Deryan travel cot vraagje
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Deryan travel cot vraagje
Ja.. allebei de tentjes zijn in huis.. luchtbedjes erbij.. we zijn er klaar voor om er voor het eerst in te slapen.
Maar nu.. ik wil heel graag, dat luchtbedje in het tentje laten en alles opvouwen in een keer. Net een paar keer geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Volgens mijn vriend kan het ook niet, maar ik ben eigenwijs en vind dat het moet lukken, omdat ik het graag wil
Ik heb dus nu het luchtbedje er uitgehaald en apart bij het tasje in gestopt.. ook geen wereldramp.. maar ja praktischer vind ik het gewoon dat die altijd in dat tentje zit.
Heeft iemand het tentje opgevouwen met luchtbedje en al en dan in het tasje.. of wil ik iets wat gewoon echt niet kan?
Maar nu.. ik wil heel graag, dat luchtbedje in het tentje laten en alles opvouwen in een keer. Net een paar keer geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Volgens mijn vriend kan het ook niet, maar ik ben eigenwijs en vind dat het moet lukken, omdat ik het graag wil
Ik heb dus nu het luchtbedje er uitgehaald en apart bij het tasje in gestopt.. ook geen wereldramp.. maar ja praktischer vind ik het gewoon dat die altijd in dat tentje zit.
Heeft iemand het tentje opgevouwen met luchtbedje en al en dan in het tasje.. of wil ik iets wat gewoon echt niet kan?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Deryan travel cot vraagje
Ik zou er nog een vraagje aan toe willen voegen. Aangezien wij er ook aan denken hem aan te schaffen.
Maar als je kindje dan kan gaan staan/optrekken. Valt hij/zij dan niet met tentje en al om?
Ik ben daar zo bang voor haha.
Maar als je kindje dan kan gaan staan/optrekken. Valt hij/zij dan niet met tentje en al om?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Dat gaat toch niet? Dan moet het matrasje ook die rare draai/wokkel maken, dat werkt volgens mij niet. Niet dat ik het ooit geprobeerd heb hoor... Ik vind het een onding, ik sjouw liever wat meer dan dat ik dat onding gebruik, hij wordt hier gebruikt als ballenbak/tent. Maar goed, dat was de vraag niet...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
-Ieniemienie- schreef:Ik zou er nog een vraagje aan toe willen voegen. Aangezien wij er ook aan denken hem aan te schaffen.
wij hebben er 1 gehad en ik heb het hier thuis getest met A. maar die was toen al een maand of 8 denk ik maar die vond het helemaal niets en ik ben niet zo lang weggeweest maar toen ik weer ging kijken lag ze met tent en al op de kop
misschien als je van jongs af aan er in legt dat het wel goed gaat maar hier was ie helaas geen succes
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben er ook 2 gehad (ze zijn nu te groot) en nee sorry, maar dat kan echt niet :-).
De tent valt niet om als je kindje erin gaat staan, daarvoor is het matrasje denk ik te zwaar. Bij mijn zoontjes is dat in ieder geval nooit gebeurt (d-dt?)
De tent valt niet om als je kindje erin gaat staan, daarvoor is het matrasje denk ik te zwaar. Bij mijn zoontjes is dat in ieder geval nooit gebeurt (d-dt?)
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Zoo jammer happinaz dat het niet kan.. moet ik mijn vriend gelijk geven
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Als iemand nog zo'n tentje zoekt..? Wij hebben er een in de aanbieding (peuter-variant).
Gast- Gast
freakielief schreef:@ Happinaz: gebeurd.
Hahha, dank je!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Deryan Travel Cot
» Deryan Travel Cot
» Deryan travel cot vs...
» campingbedje of deryan travel cot
» Wie heeft er ervaring met de Deryan Travel Cot of Nomad
» Deryan Travel Cot