Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

What's App -> Opeens betaald account

+7
Vanilla Queen
Blond
Sarah1985
Printje
Caresses
TukTuk
FireButterfly
11 plaatsers

Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty What's App -> Opeens betaald account

Bericht  FireButterfly vr 6 apr 2012 - 21:40

Mijn gratis jaar What's Appen zit er nu op. Nu wil ik heel graag de App weer gratis zien te gebruiken. Wat moet ik doen om dat voor elkaar te krijgen?
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  TukTuk vr 6 apr 2012 - 21:44

Volgens mij is dat een Hoax, als je googled kom je er gelijk allemaal berichten over tegen.

http://www.whatsappen.nl/nieuws/2012/01/21/whatsapp-nepberichten-nu-ook-in-het-nederlands/
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  Caresses vr 6 apr 2012 - 21:45

Ik weet niet of dat kan. Maar op zich is het maar een heel klein bedrag toch? (tenminste als je een BB hebt).


Edit: dat heb ik het niet over dat wat AngelNYN schrijft. Toen ik whatsapp installeerde stond er al dat het alleen het eerste jaar gratis was. (En daarna eenmalig een klein bedrag).


Laatst aangepast door Caresses op vr 6 apr 2012 - 21:47; in totaal 1 keer bewerkt

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  FireButterfly vr 6 apr 2012 - 21:46

AngelNyn schreef:Volgens mij is dat een Hoax, als je googled kom je er gelijk allemaal berichten over tegen.

Er staat bij account informatie onder type account betaald. Dat is het probleem.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  FireButterfly vr 6 apr 2012 - 21:46

Caresses schreef:Ik weet niet of dat kan. Maar op zich is het maar een heel klein bedrag toch? (tenminste als je een BB hebt).

Ik heb een Samsung.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 21:50

Op de iPhone is het ook niet gratis kwam ik achter, €0,79. Nouja goed, dat heb ik er wel voor over natuurlijk! Ik heb betaald via mn Apple ID, toen ik nog een BB had via een creditcard (die kan je ook prepaid kopen bij de Primera!) maar hoe het bij Samsung moet, geen idee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  TukTuk vr 6 apr 2012 - 21:51

FireButterfly schreef:
Caresses schreef:Ik weet niet of dat kan. Maar op zich is het maar een heel klein bedrag toch? (tenminste als je een BB hebt).

Ik heb een Samsung.

Hmm wat ik er over kan vinden is dat het 2 dollar per jaar is.. Nouja dat is geen probleem toch?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  Printje vr 6 apr 2012 - 21:52

Bij mij ishet na dat jaar nog steeds gewoon gratis. Geen idee hoe het zit maar het is gewoon verlengd en er staat nergens betaald abbo ofzo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  TukTuk vr 6 apr 2012 - 21:53

Ik heb het al gevonden, voor de Iphone betaal je eenmalig 79 euro cent, bij het kopen van de app. Bij de andere toestellen betaal je het eerste jaar niks, en daarna 2 dollar per jaar.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  FireButterfly vr 6 apr 2012 - 21:54

@AN: Nee, dat is ook geen probleem. Maar ik heb geen melding gekregen dat ik ervoor moet gaan betalen.

@Printje: Wat voor telefoon heb jij?
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  Sarah1985 vr 6 apr 2012 - 21:55

Mijne zou vandaag afgelopen zijn maar ineens staat er oktober geen idee hoe dat kan
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  Printje vr 6 apr 2012 - 22:02

Ik heb een HTC nog iets..geen idee hoe hij heet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  FireButterfly vr 6 apr 2012 - 22:08

Sarah1985 schreef:Mijne zou vandaag afgelopen zijn maar ineens staat er oktober geen idee hoe dat kan

Dat is ook vreemd.

Het raarste is nog dat mijn account geldig is tot 2021.


Laatst aangepast door FireButterfly op vr 6 apr 2012 - 22:09; in totaal 1 keer bewerkt
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  Blond vr 6 apr 2012 - 22:09

Het kost 0,79 cent. Ik zou echt niet de moeite gaan doen om dat gratis te vinden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  Vanilla Queen vr 6 apr 2012 - 22:12

Bij mij werd het op de datum weer verlengt. En nou ja als ik er wel voor moest betalen, dat deed ik dat ook wel. SMS is duurder.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  FireButterfly vr 6 apr 2012 - 22:15

_Change, thanks. Die 80 cent is de moeite ook niet.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  Bazinga vr 6 apr 2012 - 22:44

Ik wilde 't best betalen, maar mijn BB was destijds gecrashed, vlak voor 't jaar voorbij was en toen ik WA opnieuw installeerde, had ik ook weer een jaar gratis..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  Joli86 vr 6 apr 2012 - 22:45

Ik heb nu ook sinds een paar maanden whatsapp, maar waar kun je zien tot wanneer je account loopt?

Ik heb een Samsung galaxcy ace
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  May vr 6 apr 2012 - 22:53

Bij mij is hij automatisch verlengt zie ik. Ik heb mijn telefoon namelijk nu iets meer dan een jaar, en meteen WA erop gezet. En als ik nu kijk verloopt hij in september. Dus ben benieuwd.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  CCC vr 6 apr 2012 - 22:55

Ik heb ook een minimaal bedrag hiervoor betaald, moest gewoon alle opties volgen die mijn BB aangaf... Mijn vriend heeft trouwens nu een Iphone van de zaak, en daar moest dus ook WA op gezet worden, maar hij krijgt het niet voor elkaar... kan alleen met creditcard... en aangezien we die nou niet hebben, vraag ik me dus ook af, hoe dat dan weer moet. Je kunt ook een Apple cadeau kaart halen, maar om nou voor 15 euro zo'n kaart te halen terwijl het niet eens een euro is, vind ik ook weer zoiets...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What's App -> Opeens betaald account Empty Re: What's App -> Opeens betaald account

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum