Deryan Travel Cot
+2
Lejow
Caroow
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Deryan Travel Cot
Mijn gekke ouders hebben een travel cot voor ons gekocht, we hadden nog geen campingbed en R ligt nu wel heel krap in zijn wagenbak als hij bij de oppas is.
Nu snap ik alleen niks van dat matje, dat blaast zichzelf op? Ja toch? Maar hoe laat je de lucht er dan weer uit?
Nu snap ik alleen niks van dat matje, dat blaast zichzelf op? Ja toch? Maar hoe laat je de lucht er dan weer uit?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Deryan Travel Cot
Ja, blaast zichzelf op. Dop opendraaien en even later weer dicht.
Als de lucht er uit moet, draai je de dop open, druk je het matje helemaal plat, vouw je het op, druk je alle lucht eruit en draai je dop weer dicht.
Als de lucht er uit moet, draai je de dop open, druk je het matje helemaal plat, vouw je het op, druk je alle lucht eruit en draai je dop weer dicht.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja zo simpel had ik het dus nog niet bedacht
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ja zo simpel had ik het dus nog niet bedacht
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Nog een vraag!
Moet er nog een laken in? Ik dacht misschien een laken voorzien van klittenband aan beide korte kanten en deze dan in het midden om het dekending wat er in vast geklitteband zit doen?
Moet er nog een laken in? Ik dacht misschien een laken voorzien van klittenband aan beide korte kanten en deze dan in het midden om het dekending wat er in vast geklitteband zit doen?
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik blaas er nog wel lucht bij met mijn mond.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik leg j vaak gewoon op het zachte ding wat erbij zit. Maargoed, is alleen voor een paar uurtjes hooguit. Alleen trekt hij nu vaak het hele ding over zich heen...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Het is hier ook vrijwel alleen maar voor een paar uur hoor. Mijn schoonouders passen bijna elke week een avond bij hun thuis op en zitten dan de hele avond met R op de arm. Erg leuk voor hem, maar ik kan me zo voorstellen dat mijn schoonmoeder ook wel eens wat anders wil doen
Ik heb nu een laken om dat dekending heen gedaan, dat blijft wel liggen als hij gaat woelen. Als hij zijn best doet krijgt hij het wel los, maar ik weet zeker dat mijn schoonouders wel goed op zullen letten.
Ik heb nu een laken om dat dekending heen gedaan, dat blijft wel liggen als hij gaat woelen. Als hij zijn best doet krijgt hij het wel los, maar ik weet zeker dat mijn schoonouders wel goed op zullen letten.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik leeg mijn zoontje er ook zo in. Soms met een hydrofiele doek onder zijn hoofdje. Maar die heeft hij er in no time onder vandaan haha
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Deryan travel cot vs...
» Deryan Travel Cot
» campingbedje of deryan travel cot
» Deryan travel cot vraagje
» Wie heeft er ervaring met de Deryan Travel Cot of Nomad
» Deryan Travel Cot
» campingbedje of deryan travel cot