Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoonfamilie, wanneer noem je dat zo?

+47
Eep
Jade
Eppie
Flippin' Bitch
Burn
Sadie_
meisje
rianne287
Rouxxxe
Happinaz
Aggi
Tiara
Destino
Steep
Linda
Mermaid
Roxi3
Framboos
silly-one
Bliss
Caramba
Fortissimo
Pineco
Lot
Caroow
Exogenesis
Moira
Victoria-
nina
Harrison
Engelse Drop
Bosjesvrouw
Ella
Dennenappel
Snoes
Floor
Elliot
Lady4
Poisongirl
Snirp
June
Marsy28
Minx
Davinia
Rush
Manderijn
Marin
51 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Schoonfamilie, wanneer noem je dat zo? - Pagina 4 Empty Re: Schoonfamilie, wanneer noem je dat zo?

Bericht  Siamsa do 22 aug 2013 - 22:36

Ik zie niet in waarom je de ouders van je partner niet je schoonouders zou mogen/kunnen noemen als je nog niet getrouwd bent? Tegenwoordig trouwen er minder stellen (en ook minder snel) dan in de tijd van onze ouders. Dan zou je dus de moeder van je vriend/vriendin nooit je schoonmoeder kunnen noemen als je besluit niet te trouwen. Ik vind 'de moeder van mijn vriend/vriendin' zo kinderachtig (en afstandelijk) staan als je dat consequent zegt, dat zei ik toen ik 17 was.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonfamilie, wanneer noem je dat zo? - Pagina 4 Empty Re: Schoonfamilie, wanneer noem je dat zo?

Bericht  Snoes vr 23 aug 2013 - 1:17

Ik noem mijn grootouders altijd "moeke en pake" en mijn vriend noemt ze ook zo. Mijn vriend heeft nog één "vovo" en hem noem ik ook gewoon vovo.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonfamilie, wanneer noem je dat zo? - Pagina 4 Empty Re: Schoonfamilie, wanneer noem je dat zo?

Bericht  Slakje vr 23 aug 2013 - 9:45

Ik noem ze moeder en vader :'') Klinkt heel gek voor andere mensen. Dan krijg ik eerst telefoon van schoonmoeder en zeg ik: "Moeder", krijg ik daarna telefoon van mijn moeder en zeg ik: "Mama" Zijn grootmoeder noem ik ook: "Meme" en hij noemt mijn hele familie gewoon bij hun voornaam.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonfamilie, wanneer noem je dat zo? - Pagina 4 Empty Re: Schoonfamilie, wanneer noem je dat zo?

Bericht  M-G vr 23 aug 2013 - 12:00

Als ik over ze praat dan noem ik ze schoonvader en schoonmoeder en dat doet mijn vriend bij mijn vader ook. Als ik ze aanspreek dan spreek ik ze aan met hun voornaam. Mijn oma noemt mijn vriend jouw oma of tegen andere de oma van ... en haar aanspreken doet hij zonder naam of iets ervoor: hij stelt gewoon zijn vraag zonder er iets voor te zetten. Dat zelfde heb ik bij zijn opa.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoonfamilie, wanneer noem je dat zo? - Pagina 4 Empty Re: Schoonfamilie, wanneer noem je dat zo?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum