Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wel of niet betaald?!

+3
Rush
myloon
Susan
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Wel of niet betaald?!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 0:26

Gister heb ik alle rekeningen betaald (althans dat dacht/denk ik)
Maar nu kijk ik net op de rekening zie ik dat er 1tje niet is afgeschreven...
Terwijl ik 100% zeker weet dat ik die ook heb ingevuld, kan hem ook nergens terug vinden Neutral
Nu begin ik te twijfelen of ik hem wel ´verzonden´ heb silent

Wat zouden jullie doen?
Even langs de bank of nog een keer overmaken of nog even wachten en morgen weer kijken Question

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 0:28

ff wachten niet overmaken meteen anders ben je het dadelijk 2x kwijt. Desnoods ff bellen met de bank?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Susan ma 31 okt 2011 - 0:29

Theedoosje schreef:ff wachten niet overmaken meteen anders ben je het dadelijk 2x kwijt. Desnoods ff bellen met de bank?

Daar zou ik niet bang voor zijn. Ik heb ook wel rekeningen dubbel betaald, dan krijg je het gewoon teruggestort of het wordt verrekend met de volgende keer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  myloon ma 31 okt 2011 - 0:30

Ik zou even wachten tot morgen, als het er dan nog niet af is misschien het bedrijf/ persoon benaderen om te vragen of de betaling is aangekomen?? Of inderdaad even de bank bellen??
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Rush ma 31 okt 2011 - 0:30

Susan schreef:
Theedoosje schreef:ff wachten niet overmaken meteen anders ben je het dadelijk 2x kwijt. Desnoods ff bellen met de bank?

Daar zou ik niet bang voor zijn. Ik heb ook wel rekeningen dubbel betaald, dan krijg je het gewoon teruggestort of het wordt verrekend met de volgende keer.
Inderdaad. En als je dan even belt, hebben ze daar ook altijd wel begrip voor en krijg je het vaak nog sneller terug dan normaal.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 0:31

Susan schreef:
Theedoosje schreef:ff wachten niet overmaken meteen anders ben je het dadelijk 2x kwijt. Desnoods ff bellen met de bank?

Daar zou ik niet bang voor zijn. Ik heb ook wel rekeningen dubbel betaald, dan krijg je het gewoon teruggestort of het wordt verrekend met de volgende keer.

Nou bij mij is dat wel ooit mis gegaan dus ik ben daar beetje huiverig voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Susan ma 31 okt 2011 - 0:33

Als je nog op tijd bent met betalen zou ik eerst de bank of het bedrijf zelf bellen, als de betalingstermijn al is verstreken zou ik wel die rekening betalen. Liever zo dan dat je straks nog incassokosten eroverheen krijgt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 0:34

Hmm wacht het maar even tot morgen af...
Het gaat om een rekening van de H&M en die zijn meestal niet zo snel met het verwerken van de saldo.. en moet nog dingen terug sturen die niet goed zijn.
Heb gelukkig nog 2 weken om te betalen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 0:35

Stond er wel genoeg saldo op je rekening?
Of misschien heb je het betalingskenmerk of het rekeningnummer verkeerd ingevuld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 0:36

Parels schreef:Stond er wel genoeg saldo op je rekening?
Of misschien heb je het betalingskenmerk of het rekeningnummer verkeerd ingevuld?

Ja loon is net binnen dus staat genoeg Laughing
Ik controleer altijd 3x voordat ik iets verzend dus weet zeker dat dat wel goed is ingevuld.. maar al had ik het wel verkeerd ingevuld dan zou het toch wel op de online afschrift staan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Supertalentje ma 31 okt 2011 - 0:45

Bij mij staan bij-afschrijvingen die ik zelf doe er altijd gelijk op. Ik neem aan dat je de betaling zelf hebt ingevoerd en dan hebt gekozen voor 'gelijk betalen' of heb je 'm op een datum vooruit gezet (dus vandaag ingevoerd en dan betalen volgende week woensdag ofzo)?

Als je gelijk betaalt hebt en de opdracht verzonden hebt en je kunt hem in je internet bankieren niet terug vinden, dan heb je mi dus niet betaald. Misschien weggeklikt voor je hebt verzonden, misschien iets anders gaan doen en daarna de comp afgesloten zonder te verzenden oid? Ik zou het opnieuw overmaken, liever 2 keer betaald dan helemaal niet.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 0:50

Nee ik heb het sowieso niet op een andere dag gezet (dat doe ik nooit)
Ik kan hem inderdaad niet terug vinden, terwijl ik wel 100% zeker weet dat ik alles heb ingevuld.
Maar nu begin ik te twijfelen of hij wel verzonden is.. of dat ik inderdaad even op een andere site ben gaan kijken en zonder na te denken hem daarna heb weg geklikt Rolling Eyes
Ik wacht morgen even af en staat hij er dan nog niet tussen dan maak ik hem nog een keer over smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Gizmo ma 31 okt 2011 - 0:55

Ik zou nog even afwachten vandaag. Gister was het zondag, dan worden niet alle betalingen verwerkt.

Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Lien ma 31 okt 2011 - 1:06

Als je Rabobank hebt kun je nog kijken bij te verwerken opdrachten, daar staan altijd de laatste betalingen bij die je gedaan hebt! Andere banken zullen dat misschien ook wel hebben maar dat weet ik niet!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 2:20

Rush schreef:
Susan schreef:
Theedoosje schreef:ff wachten niet overmaken meteen anders ben je het dadelijk 2x kwijt. Desnoods ff bellen met de bank?

Daar zou ik niet bang voor zijn. Ik heb ook wel rekeningen dubbel betaald, dan krijg je het gewoon teruggestort of het wordt verrekend met de volgende keer.
Inderdaad. En als je dan even belt, hebben ze daar ook altijd wel begrip voor en krijg je het vaak nog sneller terug dan normaal.

Ik had daarmee een keer dikke pech. Ik ging via een collectieve verzekering naar Achmea geloof ik. Omdat het de 1e paar maanden niet goed ging met nota's ontvangen heb ik het geld apart gehouden tot ik een goede nota kreeg. Dat was 700 euro wat ik daarvoor apart had gezet. Daarna heb ik die 700 euro overgemaakt, maar de opdracht stond als niet verzonden. Toen nogmaals overgemaakt, bleek de 1e opdracht wel verzonden. 1400 euro 'weg'. Ik gebeld naar Achmea, ze stortten het mooi niet terug terug, nee ik moest 1 maand en iets van 25 dagen wachten, dan zouden ze het verrekenen met de volgende nota, en het restbedrag kreeg ik dan terug. Ik was woest Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 2:21

Smittn' schreef:
Rush schreef:
Susan schreef:
Theedoosje schreef:ff wachten niet overmaken meteen anders ben je het dadelijk 2x kwijt. Desnoods ff bellen met de bank?

Daar zou ik niet bang voor zijn. Ik heb ook wel rekeningen dubbel betaald, dan krijg je het gewoon teruggestort of het wordt verrekend met de volgende keer.
Inderdaad. En als je dan even belt, hebben ze daar ook altijd wel begrip voor en krijg je het vaak nog sneller terug dan normaal.

Ik had daarmee een keer dikke pech. Ik ging via een collectieve verzekering naar Achmea geloof ik. Omdat het de 1e paar maanden niet goed ging met nota's ontvangen heb ik het geld apart gehouden tot ik een goede nota kreeg. Dat was 700 euro wat ik daarvoor apart had gezet. Daarna heb ik die 700 euro overgemaakt, maar de opdracht stond als niet verzonden. Toen nogmaals overgemaakt, bleek de 1e opdracht wel verzonden. 1400 euro 'weg'. Ik gebeld naar Achmea, ze stortten het mooi niet terug terug, nee ik moest 1 maand en iets van 25 dagen wachten, dan zouden ze het verrekenen met de volgende nota, en het restbedrag kreeg ik dan terug. Ik was woest Evil or Very Mad

Dan heb je toch geen pech? Dan krijg je het toch gewoon terug, alleen is een deel al verrekend?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Rush ma 31 okt 2011 - 2:22

Ik heb bijna precies hetzelfde gehad, alleen toen was ik net 18 en hadden ze ineens voor 2 maanden zorgverzekering afgeschreven. Ik had een baantje van €500 per maand, alsof ik ineens dik €200 kon missen?? Dus toen belde ik erheen en denk maar niet dat ik het terug kon krijgen.

En toen belde mijn broer, als advocaat van de familie (mijn achternaam) en toen kon het ineens wel. Heul apart! laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Rush ma 31 okt 2011 - 2:22

Lejow schreef:

Dan heb je toch geen pech? Dan krijg je het toch gewoon terug, alleen is een deel al verrekend?
2 maand moeten wachten op je geld noem jij geen pech? Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 2:24

Rush schreef:
Lejow schreef:

Dan heb je toch geen pech? Dan krijg je het toch gewoon terug, alleen is een deel al verrekend?
2 maand moeten wachten op je geld noem jij geen pech? Laughing

Ja tis wel balen, maar je bent het niet kwijt ofzo (nou ja, voor even dan)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 2:36

Lejow schreef:
Rush schreef:
Lejow schreef:

Dan heb je toch geen pech? Dan krijg je het toch gewoon terug, alleen is een deel al verrekend?
2 maand moeten wachten op je geld noem jij geen pech? Laughing

Ja tis wel balen, maar je bent het niet kwijt ofzo (nou ja, voor even dan)

Ik weet niet of jij ineens onverwachts 700 euro kunt missen voor 2 maanden lang, maar ik niet. Dus ja ik noem dat zeker pech, dat ze niet eens de moeite namen het even terug te storten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 2:44

Ik kan dus écht niet zomaar 700 euro missen inderdaad. Ik vind dat ook pech!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 2:50

June schreef:Ik kan dus écht niet zomaar 700 euro missen inderdaad. Ik vind dat ook pech!

Ja, en los daarvan of je het kunt missen of niet, vond het zó'n slechte service.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Rush ma 31 okt 2011 - 2:58

Smittn' schreef:
June schreef:Ik kan dus écht niet zomaar 700 euro missen inderdaad. Ik vind dat ook pech!

Ja, en los daarvan of je het kunt missen of niet, vond het zó'n slechte service.
Ik vind het gewoon aso eigenlijk. Lekker even wat rente trekken. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 3:13

Smittn' schreef:
June schreef:Ik kan dus écht niet zomaar 700 euro missen inderdaad. Ik vind dat ook pech!

Ja, en los daarvan of je het kunt missen of niet, vond het zó'n slechte service.

Ja, ondanks dat het je eigen fout is, mogen ze nog wel je fout goedmaken. Hoeveel moeite is het, denk ik dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet betaald?! Empty Re: Wel of niet betaald?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum