Wie heeft er ervaring met de Deryan Travel Cot of Nomad
+5
Theeleut
Mamsie
Darius
koNijntje
Ayla
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie heeft er ervaring met de Deryan Travel Cot of Nomad
Zijn dat prettige bedjes? Fijner dan een gewoon campingbedje?
En welke maat is het best om te nemen voor J.anneman, de Deryan baby of de Deryan Peuter?
En welke maat is het best om te nemen voor J.anneman, de Deryan baby of de Deryan Peuter?
Gast- Gast
Re: Wie heeft er ervaring met de Deryan Travel Cot of Nomad
Ik zou de peuterversie nemen, die hebben wij gekregen en kunnen we dus lange tijd gebruiken, zeker omdat ze niet goedkoop zijn. Het neemt in ieder geval veeeeel minder ruimte in als een campingbedje, en je kan het overal neerzetten, kan helemaal dicht dus lekker beschut.. Alleen moet je geen overbeweegelijk kind hebben, dan kan die wel op zijn kop terechtkomen, maar aan de andere kant een kind wat met bedje en al omkukelt lijkt me ook niet fijn.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
wij hebben de deryan travel cot peuter, gewoon omdat t. daar langer in kan dan in de baby-versie.
ik heb geen ervaring met een campingbedje, maar dit leek mij compacter en makkelijker mee te nemen.
en daarbij kunnen er geen muggen enzo bij je zoontje komen, vond ik ook wel prettig!
t. moest er wel aan wennen, vooral omdat hij er niet heel vaak in ligt (mijn de opa's en oma's staan ledikantjes) maar vorige week begon hij te huilen zo gauw hij zijn ogen open had en vandaag heeft hij er een tijd in liggen kletsen, dus ik denk dat het (wat t. betreft) een kwestie van wennen is..
ik heb geen ervaring met een campingbedje, maar dit leek mij compacter en makkelijker mee te nemen.
en daarbij kunnen er geen muggen enzo bij je zoontje komen, vond ik ook wel prettig!
t. moest er wel aan wennen, vooral omdat hij er niet heel vaak in ligt (mijn de opa's en oma's staan ledikantjes) maar vorige week begon hij te huilen zo gauw hij zijn ogen open had en vandaag heeft hij er een tijd in liggen kletsen, dus ik denk dat het (wat t. betreft) een kwestie van wennen is..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Wij hebben zowel de Deryan baby als peuter versie, en het bevalt mij echt prima!! Ik zou, als ik jou was, ook voor de peuterversie gaan.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Mij lijkt het echt niks maar als je er dan toch een koopt zou ik wel de peuter nemen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Hier geen succes. Ik maak zo weinig gebruik van een campingbed/tentje dat het elke krijsen is al meneertje er in moet. Hij is ook erg bewegelijk dus heb hem weleens gevonden op z'n kop, zo was hij uiteindelijk in slaapgevallen. Hier toch maar een campingbed aangeschaft, tis niet anders.
Ik vind het wel een ideale uitvinding als je kindje het geen probleem vind. Ik zou sowieso voor de grotere versie gaan, dan kan je nog wat langer er gebruik van maken.
Ik vind het wel een ideale uitvinding als je kindje het geen probleem vind. Ik zou sowieso voor de grotere versie gaan, dan kan je nog wat langer er gebruik van maken.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb ook twee Deryans, de baby (was een keer enorm in de aanbieding bij de kruidvat en dat was toen mijn mans eerste -en laatste- spontane aankoop voor babytwee) en de peuterversie. Zoon heeft vanaf het begin in de peuterversie gelegen en dat gaat prima, kleiner is echt nergens voor nodig. Bovendien kan de peuterversie helemaal dicht, en de babyversie is open. Ik bedoel, ze hebben allebei natuurlijk hordeuren maar de peuterversie heeft ook nog 'tentstof'-deurtjes zeg maar, dus dan kan je de afleiding beter blokken.
Vind het ideale dingen, wij doen eigenlijk alles op de fiets en dan is het toch wel erg fijn dat je ze zo makkelijk en licht mee kan nemen. En ook superhandig op kampeervakantie. Heb tot nu toe een gewoon campingbedje nooit gemist, maar goed, heb er dus ook nooit eentje gehad. Heb ook geen moeite met de luchtmatjes als matras ipv een gewoon matras, de kinderen slapen er net zo goed op als in hun eigen bed (en ik slaap op vakantie ook prima op een matje, dus waarom zij niet?). Die matjes isoleren ook erg goed dus voor optrekkende kou van de vloer hoef je niet bang te zijn.
Vind het ideale dingen, wij doen eigenlijk alles op de fiets en dan is het toch wel erg fijn dat je ze zo makkelijk en licht mee kan nemen. En ook superhandig op kampeervakantie. Heb tot nu toe een gewoon campingbedje nooit gemist, maar goed, heb er dus ook nooit eentje gehad. Heb ook geen moeite met de luchtmatjes als matras ipv een gewoon matras, de kinderen slapen er net zo goed op als in hun eigen bed (en ik slaap op vakantie ook prima op een matje, dus waarom zij niet?). Die matjes isoleren ook erg goed dus voor optrekkende kou van de vloer hoef je niet bang te zijn.
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
dille, die baby heb ik ook voor 15 euro bij kv gekocht toen. L paste al niet meer in, maar kom niet laten liggen. Wil deze keer wel gebruiken, van begin af aan.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb ze sinds kort ook.. de meiden hebben er al een aantal keren in geslapen en dat gaat prima. Ik zou de peuter versie nemen, dan kan je er gewoon langer mee doen.
Ik merk zelf dat ik het al ideaal vind, ze wegen niks, super makkelijk in het gebruik, ik zet ze wel op de grond, omdat ik me er niet prettig bij voel als ze op het bed staan en de meiden wel super zouden bewegen ben ik bang dat ze van het bed afrollen.
Als het tentje op de grond staat heb ik niet het idee dat de tent makkelijk omvalt, terwijl L hier toch helemaal tegen het randje aan ligt.
Ik merk zelf dat ik het al ideaal vind, ze wegen niks, super makkelijk in het gebruik, ik zet ze wel op de grond, omdat ik me er niet prettig bij voel als ze op het bed staan en de meiden wel super zouden bewegen ben ik bang dat ze van het bed afrollen.
Als het tentje op de grond staat heb ik niet het idee dat de tent makkelijk omvalt, terwijl L hier toch helemaal tegen het randje aan ligt.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb de peuterversie gisteren gekocht via mp zo goed als nieuw. en ga hem met vakantie gebruiken voor de jongste
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Deryan travel cot vs...
» Deryan Travel Cot
» Deryan Travel Cot
» Deryan travel cot vraagje
» campingbedje of deryan travel cot
» Deryan Travel Cot
» Deryan Travel Cot