Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Deryan Travel Cot

+6
ekjir@M
Darius
Nana
Meeko
Annie24
Liadan
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Deryan Travel Cot Empty Deryan Travel Cot

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:09

Wie heeft er ervaring met de Deryan Travel Cot (Baby Luxe)?
http://www.deryan.nl/site/?p=shop

Is het een handig ding?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Deryan Travel Cot Empty Re: Deryan Travel Cot

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:15

Darius heeft er volgens mij één. Of iets soortgelijks.
Volgens mij is het best ideaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:16

Arden kent ze als ik het goed heb.

Gast
Gast

Bericht  Liadan do 23 jun 2011 - 8:18

Wij hebben er pas geleden 1 gehad, maar nog niet gebruikt (nog niet eens uit de doos gehaald). Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen. Het lijkt me wel een handig ding.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:20

Wij hebben er laatst 1 gekocht bij het Kruidvat, maar ik had hem nog niet uit de doos gehaald.
Net heb ik dat wel gedaan en ik vraag me af of het niet koud is.
Volgende week gaan we op vakantie (in Nederland) in een stacaravan en dan wilden we hem meenemen, maar ze ligt dan natuurlijk dichter bij de vloer dan in een campingbed...

Gast
Gast

Bericht  Annie24 do 23 jun 2011 - 8:45

Wij gaan a.s. maandag op vakantie en hebben hem te leen van een collega. We hebben zelf een campingbedje, maar Y. is een moeilijke slaper, dus nu hebben we 2 mogelijkheden waarin hij kan slapen....
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:50

_MamaRosa_ schreef:Arden kent ze als ik het goed heb.

Klopt ja, wij hebben zo'n ding en kennen de mensen die ze bedacht hebben (die mensen die op de website op de filmpjes staan Wink). Wij hebben m nog niet voor het slapen gebruikt, alleen om in te spelen. Op zich vind ik m wel fijn maar het inklappen elke keer...aaaah! op de site lijkt het zo handig maar ik vind het echt lastig. Wij hebben m ook een keer naar die mensen meegenomen omdat het maar niet lukte en door al het proberen was toen een stang verschoven. Sindsdien hebben we m eigenlijk niet meer geprobeerd. Maar hier een beetje wisselende ervaring dus... of het koud is weer ik niet, denk op zich dat het wel meevalt, er ligt ook een matrasje in. en zoveel scheelt het niet met een campingbedje toch?

Gast
Gast

Bericht  Meeko do 23 jun 2011 - 8:50

Ik heb m ook laatst bij Kruidvat gekocht. Misschien nog een dekentje op het matrasje (opblaasbaar toch?) leggen. Dan is t wat warmer. En lekker een warme slaapzak aan. Ben verder ook heel benieuwd hoe hij gaat bevallen.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 9:04

Meeko schreef:Ik heb m ook laatst bij Kruidvat gekocht. Misschien nog een dekentje op het matrasje (opblaasbaar toch?) leggen. Dan is t wat warmer. En lekker een warme slaapzak aan. Ben verder ook heel benieuwd hoe hij gaat bevallen.
is dat lang geleden dat je die bij kruidvat kon kopen ? en wat heb je er daar voor betaald als ik vragen mag ??

Gast
Gast

Bericht  Nana do 23 jun 2011 - 9:07

Ja wij hebben die! En hij bevalt ons prima!

We hebben hem meegenomen op vakantie naar Curacao. Daar sliep hij 's nachts in want het matrasje van het hotel was gewoon een opgevouwen deken. Tevens deden we de hor dicht tegen de muggen. En nog een voordeel was dat hij niet zo'n last had van de airco doordat hij toch een beetje beschut lag ik het tentje.
Overdag nemen we het mee naar het strand en deed hij daarin zijn middagdutje.
Wat ook heel fijn was dat het in het vliegtuig mee kon als hadbagage.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 9:09

Arden,dat probleem met inklappen heb ik ook. Volgens mijn man ben ik gewoon motorisch gestoord, want hij heeft het binnen drie tellen voor elkaar laughcry Maar ik snap het systeem ook serieus nog steeds niet haha.

Wij gebruiken hem hier ook om te spelen. Hij was eigenlijk bedoeld voor Thije, maar die wordt zo'n beetje hysterisch als hij erin moet. Lijkt wel wat claustrofobisch te worden in zo'n tentje. Anders zou ik hem ideaal vinden.

Gast
Gast

Bericht  Darius do 23 jun 2011 - 10:02

Ja die hebben wij. Ideaal ding, hebben geen campingbedje meer nodig. Ook niet te koud, zelfs niet bij kamperen in de tent met 7 graden. Ik zou wel de peuterversie kopen, daar doe je langer mee.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  ekjir@M do 23 jun 2011 - 19:32

Ons campingbedje moet weer terug naar m'n nicht... Dus ik heb net een Peuter de luxe besteld bij Babypark. Is uitverkoop Very Happy

Nu zit er bij het peuter de luxe tentje een matrasje en slaapzak bij. Weet iemand hoe dik dit matrasje is? Op de site van Deryan kan je namelijk een extra dik matrasje bestellen maar ik vraag me af of dit echt nodig is...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 6:38

1982Angel1982 schreef:
Meeko schreef:Ik heb m ook laatst bij Kruidvat gekocht. Misschien nog een dekentje op het matrasje (opblaasbaar toch?) leggen. Dan is t wat warmer. En lekker een warme slaapzak aan. Ben verder ook heel benieuwd hoe hij gaat bevallen.
is dat lang geleden dat je die bij kruidvat kon kopen ? en wat heb je er daar voor betaald als ik vragen mag ??

Hier waren ze nog smile 40 euro

Gast
Gast

Bericht  ekjir@M vr 24 jun 2011 - 9:34

Op de website van Kruidvat staan ze ook nog voor 40 euro... Heb ik vanochtend net 53 betaald en dacht dat ik al goedkoop uit was nerd

ekjir@M
Prater
Prater

Bericht  studiebol vr 24 jun 2011 - 21:19

Ik heb dit ook wel vaker in een winkel en zo gezien en het leek mij voor de toekomst misschien wel praktischer dan 2 campingbedjes, ook ivm de ruimte die 2 camping bedjes in nemen.

Maar wat ik me nou steeds afvraag, zet je deze "tentjes" nou gewoon op de grond of op een (logeer)bed. Ik dacht eerst dat op de grond misschien te koud was, maar op een bed tja daarvan dacht ik dat ze misschien als ze gaan rollen van het bed afvallen wat ook niet de bedoeling is.

WAt doen jullie?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  blauwwitrood vr 24 jun 2011 - 23:02

studiebol schreef: Maar wat ik me nou steeds afvraag, zet je deze "tentjes" nou gewoon op de grond of op een (logeer)bed. Ik dacht eerst dat op de grond misschien te koud was, maar op een bed tja daarvan dacht ik dat ze misschien als ze gaan rollen van het bed afvallen wat ook niet de bedoeling is.

Vrienden van ons hebben ook zo'n bedje/tentje en als ze bij ons komen zetten ze het gewoon op ons bed. En ook niet persé in het midden en ze zijn nog nooit van het bed afgerold/gevallen. Inmiddels hebben ze 2 kindjes en bij beide gaat dat prima. Ze vinden het een ontzettend handig ding, inpakken gaat heel snel (bij hun Wink ) en opgevouwn is het maar een klein pakketje.
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  Darius za 25 jun 2011 - 0:15

Zowel op de grond als op bed, maakt niet uit. Ze rollen niet zo van het bed af.

Haha, ik snap niet dat sommigen hier twijfelen. Tis echt ideaal!! Very Happy
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Meeko za 25 jun 2011 - 1:41

1982Angel1982 schreef:

Niet zo heel lang geleden. Volgens mij zag ik ze vorige week ook nog liggen. Hij was 40 euro.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Bericht  studiebol za 25 jun 2011 - 5:36

Darius schreef:Zowel op de grond als op bed, maakt niet uit. Ze rollen niet zo van het bed af.

Vind jij het fijner dan een campingbedje of heb je die niet gehad en kan je dus niet vergelijken?

Haha thanks dan weet ik dat ik het op het bed kan zetten... ineens dacht ik gewoon straks rollen ze er af Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Darius za 25 jun 2011 - 5:39

studiebol schreef:
Darius schreef:Zowel op de grond als op bed, maakt niet uit. Ze rollen niet zo van het bed af.

Vind jij het fijner dan een campingbedje of heb je die niet gehad en kan je dus niet vergelijken?

Haha thanks dan weet ik dat ik het op het bed kan zetten... ineens dacht ik gewoon straks rollen ze er af Very Happy

We hadden een tweedehands prenatal campingbedje met extra mayrasje van mijn schoonzusje gekregen en deze 1 keer gebruikt. Op zich prima, maar het tentje vind ik echt veel makkelijker met meenemen ed.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 5:41

Hier is tie in de aanbieding voor 29,95:

http://www.babyentiener.nl/info/travel-cot-baby-khaki-5886.html

Gast
Gast

Bericht  ekjir@M za 25 jun 2011 - 22:57

ProudMama schreef:Hier is tie in de aanbieding voor 29,95:

http://www.babyentiener.nl/info/travel-cot-baby-khaki-5886.html

Dit is de baby travel-cot zonder matrasje... Daar kunnen ze tot 2 jaar in en in de andere tot 4 jaar nerd

ekjir@M
Prater
Prater

Bericht  duckie zo 26 jun 2011 - 1:03

Meeko schreef:
1982Angel1982 schreef:

Niet zo heel lang geleden. Volgens mij zag ik ze vorige week ook nog liggen. Hij was 40 euro.

was die bij het kruidvat ook helemaal compleet met matrasje?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Meeko zo 26 jun 2011 - 23:39

duckie schreef:
Meeko schreef:
1982Angel1982 schreef:

was die bij het kruidvat ook helemaal compleet met matrasje?

Der zit zo'n opblaasbaar matrasje in en een soort van dekentje voor op de bodem. Ligt best zacht. Hebben m van de week even opgezet. Echt ideaal, en vind m ook erg makkelijk weer in elkaar gaan! T is wel de baby variant tot 1,5 jaar.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud