar deze fotograaf.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Jeanette di 13 aug 2013 - 11:13

Razz, ik heb laatst een vriendinnenshoot gedaan bij http://www.lookzgood.nl/ Was echt super! Wij betaalden 80 euro voor zijn drieën voor 1,5 uur. Wij kregen alle foto's via mail gestuurd, dat waren er in totaal 550!! Vrouw die dit deed was ook erg leuk. Zij heeft een studio in Haaren (tussen Den Bosch en Tilburg) en in Amsterdam.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Pineco di 13 aug 2013 - 21:22

Op sites als Vakantieveilingen staan trouwens ook vaak fotoshoots, die gaan vaak voor heel weinig weg. Je moet wel even goed kijken hoe veel foto's je dan krijgt voor dat bedrag. Soms is het ook echt alleen de shoot en moet je alsnog alle foto's los bestellen.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Laced di 13 aug 2013 - 21:36

Razz, wij hebben onze newboornshoot en zijn "1e verjaardag" shoot gedaan bij Jessica van Duren. Zij maakt echt prachtige foto's! Wij waren voor de shoot ongeveer 120 euro kwijt en kregen iets van 60 foto's op cd (allemaal bewerkt, kleur en zwart/wit). Wij hebben er trouwens voor gekozen om de shoot niet in de studio te laten plaatsvinden, maar op locatie. De foto's zijn toendertijd gemaakt bij Strijp-S.


Laatst aangepast door Laced op di 13 aug 2013 - 22:16; in totaal 1 keer bewerkt

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Marin di 13 aug 2013 - 21:39

Razz, als je niet persé een studioshoot maar bijv ergens buiten wilt doen, kan ik je deze website aanraden. Hier kan je zelf je fotograaf in de buurt kiezen, en een bepaald pakket van een bepaalde tijd voor bepaald aantal foto's en je bent gegarandeerd dat alles goed geregeld is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Snoes di 13 aug 2013 - 22:30

Wij hebben onze foto's bij Munk laten maken, héél tevreden over. Ik vond het zijn geld ook zeker meer dan waard, heb ook heel veel foto's gekregen. Van de zwangerschapsshoot zo'n 30 denk ik en bij de Newbornshoot ook weer zo'n 30 denk ik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Razz di 13 aug 2013 - 23:23

Bedankt voor de tips. Ik zal vanavond eens op m'n gemak gaan kijken op alle sites!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  munk wo 14 aug 2013 - 0:11

*


Laatst aangepast door munk op ma 2 sep 2013 - 3:48; in totaal 1 keer bewerkt
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Marin wo 14 aug 2013 - 0:15

Ik vind 100 euro ook niet zo duur, maar wilde me er niet te veel mee bemoeien eigenlijk :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Feline wo 14 aug 2013 - 0:27

Ik vind 100 euro ook echt heel goedkoop. Als ik soms rondkijk op website van fotografen die naar mijn smaak fotograferen is het echt veel duurder. (maar ik heb dan ook echt gruwelijke hekel aan van die lullige foto's in een studio.. die waarbij de hele familie schuin omhoog naar de lens kijkt en je de kreukels nog in het achtergronddoek ziet zitten)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Jeanette wo 14 aug 2013 - 0:31

Degene bij wie ik het heb gedaan, was niet duur, omdat ze dit voor er bij doet. Zij heeft namelijk een modellenbureau en heeft hier voor dus al een studio ingericht. Omdat er zoveel vraag was naar fotoshoots, doet ze dit er tussen door.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot? Empty Re: Wat hebben jullie betaald voor een fotoshoot?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum