Deryan travel cot vs...
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Deryan travel cot vs...
De slaaptent van de prenatal?
http://www.prenatal.nl/shop/Speelgoed-Buiten-speelgoed/Prenatal-Grote-slaaptent-blue-94046.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&navAction=jump&navCount=0&level=product&id=94046
De slaaptent is nu in de winkel afgeprijsd naar 15 euro.
Veel interessanter dan de Deryan, waarvan de peuter versie iets van 50/60 euro is.
Maar.. is die tent van de prenatal wat?
http://www.prenatal.nl/shop/Speelgoed-Buiten-speelgoed/Prenatal-Grote-slaaptent-blue-94046.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&navAction=jump&navCount=0&level=product&id=94046
De slaaptent is nu in de winkel afgeprijsd naar 15 euro.
Veel interessanter dan de Deryan, waarvan de peuter versie iets van 50/60 euro is.
Maar.. is die tent van de prenatal wat?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Deryan travel cot vs...
Ik vind het zelf geen van beiden wat. Maar deze vind ik er echt gammel uitzien!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Toen wij op vakantie waren heb ik dat tentje gezien. Die mensen hadden een baby van een maand of 5-6 en die lag daar dan in te slapen terwijl zij op een zonnebedje erlangs lagen. Ik vond het er erg gammel uitzien eerlijk gezegd.
Denk ook eigenlijk dat dat bedje niet echt bedoeld is om de hele nacht in te slapen maar meer als je bijv je kindje meeneemt naar het strand oid. Dan kan het lekker daar in liggen zonder last te hebben van insecten etc.
Zo'n Deryan tentje is idd wel prijzig, maar wij hebben de peuter versie en daar kunnen ze natuurlijk heel erg lang in. Ik vind het echt super handig en onze dochter blijft er gewoon in liggen/zitten. Soms kruipt ze er wel uit maar ze is igg nog nooit omgevallen met dat ding. Wij laten altijd 1 kant open als ze er in ligt te slapen.
edit: dat tentje van de Prenatal is ook een stuk kleiner en daar kunnen ze dus niet zo lang in, mijn dochter zou er nu igg niet meer fijn in kunnen slapen denk ik.
Denk ook eigenlijk dat dat bedje niet echt bedoeld is om de hele nacht in te slapen maar meer als je bijv je kindje meeneemt naar het strand oid. Dan kan het lekker daar in liggen zonder last te hebben van insecten etc.
Zo'n Deryan tentje is idd wel prijzig, maar wij hebben de peuter versie en daar kunnen ze natuurlijk heel erg lang in. Ik vind het echt super handig en onze dochter blijft er gewoon in liggen/zitten. Soms kruipt ze er wel uit maar ze is igg nog nooit omgevallen met dat ding. Wij laten altijd 1 kant open als ze er in ligt te slapen.
edit: dat tentje van de Prenatal is ook een stuk kleiner en daar kunnen ze dus niet zo lang in, mijn dochter zou er nu igg niet meer fijn in kunnen slapen denk ik.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Ok, een no go dus, haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Soortgelijke onderwerpen
» Deryan Travel Cot